kissani haluaa lähteä armeijaan
mutta en päästä sitä sinne koska minulla tulisi kova ikävä :)
mikä tilanne teillä muilla kissanomistajilla, onko ilmennyt sellaista halua kissalla lähteä armeijan harmaisiin?
Kommentit (29)
Ei hitsi, ajatelkaa näitä suomalaisia maatiaiskissoja taistelemassa pörröisiä venäläisiä naamiokissoja, siperialaisia ja venäjänsinisiä vastaan.
Meillä olisi rumempi kissa-armeija, inhottaa myöntää.
Mun kissani on pasifisti. Toivoisin kyllä, että kävisi intin ja itsenäistyisi vähän.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 18:28"]
Mun kissa ei lähde kun ei oikein tykkää ihmisistä. Ajaisi varmaan porukkaa veksiin alvariinsa, kun raapii ja puree niin herkästi. Vai onko ärripurrikissoille sopivaa sijaa armeijassa?
[/quote]
Kyllä: kissatappelujoukot joissa kouluttajana toimisi Hollannin Tilburgissa poliisia turpiin vetänyt suomalaisnainen. Hän kyllä osaa neuvoa kuinka pannaan kampoihin neljälle viholliselle.
Kissasta tulisi Kurrnaali tai Mjaujuri. Krrrrapteenikin käy.
Aikuisten oikeesti käykää armeija
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:27"]Aikuisten oikeesti käykää armeija
[/quote]Ei tähän keskusteluun saa kissat itse osallistua. Hus pihalle äkseeraamaan siitä!
Kissa ja Suomen uudet panther-panssarivaunut. http://s6.postimg.org/abxyxg7dd/war_cat.jpg
onpas monien kissat käyny/menossa armeijaan! :D
mun kissa menee korkeintaan keittiöön syömään, sit nukkumaan ja yöllä kaikkien iloksi vetää hirveää ravia niin koita siinä sit nukkua :P
Tää oli oikeesti hyvä. Nauratti monen puheenvuoron kohdalla. Kiitoksia nauruista.