Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen Kaverin jäätelöt ovat pahanmakuisia, muita jotka samaa mieltä?

Vierailija
03.02.2022 |

Tämä taitaa olla epäsuosittu mielipide, mutta halusin tehdä aloituksen kun olen kuullut vain hyvää tästä merkistä, mutta sitten olen joutunut heittämään kaksi eri makua roskiin. Ja olen jäätelön suuri ystävä, on äärimmäisen harvinaista minulle heittää sitä pois :D

Mutta pari vuotta sitten ostettu Kolmen Kaverin kanelipulla/korvapuusti tms maku oli sellainen, jota ei tehnyt mieli syödä lusikallista enempää. Siinä oli mukana pahanmakuista, paksua ja sitkeää "kanelitaikinaa" ja muutenkin kokonaisuus oli liian sokerinen. Nyt sitten vasta ostin mandariini-jogurttisuklaa -maun ja paria lusikallista enempää en syönyt sitäkään, roskiin lensi. Siinä oli jotenkin tosi outo ja keinotekoisen oloinen maku. Yksinkertaisesti pahaa. Harmitti heittää hintavampaa jäätelöä roskiin, mutta minkäs teet.

Vadelma-valkosuklaata ovat monet ystäväni hehkuttaneet, se on minusta ihan ok, olen syönyt kun on tarjottu. Itse en kuitenkaan sitäkään ostaisi. Enää en merkin jäätelöitä aio ostaa kun kolmesta maistetusta mausta vain yksi on jollain tasolla hyvää.

Jännä kun nämä jäätelöt on kuitenkin niin suosittuja, mutta mun maku ei vaan taivu näihin... Löytyykö muita?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vain olen syönyt, se oli Kanelipullaa, eikä tehnyt vaikutusta kuin hinnan osalta. Oli niin kallista, että toista kertaa en kokeile.

Vierailija
2/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vauvasuu.

En ole ikinä syönyt jäätelöä, joka on PAHAA. Joistain jäätelöistä pidän enemmän kuin toisista, mutta pahaa jäätelöä ei ole tullut vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tryffeli oli suosikkini. Nyt ei ole näkynyt.

Vierailija
4/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ruotsalaista ja niiden kaikki jäätelöt on liian makeaa. En ikinä syö ruotsalaista jäätelöä. Mysö makeiset Ruotsissa liian sokerisia. 

Minun herkkujäätelö juuri nyt on Fazerin suklaa. 

Vierailija
5/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin-kai 5 vuotta sitten, jotain kolmen kaverin jädeä, enkä tosiaankaan tykännyt. Kertaostoksi jäi.

Vierailija
6/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kahvi on parasta kahvijäätelöä. Tuollaisten kanelipullien yms sekametelijäätelöiden ystävä en ole, minkään merkin. Puhtaat maut on parhaita.

Vierailija
7/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika varovasti ostan eri makuja, en osta vegaania enkä pullataikinaa jäätelössä.

Vadelmavalkosuklaa ja paahdettu pähkinä on olleet hyviä. Vaniljaa ei ole enää näkynyt. Lakritsi menettelee.

Jymyn mänty ja pappagallon vanlija on myös tutustumisen arvoisia.

Vierailija
8/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin pistaasia...taitaa olla aika viiitun pahaa nämä kolmen kaverit roskatt saaatana....

Vierailija
9/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa miten jonkun aikuisen mielestä uusi maku tai koostumus tarkoittaa, että jokin on pahaa. Hämmentävää.

Vierailija
10/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole samaa mieltä. Vadelma-valkosuklaa on ihanaa, ainoa pieni miinus siitä että ne valkosulklaasuikaleet jäätyneenä välillä sattuu suuhun kun ovat niin teräviä. Myös hyviä vegaanijädejä on. Pelastivat mun vegaanihaastekuun!

Vierailija
11/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mandariini- jogurttisuklaa?

Eikö jo nimestä voi päätellä, että outoa on.

Suklaajogurtti ei ole sellainen maku mitä maitohyllyssäkään saisi ihmiset ostamaan. Hapan suklaa.

Olen tykänny monista jäätelöistä, mutta en valitse merkin mukaan vaan makuyhdistelmän.

Valkosuklaa on yleensä aina varma.

Kolmen kaverin ainakin joku mustikkajuttu oli tosi hyvää?

Vierailija
12/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama maku! Ne on aivan liian äiteliä! En ole roskiin heittänyt, mutta osaan tarttua kaupassa toiseen merkkiin.

Vierailija
13/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään jäätelö johon on sotkettu taikinaa tai pullaa ei ole hyvää minun suussani.

Mistä jäätelöstä ap pidät?

Vierailija
14/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. En ole oikein kehdannut tätä ääneen sanoa kun kaikki tuntuu tykkäävän ja toisaalta minäkin haluaisin tukea pieniä kotimaisia yrityksiä.

Mutta heidän jäätelömaut ovat jotenkin kaikki niin äiteliä omaan makuun... Kaikissa on jotain suklaata, keksiä, kakkua, korvapuustia, lakua, toffeeta... Ei oikeastaan missään ole hedelmää tai marjaa, tai ei ainakaan ilman jotain ällölisää. Mutta ehkä tämä vetoaa suurimpaan osaan jäätelön ostajista?

Vierailija
15/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla ruotsalaista ja niiden kaikki jäätelöt on liian makeaa. En ikinä syö ruotsalaista jäätelöä. Mysö makeiset Ruotsissa liian sokerisia. 

Minun herkkujäätelö juuri nyt on Fazerin suklaa. 

Ihan on kolmen suomalaisen kaverin perustama yritys 😉

Vierailija
16/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä jäätelöstä sitten pidät? Valion vaniljajäätelöstä?

Vierailija
17/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vauvasuu.

En ole ikinä syönyt jäätelöä, joka on PAHAA. Joistain jäätelöistä pidän enemmän kuin toisista, mutta pahaa jäätelöä ei ole tullut vastaan.

Vauvasuu? :D Mitä se meinaa, sitä että ei pidä kaikesta maistamastaan? Siinä tapauksessa kyllä, olen vauvasuu.

Sen verran sanon vielä, että kun ostan valmisjäätelöitä niin luen tarkkaan ainesosaluettelon ja ostan sitä, jossa on mahdollisimman vähän ilmaa ja lisäaineita ja kasviöljyä ja glukoosisiirappia, ja mahdollisimman paljon oikeaa kermaa. Sen takia olen noihin Kolmeen Kaveriinkin haksahtanut. Voin ehkä sanoa makuni olevan yleisesti vaativahko, ruuan laitan aina alusta asti itse tuoreista aineksista ja makeat leivonnaisetkin teen itse. Jäätelö on kuitenkin herkku joka tulee ostettua valmiina kun harvoin jaksaa yksin asuvana ruveta tekemään itse, vaikka niin tuleekin parasta ;) Valmisjäätelöistä tykkään tosi paljon joistain Lidlin pahvipurkeista, joistain Ben & Jerry's -mauista ja purkki-Magnumeista.

ap

Vierailija
18/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullajäätelö on ihanaa.

Kolmen kaveri jäätelöt hakkaa Ben and Jerriesin mennen tullen. B&J karmeeta jäädytettyä kurria.

Samoin nykyiset pingviinijäätelöt ei maistu, kuin maidolle ja sokerille.

Vierailija
19/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en pidä yhtään heidän korvapuustijäätelöstään. Muista mauista kyllä.

Kahvijäätelö ja paahdettu pähkinä ovat suosikkejani, vadelma-valkosuklaajäätelö myös. Lakritsajäätelökin on oikein hyvää, jos siis on lakritsan ystävä.

Vierailija
20/65 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vauvasuu.

Kyllä mä olen maistanut montakin kertaa jotain sokerin ja maidon ja kemikaaliparfyymin makuista sössöä. Yleensäkin jäätelö on aina liian makeaa. Ja inhoan kekseliäitä makuja kuten "pihka ja kirsikkatomaatti". Teenkin itse jäätelöni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi