Ihana tytärpuoleni
Kyllä on niin kivaa tulla töistä kun piha on täynnä kännääviä teinejä. Saunakin oli lämmitetty ja grilli kuumana. Musiikki huutaa ihan täysillä ja kuhee meteli muutenkin. Minähän en tietenkään voi ketään ajaa pois koska tämä talo on puoliksi hänen enkä ole hänen äitinsä. Ja onhan hän jo 16v ja käy kesätöissä niin omia rahojaan juo. Huomautin että ainakin viinaa ja viiniä on otettu kellarista niin tämä prinsessa heitti satasen maahan ja kysyi riittääkö vai täytyykö lähteä automaatille.
Olen kahden vaiheilla soittaako poliisit tyhjentään pihan vai olenko vain hiljaa. Saisin tuon likan vihat ikuisiksi ajoiksi päälleni. Sen isälle soitin ja käski tytärtään tyhjentämään pihan ja heti. Tytär vain vittuili sillekin että minkäs teet kun oot niin kaukana. Ei tarvisi tuon ikäisenä keskellä viikkoa ryypätä,huomenna sillä olis kuitenkin töitäkin.T. vittuuntunut äitipuoli
Kommentit (32)
Soita sille isukille ja sano että soitat poliisit. Alaikäisiä ryyppäämässä niin vievät pahnoille.
Tee hänestä ilmoitu lasuun. Alaikäiset eivät saa juoda alkoholia.
No mitä vit...! Ethän sä aikuisena voi miettiä että SUUTTUUKO TEINI sulle vai ei! Soittoa poliisille!
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:16"]Tee hänestä ilmoitu lasuun. Alaikäiset eivät saa juoda alkoholia.
[/quote]
Kuka 16v ei käyttäisi alkoholia?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:16"]Tee hänestä ilmoitu lasuun. Alaikäiset eivät saa juoda alkoholia.
[/quote]
[/quote] minun.On nörtti, joka vaan vinkuu koneellaan.
Alaikäisen juominen on lastensuojeluasia.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:16"]Tee hänestä ilmoitu lasuun. Alaikäiset eivät saa juoda alkoholia. [/quote] Kuka 16v ei käyttäisi alkoholia?
[/quote] Minun kodissani ei yksikään ala-ikäinen. Menkööt sitten vaikka pusikkoon jos on pakko ryypätä.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:20"]Alaikäisen juominen on lastensuojeluasia.
[/quote]
Ei ole. Kaikki nyt on alaikäisenä jopa ne sosiaalitantat.
M-96
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:16"]Tee hänestä ilmoitu lasuun. Alaikäiset eivät saa juoda alkoholia.
[/quote]
[/quote] minun.On nörtti, joka vaan vinkuu koneellaan.
[/quote]
Pelaa k18 pelejä? Ilmoitus lasuun.
C'moon. Pääset helpomalla kun annat olla.
T.15v
Mieheni oli soittanut tyttären kaverin vanhemmille. Niiden pitäisi tulla käymään mutta se kestää vielä. Ja sen poikakaveri yrittää hätistää noita pahimpia möykkääjiä pois. Likka tosin on sitä mieltä että minä olen se joka lähtee. Minulla kun ei ole mitään sanomista tässä talossa kuulemma. Yritti heittää minua tölkilläkin mutta kerkisin väistämään. Sanoin niile että soitan poliisit mutta nehän vain nauraa ja käskee soittaa samalla useammat. Eihän nuo enää ketään kunnioita eikä pelkää. ap
Ap, alapa järjestää arkeasi vähän järkevämmin. Asutko oikeasti tytärpuolesi talossa? Minä muuttaisin ja samantien. Oma asunto, jonne mies on tervetullut käymään, tytärpuoli ei ja saisi ryypätä ja rellestää siinä omassa talossaan ihan niin paljon kuin vanhempien kukkaro kestää.
En ikinä suostuisi tuollaiseen asemaan.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:41"]Ap, alapa järjestää arkeasi vähän järkevämmin. Asutko oikeasti tytärpuolesi talossa? Minä muuttaisin ja samantien. Oma asunto, jonne mies on tervetullut käymään, tytärpuoli ei ja saisi ryypätä ja rellestää siinä omassa talossaan ihan niin paljon kuin vanhempien kukkaro kestää.
En ikinä suostuisi tuollaiseen asemaan.
[/quote]
Juuri näin.
Porvoosta päivää.
Pihallasi on alaikäisten ryyppybileet. Käyt komentamassa ja sitten kirmaiset raportoimaan av-palstalle. Kivahan se on, että pidät meidät ajantasalla, mutta mutta...
Näitä tytärpuoleen liittyviä haukkumaviestejä on ollut viimepäivinä tosi paljon. Juuri oli se 21v joka makasi eikä tehnyt mitään. Ja ap:n teksti yllyttää porukkaa haukkumaan tytärtä, kun siihen ei ryhdytä, heitetään vain lisää löylyä.
Miksi ihmeessä joku asuu lapsen kanssa joka ei ole oma? Varsinkin jos lapsi vielä omistaa puolet asunnosta.. Muutappas nyt nopeesti pois toisten nurkista ja anna pennun pilata elämänsä jos sille tuntuu. Itse en ainakaan aijo huolehtisi muusta kuin omasta perseestäni. Vähä säälittävää ap:ltakin.
Teillä tulee kiva ilta ja yö kun kaverit lähtee ja ongelmainen ja känninen teini jää kanssasi kahden. Itse soittaisin poliisit. Voisi sitten työpaikallaan selittää, että miksi ei pääsekään duuniin ja saisit itsekin olla illan ja yön rauhassa.
Paskasti on pentunsa kasvattanut ukkosi. Ellei aika ole mennyt sitten parempaan, kuten uuteen äitipuoleen. En katsos hetkeekään tuollasta meininkiä.
Jos talo on puoliksi tytön, hänen äitinsä on kuollut. En ymmärrä miksi tyttöä ei ole ostettu talosta ulos? Se olisi paras ratkaisu nimenomaan lapsen omaisuutta ajatellen. Rahat vakaaseen sijoitukseen ja avot, kaikki ovat tyytyväisiä.
Poliisit paikalle välittömästi! Sinulla on ilmoitusvelvollisuus, vaikka et tytön äiti olekaan. Vihastukoon, suurempi virhe se olisi antaa tuollaisen hyppiä nenille.