Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos elämästäsi poistettaisiin kaikki seksiin liittyvä, kuinka suuri muutos se olisi sinulle ja voisitko elää niin onnellisena?

Vierailija
03.02.2022 |

Mietitäänpäs.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistettaisiinko myös esimerkiksi seksuaalinen sisältö, joita saatan kohdata ja poistettaisiinko se myös muilta? Esimerkiksi siis jonkun toimittajan seksiin liittyvä juttu, instan pyllistelijöistä otettu kuva, seksuaalinen ahdistelu, seksi yleensäkin, mahdollisuus lisääntyä yms. 

Henkilökohtaisesti olisin huojentunut, jos minuun kohdistettaisi seksuaalista mielenkiintoa eikä minun tarvitsisi nähdä haluamattani kaikkia typeriä iltalehden "Ääk, tuo instapylly teki tuota ja tätä". 

Vierailija
42/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi taitaa olla semmonen juttu, että joko se on ihan perseestä tai sitten se on just sitä persettä.

Korjaan itse lauseeni.

Seksi on joko perseestä tai perseeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta poistettiin seksi miehen päätöksestä 4,5v sitten, mies siis ei ole sen jälkeen seksiä halunnut. Ja sitä ennenkin tahti oli useamman vuoden ajan n.1x/vuodessa.

Voi siis sanoa, että seksi ja seksuaalisuus eivät ole olleet elämääni sen jälkeen, kun 35v täytin, nyt olen 45v.

Mutta oma syy, mitäs olen niin epäonnistunut puolisona ettei minua voi haluta.

Vierailija
44/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin harrastaa seksiä ja se on ihan ok mutta voin myös olla harrastamatta ja sekin on ok. Neutraali suhde asiaan.

Vierailija
45/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 55. 10 vuotta ilman seksiä

Aluksi kaipasin mutta nykyään en oikeastaan enää edes ajattele asiaa. Elämässä on paljon ihanaa. Lapset, lapsenlapset, puutarha, harrastukset.

Kyllä on paskan jauhamista että ne lapset ja lapsenlapset riittäisi kun tuttavani hakee koko ajan jostain kuitenkin aikuista mies seuraa kuitenkin, baareista tai netistä. Jälkipolvi elää muualla niin että yksinäinen se ihmisen elämä siltikin. Ei siellä puutarhassa ja harrastuksissa liene paljoa seuralaisia. Seksi ei enää tärkein muuta kuin samanikäinen seura. Ei minua ainakaan kiinnosta ihan eri vuosikymmenellä elänyt seura enkä tunne että se on samalla henkisellä tasollani olevaa seuraa. 

Vierailija
46/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta poistettiin seksi miehen päätöksestä 4,5v sitten, mies siis ei ole sen jälkeen seksiä halunnut. Ja sitä ennenkin tahti oli useamman vuoden ajan n.1x/vuodessa.

Voi siis sanoa, että seksi ja seksuaalisuus eivät ole olleet elämääni sen jälkeen, kun 35v täytin, nyt olen 45v.

Mutta oma syy, mitäs olen niin epäonnistunut puolisona ettei minua voi haluta.

On erilaisia suhteita ja jos et halua erota niin voisitko käydä vieraissa sillä minä ainakin kävisin vieraissa jos ero ei tule kysymykseenkään. Jos puoliso ei halua niin joku muu voi haluta seksiä vaan mutta ei halua mitään suhdetta perustaa niin kahden kauppa tuossa tapauksessa. Onhan sitä erilaisia seksuaalisia suhteita ja haluja. 

Sun puoliso on vain päättänyt sen asian omalta kohdaltaan eikä se johdu siitä että sinä olisit epäonnistunut vaan hän on epäonnistunut. Henkinen yhteys suhteessa voi olla vahva vaikkei kaikki siinä toimikkaan. Siinä tapauksessa voisi toimia sivu suhteet jonkun esim. seksin tyydyttämiseen. 

Vierailija
47/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki seksiin liittyvä? Ei pelkkä seksiakti toisen ihmisen kanssa?

Olisi kauheaa. Enkä ole edes mikään hirmuisen seksuaalinen ihminen.

Vierailija
48/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästäni poistuisi yksi suurimmista nautintoa tuottavista asioista, joten se olisi kamala menetys. Voisin silti elää hyvää elämää, jos halutkin poistuisivat, elämässäni on muutakin sisältöä.

Vierailija
49/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on kyllä niin yliarvostettua, ainakin 35 ikävuoden jälkeen tuntuu tältä.

sama jo näin 25 vuotiaana :D

Taitaa pahimmat munahaukat olla +40 ja toisella kierroksella.

Kyllä! Täällä hirveä munahaukka +40 ja toisella kierroksella. Toisaalta kova meno oli parikymppisenäkin.

Vierailija
50/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on kyllä niin yliarvostettua, ainakin 35 ikävuoden jälkeen tuntuu tältä.

sama jo näin 25 vuotiaana :D

Taitaa pahimmat munahaukat olla +40 ja toisella kierroksella.

Kyllä! Täällä hirveä munahaukka +40 ja toisella kierroksella. Toisaalta kova meno oli parikymppisenäkin.

Onko ollut suvantoa lainkaan? Vai pelkkää karusellia?

Vierailija
51/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50+ eikä seksiä juuri enää ole. Sen puoleen olen ihan tasapainossa ja onnellinen. Kun ovishimotukset loppui pääsin rauhaan.

Vierailija
52/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää jos onni on vain yhdestä asiasta kiinni, oli se mikä tahansa. Onnellisuus pitää etsiä niissä olosuhteissa mitä kullakin on kullakin hetkellä. 

Seksi on minulle tärkeää, mutta jos se jostain syystä vietäisiin, niin korostaisin muita asioita jotka tekee onnelliseksi. 

Vierailija
53/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Onhan minulla monta lasta ja lapsenlapsikin. Kaikki ne on olemassa koska päätin antaa exälle piparia että saan tiristettyä siitä spermat. Että silleen. Minulle näin jälkikäteen passaisi se puutarhan hoitokin ja siihen tyytyminen.

Vierailija
54/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luopuisin ilomielin kaikesta seksistä ja siihen viittaavasta jos sen seurauksena saisin olla onnellinen.

Vierailija
55/61 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei haittaa yhtään. Minulle seksi on vaan tylsää, helpotti hurjasti kun ei tarvitse sitä harrastaa. Ehkä olen aseksuaali tai sitten kaikki partnerit on olleet niin toivottoman tumpeloita etten voi edes kuvitella miksi se seksi nyt on niin mahtavaa ja upeaa. Nuorena olin utelias ja valmis kokeilemaan kaikenlaista kun seksiä aina niin kauheasti hehkutettiin ja tuputettiin joka puolelta. Lopputulos oli poikkeuksetta että, höh, mikä tässä se mahtava juttu pitikään olla, onko kaikki muut seonnu vai teeskenteleekö ne,  vai onko minussa vika kun ainoastaan pitkästyin tai vaivaannuin.

Mutta nauttikaa te muut kaikin mokomin. Minä en vaan saa siitä mitään, tylsää ja vaivalloista ähertämistä.

Vierailija
56/61 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
57/61 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tapahtui psyykelääkkeiden käytön aikana ja kyllä jotain puuttui elämästä vaikka seksiä ei toisen ihmisen kanssa ole muutenkaan. Eli runkkaus ja fantasiointi on suuri ilo sekin.

Vierailija
58/61 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiseksin vois poistaa, mutta omien sormien pääsykielto pinppiin olisi jo vähån liian hapokasta

Vierailija
59/61 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi ole köyhille miehille. Herrojen harrastuksia.

Vierailija
60/61 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän sellaisessa tällä hetkellä. En voisi elää. Tai tietysti niin että elämä on kärsimystä.

N33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan