Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen Kaverin jäätelöt ovat pahanmakuisia, muita jotka samaa mieltä?

Vierailija
03.02.2022 |

Tämä taitaa olla epäsuosittu mielipide, mutta halusin tehdä aloituksen kun olen kuullut vain hyvää tästä merkistä, mutta sitten olen joutunut heittämään kaksi eri makua roskiin. Ja olen jäätelön suuri ystävä, on äärimmäisen harvinaista minulle heittää sitä pois :D

Mutta pari vuotta sitten ostettu Kolmen Kaverin kanelipulla/korvapuusti tms maku oli sellainen, jota ei tehnyt mieli syödä lusikallista enempää. Siinä oli mukana pahanmakuista, paksua ja sitkeää "kanelitaikinaa" ja muutenkin kokonaisuus oli liian sokerinen. Nyt sitten vasta ostin mandariini-jogurttisuklaa -maun ja paria lusikallista enempää en syönyt sitäkään, roskiin lensi. Siinä oli jotenkin tosi outo ja keinotekoisen oloinen maku. Yksinkertaisesti pahaa. Harmitti heittää hintavampaa jäätelöä roskiin, mutta minkäs teet.

Vadelma-valkosuklaata ovat monet ystäväni hehkuttaneet, se on minusta ihan ok, olen syönyt kun on tarjottu. Itse en kuitenkaan sitäkään ostaisi. Enää en merkin jäätelöitä aio ostaa kun kolmesta maistetusta mausta vain yksi on jollain tasolla hyvää.

Jännä kun nämä jäätelöt on kuitenkin niin suosittuja, mutta mun maku ei vaan taivu näihin... Löytyykö muita?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tryffeli oli suosikkini. Nyt ei ole näkynyt.

Joo, se oli ihanaa. Parasta suklaajäätelöä mitä on.

Vierailija
62/75 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikki oli mansikka-kermavaahto. Mut se hävisi kuten tryffelikin.

Nyt ostan vaniljaa, pistaasia ja vadelmaa. Kaikki ihania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä! Ostin ennen joulua Kolmen kaverin piparkakkujäätelöä. Siellä se pakkasessa seisoo vieläkin. Oli aivan järkyttävän imelää ja esanssista, pari lusikallista pystyi syömään ja siihen jäi. 

En näe tässä esanssia..

Ainesosat: Maito, kerma, tärkkelyssiirappi, maitojauhe, sokeri, kananmuna, siirappi, gluteeniton

kaurahiutale, rypälesokeri, fariinisokeri, voi, vesi, gluteeniton kaurajauho, piparkakkumauste (kaneli,

inkivääri, neilikka, kardemumma), rypsiöljy, sakeuttamisaine (johanneksenleipäpuujauhe)

Ilmankos oli pahaa! Nyt ymmärrän!

Vierailija
64/75 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kaveria on ihan helsinkiläionen yritys. Jääkahvipuikko on herkullinen.

Vierailija
65/75 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri, koska oli tarjouksessa 4,99 e. Pistaasi ei ollut hyvää, mutta kyllä sen nyt söi jäden himoon. Ei jatkoon. En muita edes maista. 

Vierailija
66/75 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistelin tuon kanelin ja sitten suolainen toffee. On kyllä yliarvostettu. Kaneli oli joku 3/5 ja tuo toffee 4/5 kunnes sitä söi muutaman lusikallisen enemmän ja huomasi miten överin makea, 3/5 maksimissaan

Vierailija
67/75 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sikakalliita ja pahan makusia, en ymmärrä miten tuota on niin paljon kehuttu

Vierailija
68/75 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihassama. Ne on ainoat täysin gluteenittomiksi luokitellut.

Vierailija
69/75 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna vasta otin asiakseni, että pitääpä maistaa, kun niin moni kehuu.. Olen tässä nyt syönyt yhden jätskin per viikko ja eikä ne kummosia ole. Paljon on hypetetty, enkä ymmärrä hypeä. Tosin muu tarjonta on huonontunut älyttömästi, että ehkä verrattuna olisi ok...

Ben ja Jerrykään ei ole suosikkini, kun liikaa asioita yhdessä kipossa ja järjettömän makeaa. 

Vierailija
70/75 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kerran ostin enkä tee samaa virhettä enää toiste. Sama Ben&Jerry's-jäätelö. Ostin purkin vuonna 2009 enkä sen jälkeen. Molemmat ylihehkutettua ja ylihintaista pskaa.

Vierailija
71/75 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran konservatiivi, että nuo oudot makuyhdistelmät ei oikein innosta. Ostaisin ennemmin laadukasta vaniljaa tai kunnon suklaista suklaajäätelöä.

Vierailija
72/75 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistaasijäätelö oli kamalaa, maistui siltä miltä kuvittelen saippuan maistuvan. Sitten huomasin että se oli vegaaninen tuote. Kolmella kaverilla on normaalejakin jäätelöitä mutta kokemukseni perusteella en osta niitäkään. 

Vierailija
73/75 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aivan suosikkijäätelö oli nimenomaisesti tuo mandariini-jugurttisuklaa (siis se oli ikään kuin valkosuklaata). Niin paljon sitä kaipasin, että oikein hamstrasin viimeisiä puikkoja ja purkkeja, kun havaitsin, että alkavat loppua. Enkä yleensä edes osta jäätelöä. Tai erityisemmn pidä suklaahipuista kylmissä tuotteissa. Mut tässä se jäätelö oli hyvää ja ne valkoiset hiput toimi mainiosti. Niin paljon sitä kaipasin, että lähetin oikein firmaan palautetta, kun havaitsin että kauppoihin ei enää tullut sitä. Vastasivat, että valmistus on lopetettu ja että toivottavasti löydät uuden suosikin. En ole löytänyt. 😥

Tuo jonkun mainitsema appelsiini-mustaherukka kuulosti kiinnostavalta! Mutta mahtaako näitä entisiä makuja takaisin tulla koskaan...

Vierailija
74/75 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon maistanut vain yhtä, olikohan se nyt joku lakritsi ja suolainen kinuski, puikko. Oli ihan hyvää ja se rouhe, mitä lienee olikaan siinä kuorrutuksessa oli tosi maistuvaa. 

Vierailija
75/75 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tryffeli oli suosikkini. Nyt ei ole näkynyt.

Joo, samoin.

Sarjassa on ihan liikaa vegepaskaa, mitkä pitäisi varustaa kissankokoisin tarroin: ÄLÄ OSTA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän