Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana tytärpuoleni

Vierailija
10.06.2015 |

Kyllä on niin kivaa tulla töistä kun piha on täynnä kännääviä teinejä. Saunakin oli lämmitetty ja grilli kuumana. Musiikki huutaa ihan täysillä ja kuhee meteli muutenkin. Minähän en tietenkään voi ketään ajaa pois koska tämä talo on puoliksi hänen enkä ole hänen äitinsä. Ja onhan hän jo 16v ja käy kesätöissä niin omia rahojaan juo. Huomautin että ainakin viinaa ja viiniä on otettu kellarista niin tämä prinsessa heitti satasen maahan ja kysyi riittääkö vai täytyykö lähteä automaatille.

Olen kahden vaiheilla soittaako poliisit tyhjentään pihan vai olenko vain hiljaa. Saisin tuon likan vihat ikuisiksi ajoiksi päälleni. Sen isälle soitin ja käski tytärtään tyhjentämään pihan ja heti. Tytär vain vittuili sillekin että minkäs teet kun oot niin kaukana. Ei tarvisi tuon ikäisenä keskellä viikkoa ryypätä,huomenna sillä olis kuitenkin töitäkin.T. vittuuntunut äitipuoli

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, sitä saa mitä tilaa!!!!!

Vierailija
22/32 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:11"]

Heh, sitä saa mitä tilaa!!!!!

[/quote]Onko joku tilannut ongelmateinien bileet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo likka piti minua kuin äitinään monta vuotta. Viimeinen vuosi on ollut aika rankka mutta olen yrittänyt ymmärtää sitä. En itsekkään ollut ihan helppo teini,vaikken kyllä juonut. Kahdestaan kyllä pärjään sen kanssa mutta heti kun sillä on kavereita mukana se antaa mun kuulla kunniani. Sen poikakaveri toi sentään kaiuttimet sisälle niin loppu edes musiikki ja osa porukastakin häipyi. Voi olla likalla rankka päivä huomenna,ja minun kai se on pakko töihin viedä aamulla. Ei varmaan uskalla päästää mopoautonsa rattiin. Onneksi ne sen kaverin vanhemmat tulee tunnin sisään. Eiköhän piha tyhjene. Kuullosti isä aika kiukkuselta.ap

Vierailija
24/32 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:20"]Alaikäisen juominen on lastensuojeluasia. [/quote] Ei ole. Kaikki nyt on alaikäisenä jopa ne sosiaalitantat. M-96

[/quote]

Minulla ei ollut mitään halua edes kokeilla alaikäisenä alkoholia. Minusta se teinien "viikonloppudokaus" oli lapsellisen naurettavaa. 18 vuotiaana join ensimmäisen kerran ja siitä asti juopottelu on ollut kivaa. Yksin tosin, en voi sietää "ryyppyseuraa".

Vierailija
25/32 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille vain soitto, niin vievät juoppoputkaan josta pääsee sitten huomenna töihin lähtemään. Poliisit tekevät samalla lastensuojeluun ilmoituksen, niin sijoittavat tytön eri puolelle Suomea eroon noista kavereistaan.

Vierailija
26/32 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:17"]

Tuo likka piti minua kuin äitinään monta vuotta. Viimeinen vuosi on ollut aika rankka mutta olen yrittänyt ymmärtää sitä. En itsekkään ollut ihan helppo teini,vaikken kyllä juonut. Kahdestaan kyllä pärjään sen kanssa mutta heti kun sillä on kavereita mukana se antaa mun kuulla kunniani. Sen poikakaveri toi sentään kaiuttimet sisälle niin loppu edes musiikki ja osa porukastakin häipyi. Voi olla likalla rankka päivä huomenna,ja minun kai se on pakko töihin viedä aamulla. Ei varmaan uskalla päästää mopoautonsa rattiin. Onneksi ne sen kaverin vanhemmat tulee tunnin sisään. Eiköhän piha tyhjene. Kuullosti isä aika kiukkuselta.ap

[/quote]

Älä helvetissä kuskaa mihinkään aamulla. Fillarilla töihin jos ei ole ajokunnossa. Jos ei oo alkometriä niin sitten oletusarvona fillari tommosen törpöttelyn jälkeen.

Vierailija
27/32 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:20"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:16"]Tee hänestä ilmoitu lasuun. Alaikäiset eivät saa juoda alkoholia. [/quote] Kuka 16v ei käyttäisi alkoholia?

[/quote] Minun kodissani ei yksikään ala-ikäinen. Menkööt sitten vaikka pusikkoon jos on pakko ryypätä.

[/quote]

Hienoa. Olipa  tervehenkinen kommentti, siitä suurkiitos. Toivoa siis ei olla vielä menetetty.

Muistan aikoinani kultaisella 70-luvulla kun pyysin äitiäni ostamaan minulle omenaviiniä "koska kaikki muutkin juovat". Äiti sanoi ykskantaan että "hän ei osta eikä tule suvaitsemaan alaikäisen juomista. Se on rikos."

Silloin otti päähän ja mutsi oli mitään-ymmärtämätön kalkkis, mutta nyt arvostus äitini suoraselkäistä ja lainkuuliaista toimintaa kohtaan suuri arvostus.

Vierailija
28/32 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piha tyhjeni kun kaksi isoa miestä tuli ja käski kaikkien lähteä ja lujaa. Likka möykkää olkkarissa kun olen tällänen huora ja paskaläjä. Sovittiin sen kaverin vanhempien kanssa että likat eivät pääse juhannuksena festareille. Joutuu likka lähtemään isänsä ja mun kanssa mökkeileen. Kunnon rangaistus ainakin. Tekisi kyllä mieli mennä huutamaan sille takaisin,mutta tuskin hyödyttää mitään. Ei se kauan jaksa yksinään tapella. Purkakoot pahaa oloonsa jos sitten helpottaa.ap

Vierailija
29/32 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat sen kakaran solvata sua niin se ei lopu ikinä. Nyt kun olette kahden niin pistä kova kovaa vasten ja näytä että olet aikuinen. Oma tytärpuoleni kaipasi juuri kuria ja huomiota.

Vierailija
30/32 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka 16v omistaisi puolikkaan asunnosta, 16v ei lain mukaan saa juoda alkoholia. Soita poliisit ottamaan nuorisolta alkoholit pois ja huolehtimaan heidän vanhemmilleen ilmoittamisesta ja tarvittaessa kyyditä kotiin.

Vierailija
31/32 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin join alaikäisenä tutuissa porukoissa ja ihan tasapainoinen musta on tullut. Lastensuojelu on pahaa liioittelua, mutta toki tosta olisi hyvä keskustella.

Vierailija
32/32 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauha maassa. Likka toivotti jopa hyvää yötä minulle kun meni huoneeseensa. Eiköhän huomenna ole taas kiltti tyttö kun isä tulee kotiin. Mutta festareille ei silti pääse vaikka olisi kuinka kilttiä. Ei ole vielä kypsä sinne. Vuoden päästä katsotaan uudestaan.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi