Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrotko kumppanillesi AVn juttuja, ja nauratteko niille yhdessä?

Vierailija
11.06.2015 |

Minä näin täällä aikoinaan sen Mieheni on narsissi -keskustelun ja mainitsin avomiehelleni että oletko sinäkin semmoinen narsissi. Sen jälkeen ollaan naurettu tuolle narsissille monet kerrat, etenkin jos se (narsisti) sana tulee esiin jossain yhteydessä niin jompi kumpi naurahtaa että sehän on narsissi eikä mikään narsisti :DDD

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 08:34"]

Mun mies ei tykkää yhtään, että käyn täällä. Olen joskus lukenut hänelle näitä miten täällä puhutaan naisista ja haukutaan milloin mitenkin niin hermostuu ihan oikeasti. Sanoo aina, että täällä käy ne kaikki hullut ja sekopäisimmät miesyksilöt eikä kukaan normaali mies ikinä puhuisi naisista näin niinkuin täällä. Joskus kun olen huonolla tuulella niin kysyy kans "ootko taas lukenut niitä sairaita juttuja sieltä vauvalta" :D

[/quote]

Puhutko nyt minun miehestä?!

Ihan samallalailla sanoo siis minun mies ja en uskallakaan hälle enään kertoa että käyn edelleen lukemassa täällä =D

Vierailija
22/24 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kerron miehelle välillä jostain hauskoista ja se välillä itsekkin lukee täällä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 14:51"]Eilen ajoimme marketin pihaan ja siinä oven edessä öykkäröi hikisen näköinen tatuoitu nuorimies kaljoissa ja risaisen näköisissä roikkuvaatteissa. Sanoin miehelle että hei kato mikä WT. Mies oli vaan että mikä, jouduin selittämään että WT = white trash eli roskasakkia, rupusakkia tarkoitan. Sitten alkoi naurattaa kun muistin oppineeni sen täältä!
[/quote]Kyllä se on (onneksi) ihan ykeisesti käytössä.

Vierailija
24/24 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaselle miehellenin luen aina kaikki 'jenkkeja' kasittelevat ketjut. On naurussa piteleminen.