Sinun pitää katsoa yksi työpäivä samaa lastenohjelmaa (eri jaksoja). Minkä sarjan valitset?
Kommentit (192)
Simpsoneita voisi työpäivän tuijottaa
Ruohonjuuritasolla on mun suosikki.
Myös Late Lammas, Myyrä tai Alkuperäiset Muumit menis helposti.
Suurin osa lastenohjelmista on kyllä sellasia, että aivot sulaa kun joutuu katsomaan niitä. Varsinkin uudet.
Vierailija kirjoitti:
Olipa kerran elämä
Mulle tuli juuri tämä dvd-boxina. 😁 Facen sairaanhoitaja-opiskelijat ryhmässä suositeltiin tätä tueksi anatomian opintoihin.
Tietenkin alkuperäiset Muumit. Niitä me katsotaan nykyisinkin miehen kanssa telkkarista viikonloppuisin. Meidän lapset syntyi 90-luvun alussa, joten meillä ja Muumeilla on pitkä yhteinen historia.
Toinen vaihtoehto olisi Olipa kerran elämä, jonka olinkin jo unohtanut. Onneksi joku vastaaja muisti sen.
Riittäisköhän Maailman ympäri 80 päivässä jaksot yhdelle työpäivälle? Ne voisin katsoa kaikki putkeen.
Toinen olisi Alfred J Kwak, mutta siitä en ole ihan varma, jaksaisinko kuitenkaan koko päivää...
Onhan näitä "aikuiskelpoisia" lastensarjoja paljon. Esimerkiksi:
The Legend of Korra (edellisen spin-off)
Alfred J. Kwak
Batman the Animated series (90-luvun sarja)
Muumit, Prätkähiiret tai Paavo Pesusieni.
Alkuperäiset Muumit tai alkuperäinen Franklin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa kerran elämä
Mulle tuli juuri tämä dvd-boxina. 😁 Facen sairaanhoitaja-opiskelijat ryhmässä suositeltiin tätä tueksi anatomian opintoihin.
Sitä, mitä ei ole oppinut Aku Ankkaa ja Asterixia lukemalla, on oppinut noista Olipa kerran -sarjoista. Ihmiskehon toiminta, historia, tähtitiede... Ei ihme, että meidän sukupolvi on tutkitusti se Suomen älykkäin tähän astisista (siis ÄO:lla mitattuna). Saimme aika paljon paremmat eväät lapsuudessa tuolta viihderintamalta kuin nämä nykyiset ties mitä älämölöä katsomaan joutuvat lapset.
T: 1976 syntynyt
Paavo Pesusieni, jostain syystä tykkään siitä hurjasti. Vanhat Muumilaakson tarinat menisi ehkä myös, mutta niitä katsoessa saattaisi tulla uni 😀
Kipparikalle tai Nikke Knakkertton.
OT, mutta ei pysty katsomaan Pipsa possua vakavalla naamalla, kun lapsilla meni pienenä hieman sanat sekaisin ja innoissaan huusivat aina "Pimpsa possu".
Pipsa possu tai Kaapo aiheuttaisi hermoromahduksen alle kahdessa tunnissa. Minäkin valitsisin Olipa kerran elämän (+ne muut olipa kerran), niitä voisi katsoa, vaikka vähän häiritseekin miten vedetään mutkia suoriksi.
Vierailija kirjoitti:
Paavo Pesusieni, jostain syystä tykkään siitä hurjasti. Vanhat Muumilaakson tarinat menisi ehkä myös, mutta niitä katsoessa saattaisi tulla uni 😀
Sielunsisar! Olin tulossa sanomaan näitä kahta. Kolmanneksi lisäisin ehkä... Sherlock Koira! Tuli joskus lapsuudessani. Hayao Miyazakin ohjaama vieläpä :)
Olipa kerran elämä, Olipa kerran ihminen, Olipa kerran avaruus, Olipa kerran Amerikka ja mitä näitä oli. Katsoisin putkeen akikki. vaikka tuohon menisi kyllä useampi piävä. Mutta ei haittaisi.