Olenko mielestäsi rakastunut kun...:
tunnen ihailua, kunnioitusta, iloa, onnellisuutta, energisyyttä ja innostuneisuutta erästä ihmistä kohtaan ja hänen vaikutuksestaan?
Kommentit (11)
Voi olla. Mulla lähtee unet ja ruokahalu rakastuessa.
Et, jos et tunne intohimoa ja tarkoitat romanttista rakkautta.
Ehkä, rakastumassa, siitä se lähtee sit.
Voi olla arvostettu työkollega tai ihailtu ohjaaja. Ei voi tietää.
Et. Ehkä ihastunut korkeintaan. Jos olisit rakastunut niin tietäisit sen kyllä eikä sitä tarvitsisi kysellä.
Tunnen noin ainakin kymmentä ihmistä kohtaa. Ovat esikuviani, idoleita.
Minulla ainakin rakastuneena tulee kohteen seurassa humaltunut olo, vaikeuksia pitää kädet kurissa ja (lähes) täydellinen tämän henkilöä koskeva arvostelukyvyn puute.
Et kuvaillut mitään romanttisia tai eroottisia tunteita, joten et ole rakastunut. Mietitkö tyyppiä koko ajan? Meneekö ruokahalu ja unet? Haluatko epätoivoisesti koskettaa häntä? Oletko mustasukkainen, jos hän osoittaa huomiota toiselle? Voisitko viettää tunteja vain tuijottaen hänen silmiinsä?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin rakastuneena tulee kohteen seurassa humaltunut olo, vaikeuksia pitää kädet kurissa ja (lähes) täydellinen tämän henkilöä koskeva arvostelukyvyn puute.
Tähän varsinkin samaistun. Se ihminen voi sanoa tai tehdä mitä tahansa (vaikka jotain tyhmää tai loukkaavaa) ja silti ne pinkit lasit pysyy päässä.
Sitten kun olet valmis antamaan oman henkesi toisen puolesta, silloin kyseessä on rakkaus.
Ihastunut, jos et tunne tätä ihmistä kunnolla