Kolmen Kaverin jäätelöt ovat pahanmakuisia, muita jotka samaa mieltä?
Tämä taitaa olla epäsuosittu mielipide, mutta halusin tehdä aloituksen kun olen kuullut vain hyvää tästä merkistä, mutta sitten olen joutunut heittämään kaksi eri makua roskiin. Ja olen jäätelön suuri ystävä, on äärimmäisen harvinaista minulle heittää sitä pois :D
Mutta pari vuotta sitten ostettu Kolmen Kaverin kanelipulla/korvapuusti tms maku oli sellainen, jota ei tehnyt mieli syödä lusikallista enempää. Siinä oli mukana pahanmakuista, paksua ja sitkeää "kanelitaikinaa" ja muutenkin kokonaisuus oli liian sokerinen. Nyt sitten vasta ostin mandariini-jogurttisuklaa -maun ja paria lusikallista enempää en syönyt sitäkään, roskiin lensi. Siinä oli jotenkin tosi outo ja keinotekoisen oloinen maku. Yksinkertaisesti pahaa. Harmitti heittää hintavampaa jäätelöä roskiin, mutta minkäs teet.
Vadelma-valkosuklaata ovat monet ystäväni hehkuttaneet, se on minusta ihan ok, olen syönyt kun on tarjottu. Itse en kuitenkaan sitäkään ostaisi. Enää en merkin jäätelöitä aio ostaa kun kolmesta maistetusta mausta vain yksi on jollain tasolla hyvää.
Jännä kun nämä jäätelöt on kuitenkin niin suosittuja, mutta mun maku ei vaan taivu näihin... Löytyykö muita?
Kommentit (65)
Mun suosikki oli mansikka-kermavaahto. Mut se hävisi kuten tryffelikin.
Nyt ostan vaniljaa, pistaasia ja vadelmaa. Kaikki ihania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Ostin ennen joulua Kolmen kaverin piparkakkujäätelöä. Siellä se pakkasessa seisoo vieläkin. Oli aivan järkyttävän imelää ja esanssista, pari lusikallista pystyi syömään ja siihen jäi.
En näe tässä esanssia..
Ainesosat: Maito, kerma, tärkkelyssiirappi, maitojauhe, sokeri, kananmuna, siirappi, gluteeniton
kaurahiutale, rypälesokeri, fariinisokeri, voi, vesi, gluteeniton kaurajauho, piparkakkumauste (kaneli,
inkivääri, neilikka, kardemumma), rypsiöljy, sakeuttamisaine (johanneksenleipäpuujauhe)Ilmankos oli pahaa! Nyt ymmärrän!
Kolme kaveria on ihan helsinkiläionen yritys. Jääkahvipuikko on herkullinen.
Ostin juuri, koska oli tarjouksessa 4,99 e. Pistaasi ei ollut hyvää, mutta kyllä sen nyt söi jäden himoon. Ei jatkoon. En muita edes maista.
Joo, se oli ihanaa. Parasta suklaajäätelöä mitä on.