Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestäni vituttaa kun värjään hiukseni kotona !

Vierailija
10.06.2015 |

Pitkät hiukset ja värjään niitä n. 4 krt vuodessa,kyllähän siitä hajua lähtee mutta en viitsi maksaa 140 € kampaajalle kun lopputulos on sama,kuin 26 € marketti väreissä.Pyysin miestä maksamaan kampaajan mutta veti herneen nenään.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin ärsyttäisi. Saan niin pahan päänsäryn (useamman päivän kestävän), että en todellakaan tykkäisi.

Vierailija
2/23 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla vittumainen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voitko vaikka erota tommosesta apinasta?

Vierailija
4/23 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kertaa vuodessa on todella harvoin jos haluaa pitää juurikasvun pois edes suurinpiirtein. Meillä mies yritti joskus nalkuttaa asiasta myös, mutta en antanut sen häiritä ollenkaan. Kaikesta ei tarvitse sanoa vaan voi pitää naamarinsa kiinni jos haluaa väleissä olla.

Vierailija
5/23 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän juurikasvun poissa kuivashampoolla tai siis peitän sen.Mies vaan käyttäytyy niin kurjasti,että itken nytkin.Värjäsin tukkani ja ovat mielestäni kauniit mutta mies vain ilkkuu ym.

Vierailija
6/23 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 ap

Vierailija
7/23 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vitsi.. Ehkä miehen pitäs sen värjäyksen ajaks lähtee ulos ja tulla sit parin tunnin päästä kotiin kun oot kunnolla tuuletellu kämppää?

Vierailija
8/23 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein vituttaa? Menisi muualle häiritsemästä ja antaisi sinun rauhassa värjätä hiuksesi. Normaali aikuinen keksii kyllä itselleen mieleistä tekemistä eikä jää kotiin valittamaan "kun niin vituttaa".

Vierailija
9/23 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miks nälvii? Rahanmenoa vai lopputulosta...?

Vierailija
10/23 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa urpo mies. Mun mies jopa värjää mun hiukset! Ite onnistun aina jotenki sotkemaan tms ja muutenki se on helpompaa kun toinen laittaa, vaikkei mulla ole ees olkapäille ulottuvat hiukset. 

Kyllä se sitä "purnaa" että kukaa muu mies ei varmaa joudu tekemään tätä.. :D :D Mutta kyllä se ihan mielellään loppupeleissä laittaa. Sama mies lakkas mun varpaankynnet, kun olin viimeisilläni raskaana enkä taipunu ite lakkaamaan! :) <3

Vierailija
11/23 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sää edes kampaajalle voi mennä värjäämään, jos oot markettien värejä käyttäny. Markettien värien rauta estää kampaamo värien kiinnittymisen. Joidut odottelemaan että värjätty osa kasvaa pois ennenkuin saat kunnon värin päähän.

Vierailija
12/23 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 17:53"]

Pidän juurikasvun poissa kuivashampoolla tai siis peitän sen.Mies vaan käyttäytyy niin kurjasti,että itken nytkin.Värjäsin tukkani ja ovat mielestäni kauniit mutta mies vain ilkkuu ym.

[/quote]Eli mies sai mitä halusi, toisin sanoen hän halusi pahoittaa mielesi ja sehän onnistuu hienosti kerta toisensa jälkeen. Eiköhän miehesi ole muutenkin aikamoinen pissipää, joten lopeta itkut ja itsesäälit heti. Miksi edes olet tuollaisen kanssa jos hän sinua ilkkuu ja tietoisesti kettuilee ulkonäöstä? Älä nyt vaan kirjoita, että mies on muuten kyllä tosi ihana - ei varmasti ole. Sinulla on tässä siis pari vaihtoehtoa, eli joko jatkat miehen sylkykuppina tai nakkaat äijän hevon kuuseen purkamaan pahaa mieltään. Ihan sinä itse olet nyt asian päättämisessä avainasemassa. Luulenpa kuitenkin, että jatkat onnellista yhteistä elämäänne ja viimeistään huomenna auot miehelle sääriäsi taas aivan kuin miehen kettuilu olisi ollut sinun mielestä ihan oikeutettua. Huokaus.

Vierailija
13/23 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä sitä ukkoa värjäämisessä häiritsee? Vai onko pohjimmiltaan joku kontrollointikysymys?

Vierailija
14/23 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13.Sä olet niin hyvä,näytän miehelle kohta tekstisi;-)

Vierailija
15/23 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:19"]

Onpa urpo mies. Mun mies jopa värjää mun hiukset! Ite onnistun aina jotenki sotkemaan tms ja muutenki se on helpompaa kun toinen laittaa, vaikkei mulla ole ees olkapäille ulottuvat hiukset. 

Kyllä se sitä "purnaa" että kukaa muu mies ei varmaa joudu tekemään tätä.. :D :D Mutta kyllä se ihan mielellään loppupeleissä laittaa. Sama mies lakkas mun varpaankynnet, kun olin viimeisilläni raskaana enkä taipunu ite lakkaamaan! :) <3

[/quote]

Tunnen monia miehiä, jotka värjäävät naistensa hiukset. :)

Vierailija
16/23 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 16:57"]

Pitkät hiukset ja värjään niitä n. 4 krt vuodessa,kyllähän siitä hajua lähtee mutta en viitsi maksaa 140 € kampaajalle kun lopputulos on sama,kuin 26 € marketti väreissä.Pyysin miestä maksamaan kampaajan mutta veti herneen nenään.

[/quote]

Jo on urpo ukko. En kyllä itsekkään tykkää kemikaalien hajuista. Kun noin harvon värjää niin voi ukko häipyä siksi aikaa. Mies eikä häiritse yhtään muijan värjäilyt. Käyttää niitä vähemmän haisevia mutta tiheämmin. Aivan kuin mua kinnostaisi hiusten väri. Toisinaan yllytän että värjää räikeä vihreä tai pinkki. Olisi ainakin näkyvä muutos letin värissä.

Vierailija
17/23 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 05:26"]Itsepä suostut nälvittäväksi ja kynnysmatoksi, turha nillittää
[/quote]

Päteekö tämä sinun suuri oivallus myös koulu- ja työpaikkakiusaamiseen?

Vierailija
18/23 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:44"]13.Sä olet niin hyvä,näytän miehelle kohta tekstisi;-)
[/quote]

Ja sekös miestäsi taas vituttaa...

Vierailija
19/23 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:19"]

[/quote]

[/quote]Ne ei ole MIEHIÄ, vaan neitejä

Vierailija
20/23 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 02:57"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:19"]

[/quote]

[/quote]Ne ei ole MIEHIÄ, vaan neitejä
[/quote]
No pidähän persuämmä pääsi kiinni...:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi