Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmen Kaverin jäätelöt ovat pahanmakuisia, muita jotka samaa mieltä?

Vierailija
03.02.2022 |

Tämä taitaa olla epäsuosittu mielipide, mutta halusin tehdä aloituksen kun olen kuullut vain hyvää tästä merkistä, mutta sitten olen joutunut heittämään kaksi eri makua roskiin. Ja olen jäätelön suuri ystävä, on äärimmäisen harvinaista minulle heittää sitä pois :D

Mutta pari vuotta sitten ostettu Kolmen Kaverin kanelipulla/korvapuusti tms maku oli sellainen, jota ei tehnyt mieli syödä lusikallista enempää. Siinä oli mukana pahanmakuista, paksua ja sitkeää "kanelitaikinaa" ja muutenkin kokonaisuus oli liian sokerinen. Nyt sitten vasta ostin mandariini-jogurttisuklaa -maun ja paria lusikallista enempää en syönyt sitäkään, roskiin lensi. Siinä oli jotenkin tosi outo ja keinotekoisen oloinen maku. Yksinkertaisesti pahaa. Harmitti heittää hintavampaa jäätelöä roskiin, mutta minkäs teet.

Vadelma-valkosuklaata ovat monet ystäväni hehkuttaneet, se on minusta ihan ok, olen syönyt kun on tarjottu. Itse en kuitenkaan sitäkään ostaisi. Enää en merkin jäätelöitä aio ostaa kun kolmesta maistetusta mausta vain yksi on jollain tasolla hyvää.

Jännä kun nämä jäätelöt on kuitenkin niin suosittuja, mutta mun maku ei vaan taivu näihin... Löytyykö muita?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa miten jonkun aikuisen mielestä uusi maku tai koostumus tarkoittaa, että jokin on pahaa. Hämmentävää.

Päinvastoin, hauskaa ja hämmentävää on että jonkun aikuisen mielestä uusi maku ja koostumus on aina automaattisesti hyvää.

Vierailija
22/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä jäätelöstä sitten pidät? Valion vaniljajäätelöstä?

Tämä on yksi parhaita jätskejä. Ei mitään jazzahtavia turhia makuja. Itse voi lisätä mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa miten jonkun aikuisen mielestä uusi maku tai koostumus tarkoittaa, että jokin on pahaa. Hämmentävää.

Päinvastoin, hauskaa ja hämmentävää on että jonkun aikuisen mielestä uusi maku ja koostumus on aina automaattisesti hyvää.

En tajua miten ihmiset jaksavat innostua joistain aivan kauheista yhdistelmistä kuten vaikka kattoterva ja minttu. Suklaaseenkin tungetaan kaikkea ällöttävää jänskää makua.

Vierailija
24/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tryffeli ja jokin kinuski-pähkinä olivat hyviä, muista en ole tykännyt.

Harmi, kun mielelläni ostaisin kotimaisia ja pienten yritysten tuotteita.

Vierailija
25/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ei ole asia laisinkaan. Tykkään kovasti kokeilla uusia makuja (sen takia nuo kaikki Kolmen Kaverinkin ostin) ja koostumuksia, yleisesti ottaen sattumat jäätelössä ovat erittäin tervetulleita. :D Vielä tarkemmin joitain omia suosikkijäätelöitä: Häagen-Dazs Salted Caramel, Lidlin Dulce de Leche, Magnum-purkit (olen syönyt ainakin tavallista, valkosuklaata ja maitosuklaa-suolakinuskia - kaikki oikein hyviä), B&J Peanut Butter Cup. Parhaat maistamani jäätelöt ovat ulkomailla kioskilta ostettuja, ihania makuja muistan ainakin raffaello (eli kookos-valkosuklaa), salty caramel, appelsiini-tuorejuusto ja kaikki itse kotona tehdyt, mm. lakka, mustikka, suklaa.

Se syy miksi nuo Kolme Kaveria hämmentää on se, että vaikka maku kuulostaa hyvältä niin toteutus on mitä on. Aina maistaessa on tullut mieleen, että tämänkö on todettu tehtaalla olevan hyvää ja se versio, jota aletaan myymään? Esim Ainolla oli muistaakseni vuosia sitten joku pullamaku ja siitä silloin tykkäsin.

-ap

Vierailija
26/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvapuusti on erittäin hyvää.

Samoin lakritsa. Alkuvaiheessa oli mustaherukka-appelsiini ja sen toivoisin takaisin, todella herkullista.

Vegaanisista kookos-ananas oli herkullisen raikasta.

Vierailija
27/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan uusi maku ja koostumus on uutta, mutta ei millään tavalla pelottavaa.

Vierailija
28/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ne on. Valion jäätelöt on pahoja- koostumus on outo ja maissisiirappi maistuu pahalle. Halvalla kun pitää tehdä.

Vierailija
29/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvapuusti on erittäin hyvää.

Samoin lakritsa. Alkuvaiheessa oli mustaherukka-appelsiini ja sen toivoisin takaisin, todella herkullista.

Vegaanisista kookos-ananas oli herkullisen raikasta.

Pirkalla on vegaanisia jäätelöitä- mustaherukka on superhyvää!

Vierailija
30/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi ostaa enää kolmen kaverin jäätelöä. Heitin pois kun avasin purkin ja maistoin muutaman lusikallisen. Lisäksi turhan hintava eikä edes maistunut hyvälle. Roskiin meni siltä istumalta.

Vierailija
31/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut luulevat tätä ruotsalaiseksi merkiksi, koska Ruotsissa tätä myydään ruotsinkielisellä nimellä. Monia kotimaisia tuotteita muutetaan Ruotsin markkinoille juurikin nimen osalta, koska siellä suomalaisuus ei myy.

Vierailija
32/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vadelma-valkosuklaata syön säännöllisesti kun sitä saa puikkonakin. Myös mustikka-kardemumma on hyvää, samoin kahvi. Noita erilaisia suklaa + suklaa + suklaa juttuja en ole hirveästi maistanut kun pidän enemmän marjaisemmista mauista. 

Vierailija
33/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut luulevat tätä ruotsalaiseksi merkiksi, koska Ruotsissa tätä myydään ruotsinkielisellä nimellä. Monia kotimaisia tuotteita muutetaan Ruotsin markkinoille juurikin nimen osalta, koska siellä suomalaisuus ei myy.

En tiedä onko kohta suomessa muita suomalaisia suomessa tehtyjä jäätelömerkkejä kun nää ylikansalliset katoaa maasta yksi kerrallaan. 

Vierailija
34/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistamani maut ovat olleet hyviä. Ap:n mainitsemia en ole kokeillut, koska tuo jogurttisuklaamandariini ei kuulosta hyvältä yhdistelmältä. Jos haluan kanelista ja taikinaista jäätelöä, ostan Biscoffia. Kolmen kaverin jäätelöistä suklaatryffeli on suosikkini. Onko se todella lopetettu?

Vierailija
35/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vadelma-valkosuklaata syön säännöllisesti kun sitä saa puikkonakin. Myös mustikka-kardemumma on hyvää, samoin kahvi. Noita erilaisia suklaa + suklaa + suklaa juttuja en ole hirveästi maistanut kun pidän enemmän marjaisemmista mauista. 

Puikot laitetaan tonne peräsuoleen eikä suuhun.

Vierailija
36/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millai sekin sua nyt "hämmentää" että osa ihmisistä ei tykkää turhantärkeistä jänskäkiva-makuyhdistelmistä?

Vierailija
37/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama maku! Ne on aivan liian äiteliä! En ole roskiin heittänyt, mutta osaan tarttua kaupassa toiseen merkkiin.

Sama täällä. Liian makeita kaikki, joita kokeilin.

En sanoisi itseäni vauvasuuksi, tykkään esim. ostereista, vahvoista juustoista, endiivistä, ja olen syönyt mm. selleri- ja gorgonzolajäätelöitä Italiassa.

Hakusessa hyvä tumma suklaajäätelö, jota saa kaupasta. En pidä siitä kaurapohjaisesta vegaanisesta.

Vierailija
38/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikka-kardemumma

Valkosuklaa-vadelma

Kookos-ananas

Vegaaninen suklaa-pähkinä

Lakritsi-vadelma

Kahvi

Ainakin näitä olen syönyt ja kaikista tykännyt. Etenkin tuo vadelmasorbetti on ihan taivaallisen onnistunut tuote, älkää vaan ikinä kaverukset menkö muuttamaan sen reseptiä kun teidän mediaseuranta tämän ketjun kuitenkin löytää ;) samaten kahvi on tosi hyvää ja jotenkin luulisi että se mustikka-kardemumma menisi vähän eksoottisena turisteillekin / vientiin?

Vierailija
39/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookos-ananas kuulostaa ihanalta ja voisi olla sellainen mistä itsekin tykkäisin vaikka heidän muut jäätelöt ei minulle maistu, mutta onkohan sen valmistus lopetettu kun en ole ikinä kaupassa nähnyt eikä heidän sivuillakaan ole?

Vierailija
40/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Ostin ennen joulua Kolmen kaverin piparkakkujäätelöä. Siellä se pakkasessa seisoo vieläkin. Oli aivan järkyttävän imelää ja esanssista, pari lusikallista pystyi syömään ja siihen jäi.