Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisista tulee niin tylsiä aikuistuneena, kun miehet pysyvät samanlaisina vuodesta toiseen?

Vierailija
03.02.2022 |

Nuorena koin samanhenkisyyttä useiden kanssa.Nyt olen melkein 40-vuotias nainen, lapset alkavat olla isompia ja menojalkaa vipattaa. Ainoa vaan, että ei ole ketään kenen kanssa mennä. Kaikki tuntemani naiset ovat sellaisia, että odottavat kesää, että voivat aina silloin tällöin illalla ottaa lasilliset omalla terassillaan. Muuten ympäri vuoden ei käydä missään.

Miehillä on saunailtoja, joissa tehdään niitä asioita, joita itse haluaisin: pelataan videopelejä, ryypätään, jauhetaan paskaa ja sitten mennään baariin. Mutta ei miehet mua sinne porukkaan halua ja ketään muuta naista ei kiinnosta. Mulle ei riitä se, että istutaan kesäiltana terassilla, juodaan ne parit ja puhutaan syvällisiä. Kaipaan sekoilua ja hauskanpitoa, jotain joka irrottaa mut täysin arjesta.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka valitatte etteivät kaverit lähde mihinkään: oletteko varmoja etteivät vain halua teidän seuraanne? :D sori.

Vierailija
102/107 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin mahdollinen yhdistelmä:

Nainen joka on "not like other girls" ja keski-iän kriisissä. Pick me! Pick me!

"Videopelejä ja Star Warsia kalsareissa! Kaljaa man cavessa! Saunaa ja äijäilyä! Pick me me me! Muut naiset booooring."

Teille wokettajille on tärkeää päästä luokittelemaan kaikki. Ihminen ei saa olla yksilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman moni takertuu johonkin ”ryyppäämiseen”, vaikka tässähän on kyse leikkisyydestä sekä kyvystä sekä halusta pitää hauskaa ja hullutella.

Ehkä näille iän myötä tylsiksi keskiluokkaistuville hauskuus oli sitten nuorena vain ryyppääminen, ja siinä humalassa vietetyssä illassakin pointti oli ”olla kännissä”.

Humalassahan kaikki muu on se hauska ja huomionarvoista, kuin juominen itsessään.

Sillä vain kohotetaan tunnelmaa.

Itse olen leikkisä ja vilkas persoona, tykkään mennä ja tehdä, käytän alkoholiakin aika usein, mutta en minä koskaan ole varsinaisesti kännissä.

Tässä lainaus apltä:

pelataan videopelejä, ryypätään, jauhetaan paskaa ja sitten mennään baariin.

Neljästä asiasta kaksi liittyy juomiseen, joten onko ihme, että jengi keskittyy ryyppäämiseen. Ja valitetaan, kun muut haluaa vaan juoda lasillisen terassilla.

Mä olen leikkisä ja vilkas persoona, mutta mä en ole koskaan ollut kiinnostunut juomisesta tai bileistä. Jos ap yhdistää leikkisyyden ja hulluttelun juomiseen, niin ap ei ole pohjimmiltaan hullutteleva tai leikkisä. Jos hän olisi, ei hän tarvitsisi alkoholia nostamaan tunnelmaa tai antamaan sitä kuuluisaa rohkaisua.

Sulla on alkoholiongelma. Pelkäät juomista.

Alkoholi saa asioita tapahtumaan mitä ei muuten tapahtuisi ja se on parasta. Kunnon kännissä sekoilu on parasta ja sitä joutuu mitä ihmeellisempiin tilanteisiin.

Vierailija
104/107 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistathan ap, että viinaa voi olla myös ilman hauskaa.

Hauska ilman viinaa on teeskentelyä

Vierailija
105/107 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman moni takertuu johonkin ”ryyppäämiseen”, vaikka tässähän on kyse leikkisyydestä sekä kyvystä sekä halusta pitää hauskaa ja hullutella.

Ehkä näille iän myötä tylsiksi keskiluokkaistuville hauskuus oli sitten nuorena vain ryyppääminen, ja siinä humalassa vietetyssä illassakin pointti oli ”olla kännissä”.

Humalassahan kaikki muu on se hauska ja huomionarvoista, kuin juominen itsessään.

Sillä vain kohotetaan tunnelmaa.

Itse olen leikkisä ja vilkas persoona, tykkään mennä ja tehdä, käytän alkoholiakin aika usein, mutta en minä koskaan ole varsinaisesti kännissä.

Tässä lainaus apltä:

pelataan videopelejä, ryypätään, jauhetaan paskaa ja sitten mennään baariin.

Neljästä asiasta kaksi liittyy juomiseen, joten onko ihme, että jengi keskittyy ryyppäämiseen. Ja valitetaan, kun muut haluaa vaan juoda lasillisen terassilla.

Mä olen leikkisä ja vilkas persoona, mutta mä en ole koskaan ollut kiinnostunut juomisesta tai bileistä. Jos ap yhdistää leikkisyyden ja hulluttelun juomiseen, niin ap ei ole pohjimmiltaan hullutteleva tai leikkisä. Jos hän olisi, ei hän tarvitsisi alkoholia nostamaan tunnelmaa tai antamaan sitä kuuluisaa rohkaisua.

Sulla on alkoholiongelma. Pelkäät juomista.

Alkoholi saa asioita tapahtumaan mitä ei muuten tapahtuisi ja se on parasta. Kunnon kännissä sekoilu on parasta ja sitä joutuu mitä ihmeellisempiin tilanteisiin.

Mä en pelkää juomista, mutta alkoholi maistuu pahalta enkä mä pidä siitä keinuvasta tunteesta. Mulla on adhd ja mä teen ihan vapaasti mitä haluan, vaikka se ei olisi fiksua. Joudun mitä ihmeellisempiin tilanteisiin ihan selvinpäinkin.

Vierailija
106/107 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä AP puhuu/kirjoittaa? 😮??

Mulla kokemus just Päinvastoin❣️

Vierailija
107/107 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo menee paljon ja harrastaa. Silti minun pitäisi olla kotona ja viettää aikaa perheen kanssa. Itse se järjestelee menoja ja kun minä olen menossa naama menee aina mutkalle.