Miksi ihmiset eivät käy salilla ennen aamuvuoroa?
Kommentit (30)
Päivähoito aukeaa 6.30. Siihen aikaan pitää olla lujaa vauhtia ajamassa töihin että just ehdon. Ei ehdi treenata aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Mun aamuvuoro alkaa 5.30. Herään silloin klo 4.
Jos aamuvuoro alkaa klo 5.30, niin hyvin ehtii vaikka klo 1-2 aikaan käymään salilla. Laiskuutta jos ei käy salilla ennen aamuvuoro.
Sali aukeaa viideltä, aamuvuoro alkavaa viideltä. "Iltavuoroon" mennessä työt alkavat 7.30, silloin käyn ennen töitä salilla.
Lähden töihin klo 5.30 jja ylös ennen klo 5.
Olen aamu-uninen ja nukun niin pitkään kun voin.
En käy salilla niin en käy myöskään aamuisin
Sali aukeaa klo 6.30.
Vuoro alkaa 7.00
Vierailija kirjoitti:
Sali aukeaa viideltä, aamuvuoro alkavaa viideltä. "Iltavuoroon" mennessä työt alkavat 7.30, silloin käyn ennen töitä salilla.
Aikuinen ihminen itse päättää mihin aikaan treenaa tai ei treenaa.
Eiköhän tuo provoilu riitä jo tälle pvälle 🍼
Hyvää Yötä!
Nukun mieluummin, palautuminenkin on tärkwää.
Vierailija kirjoitti:
Olen aamu-uninen ja nukun niin pitkään kun voin.
Aamulla nukuttu tunti vastaa kahta yöllä nukuttua tuntia. En väitä että tuo on totta se on vain oma kokemus asiasta. Kuulostaa vähän hullulta nousta aikaisin johonkin salille. Siitä ei edes makseta kuten töistä. Nooh niinhän se on että hulluja on muutkin kuin roomalaiset. Tähän väliin kevyt iltapala. Vain yksi villisika kahden paahtoleipäsiivun välissä.
Herätys on klo 5. Ja aamuvuorossa on jo se päivän 10000 askelta, illassa puolet enemmän.
Tykkään ottaa rennosti aamulla. Töihinlähtö on ihan tarpeeksi kurjaa ilman saliähistelyä ennen sitä.
Meen nukkumaan klo23. Herään töihin klo 5.30, klo 6 olen jo työpaikalla. Laske siitä, että miksi en käy salilla.
Pitää viedä lapset hoitoon ja työt alkaa 7:00, miehelläni samat työajat. Tuleppa koittamaan miten ihanaa on saada 3- ja 5 vuotiaat lapset ylös, puettua ja laitettua autoon. Samalla pitää syödä itse aamupalaa jnejne.
Yhden aamun kun vietät meillä, et enää ihmettele.
Vuoropäivinä toinen meistä menee crossfit tunneille ja käy kaupassa jos tarve, toinen on lasten kanssa puuhastelemassa ja hoitaa kotiaskareita.
Mulla on fyysisesti raskas työ, joten ei kiitos.
Lähden töihin 6.30 ja lenkitän koirat ennen sitä
No hitto Mähän aloitan työpäivän salilla ennen sen aukeamista Tosin vain siivoan sen ja järjestelen välineet
🤬🦍💨👴🏻🔫💪
Mun aamuvuoro alkaa 5.30. Herään silloin klo 4.