Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos elämästäsi poistettaisiin kaikki seksiin liittyvä, kuinka suuri muutos se olisi sinulle ja voisitko elää niin onnellisena?

Vierailija
03.02.2022 |

Mietitäänpäs.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Vaikka pidän seksistä, loppupeleissä se on pieni osa elämää. Se tulee mieleen vain sen oikean, siihen sopivan ihmisen seurassa. Kauniita ihmisiä tykkään taas katsella muuten. Siinä ei ole mitään seksuaalista. T: N36

Vierailija
22/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman on parempi kuin huono seksi tai miehen keskikokoinen tai sitä pienempi elin.

Hyvä seksi ja iso penis niin en haluaisi olla ilman.

Tällä hetkellä ilman parisuhdetta ja kuukauden-kahden välein saan nukkuessani orgasmin, johon herään eli kyllä keho seksiä kaipaa, mutta päivät kulkee sitä juurikaan ajattelematta. Ikää 49 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena seksi oli tärkeää, nykyään se on merkityksetöntä. Halut ovat hävinneet ja elän vapaaehtoisesti ilman seksiä ja kumppania.

Vierailija
24/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena seksi oli tärkeää, nykyään se on merkityksetöntä. Halut ovat hävinneet ja elän vapaaehtoisesti ilman seksiä ja kumppania.

Miten se voi olla merkityksetöntä?

Vierailija
25/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vaikuttaisi suuremmin. 

Ainoa seksiin liittyvä ongelmani on, että ei kehtaa etsiä seurustelusuhdetta, kun seksi ei kiinnosta, vaikka halailu ja muu läheisyys kyllä.

Vierailija
26/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se voi olla merkityksetöntä?

Sillä ei ole mitään merkitystä minun elämääni.

Vierailija
27/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kyllä niin yliarvostettua, ainakin 35 ikävuoden jälkeen tuntuu tältä.

Vierailija
28/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ihanaa ja parisuhteen liimaa. Se on hyväksytyksi tulemista ja toisen lähellä olemista. Eli on tärkeää elämässäni ja en ole valmis luopumaan. Lasten seksuaalikasvatuksessa haluan olla positiivinen: nauttikaa ja rakastakaa.

Vierailija
29/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaista vaikutusta.

M51

Vierailija
30/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sama jo näin 25 vuotiaana :D

Vierailija
31/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi taitaa olla semmonen juttu, että joko se on ihan perseestä tai sitten se on just sitä persettä.

Vierailija
32/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sama jo näin 25 vuotiaana :D

Taitaa pahimmat munahaukat olla +40 ja toisella kierroksella.

Vierailija
33/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinfeldissä pohdittiin aikoinaan miten paljon aikaa George Costanzalle jäisi kaikelle muulle tekemiselle jos hän ei ajattelisi seksiä.

Vierailija
34/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tuo ole aviopn sortuneen miehen reaalielämää, ennemmin tai myöhemmin?

Vierailija
35/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä lapsistani haluaisi luopua ja jos niitä ei olisi, niin muutenkin ilman seksiä elämä olisi aika tylsää. Ehkä jotenkin myös vapauttavaa, kun voisin vain keskittyä työhön, harrastuksiin ja ystävyyssuhteisiin100 %?

Vierailija
36/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet veivät loputkin seksihalut, eli nykyään voisin elää loppuelämäni onnellisena ilman. Nuoruudessa ei ois onnistunu..

37/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen, kun elokuussa liityin ekaa kertaa Tinderiin, olen päässäni vain pyöritellyt miesjuttuja ja joutunut toistuvasti pettymään.

Vierailija
38/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin juuri pitkästä seksittömästä liitosta uuteen suhteeseen jossa on paljon ihanaa seksiä. Kuulostaisi aivan kidutukselta.

Olen nyt 37v ja aion nauttia loppuelämäni täysin rinnoin. En kertaakaan enää jämähdä suhteeseen jossa minun ei ole hyvä olla. Ei mikään materia tai muu ole sen arvoista. Tiedän sen nyt.

Mistä olet löytänyt korona-aikana?

Vierailija
39/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkis ei koskaan halunnut pumpata ja erosimme. Sitten alkoi korona ja nyt 3v parittelematta.

N29

Vierailija
40/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kaksiteräinen miekka. Voin elää onnellista elämää ilman - olin neitsyt 29 v saakka enkä kokenut jääväni mistään paitsi. Nyt onnellisessa parisuhteessa ja tykkään seksistä, jäisin kyllä kaipaamaan jos se loppuisi. Uskon kuitenkin, että jos ei ole miestä pyörimässä nurkissa niin unohdan sen hyvin nopeasti. Olen sen verran nirso seksuaalisesti että päivittäin vastaan tulevat ihmiset eivät herätä mitään himoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi