Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tehnyt jotakin ikävää? Lahjaksi koruja ja merkkilaukkuja.

Vierailija
25.05.2015 |

Pessimisti kun olen, pakko kysyä onko mielestänne syytä epäluuloon vai olenko vain vainoharhainen?

Mies on yht'äkkiä alkanut ostelemaan minulle lahjaksi koruja ja merkkilaukkuja, monia kappaleita ihan lyhyen ajan sisällä. Hinnoiltaankaan ei ole kyse (ainakaan mun maailmassa) mistään halvoista lahjoista vaan premiumhintaisista merkkituotteista. Yleensähän sanotaan, että ilman syytä kukkia tuova aviomies yrittää todennäköisesti hyvitellä jotakin tekemäänsä. Mitäköhän pahaa mies on tehnyt, kun lahjoo mua noin kalliilla tavaroilla? En osaa edes olla aidosti iloinen vaan alitajunnassa mietin, mistäköhän tuulee ja rysähtääkö totuus mun tietoisuuteen jossakin vaiheessa...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on ehkä ei. Tärkeintä kuitenkin, ettet tiedä ja että hän selvästi katuu sekä haluaa hyvitellä ja pitää sinut.

Vierailija
2/14 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee mulla täysin yli ymmärryksen tuo ajattelumalli. Ja lopulta on enemmän kuin oikein, jos hyvää hyvyyttään naistaan ilahduttanut mies menee ja tekeekin sitten ihan oikeasti jotain sen juuri kyseisen parisuhteen pelisääntöjen vastaista, kun kerran aina on epäilty syyttä suotta ja pahoitettu sillä toisen mieltä. Onko kyse tyhmyydestä, jollei epäilijä käsitä kuinka loukkavaa hänen oma toista paskana pitävä toimintansa on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaisten ökylahjojen osto ei sovi miehen normaaliin tyyliin tai teidän rahalliseen tilanteeseen, saattaa olla  tosiaan kyse jostakin miehen tekemästä. Oma mies muistaa tuoda kukkia aina kun on jotakin negatiivista tapahtunut. Ja miehellä on syyllinen olo jostakin. Ihan jo itseänikin huvittaa kun osaan heti kukkia saatuani kysyä, mitä on tapahtunut. Vielä ei ole onneksi aviopetoksen polulla ollut, tähän asti enemmänkin sellaista sakko/kolari/unohtanut jotakin/joutuu perumaan jotakin/jättänyt tekemättä jotakin jne.

Vierailija
4/14 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te nartut ole koskaan tyytyväisiä? Sori mutta alkaa jo kiehua.
-15v

Vierailija
5/14 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti miehesi ostanut sinulle Furlan laukun?

Vierailija
6/14 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmiveera, mene nukkumaan.

Vierailija
7/14 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 13:34"]Ettekö te nartut ole koskaan tyytyväisiä? Sori mutta alkaa jo kiehua.
-15v
[/quote]

Odotas vaan, kohta se karu todellisuus iskee sinuakin päin kasvoja, kunhan kasvat aikuiseksi

Vierailija
8/14 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 13:34"]Ettekö te nartut ole koskaan tyytyväisiä? Sori mutta alkaa jo kiehua.
-15v
[/quote]

Huhhuh minkälaista kielenkäyttöä 15veeltä

Vierailija
9/14 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa?

Vierailija
10/14 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan luottavaisia ja rakastavia naisia tässä ketjussa! Turha vinkua sitten kun lahjoja ei ostellakaan.

Vierailija
11/14 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies on tuonut mulle yhden kerran kukkia, kun oli pari tuntia ostoksilla eikä vastannut puhelimeen. Pari tuntia sillä saattaa helpostikin mennä eräässä liikkeessä vaikka oon mukanakin, mutta en kai saa koskaan tietää.

Vierailija
12/14 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin exä osteli kalliita lahjoja aina sen jälkeen, kun hakkas mun kaverin.

Vierailija
13/14 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä, muutettiin juuri uuteen omakotitaloon ja naapuriksi tuli semmoinen nätti yh-nainen, jolla pari pientä lasta. Itse olen tälläinen hiukan lihavamman puoleinen ja nyt pelkään, onko naapurin naisella ja minun miehelläni jotain sutinaa, mies on aina kovasti menossa sinne kahville. En myöskään voi saada lapsia tämän minun ylipainoni vuoksi ja pelkään, että mies saattaa haluta, vaikka on väittänyt minulle muuta...

Vierailija
14/14 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että 11 on ap.