Onko tällä orastavalla suhteella mitään mahdollisuuksia?
Olen nyt tapaillut muutaman kuukauden ihan mukavaa naista. Seksiä on ollut vasta pari kertaa.
Ongelmana tässä on, että 100% tapauksissa olen aina itse joutunut ehdottamaan treffejä tai yhteistä tekemistä. Ja sitten tietenkin herrasmiehenä maksanut kulut.
Tämä tietenkin OK alkuun, mutta nyt on alkanut ehkä jo rassaamaan. Koska aika monta kertaa ollaan nähty. Alkanut epäilyttää, että nainen ei oikein pidä tarpeeksi minusta, kun ei itse ota yhteyttä ja ehdota tapaamisia. Pidän kyllä naisesta, mutta haluaisin kyllä jo hieman "tasa-arvoisempaa" toimintaa, tässä vaiheessa. Ajattelin jos vielä parit treffit ja jos tilanne pysyy täysin samana, niin kesäksi sitten 100÷ sinkkumarkkinoille, eli pistän poikki.
Ja mitään teinejä ei olla, vaan kolmefemmoja.
Kommentit (18)
Ja siis pidän kyllä naisesta ja haluaisin yrittää ja täysi passiivisuus alkuun on ihan OK, mutta ei enää oikein kahden kuukauden jälkeen....
No itse vaikka odottaisin, että nainen saisi nyt jo ottaa yhteyttä. Jos ottaa niin jatkatte ja jos ei niin se oli sitten siinä :) en ymmärrä itsekään, miksi aina täytyy esittää niin vaikeasti tavoiteltavaa, miksei voi näyttää tunteitansa?!
N23
Pitänee tehdä näin.... Sillähä se selviää, eli ehkä homma menee sitten ihan issekseen poikki.
Mutta luulisi jo sentään kolmefemmalla naiselle olisi pokkaa pistää ihan itse poikki, jos ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 13:14"]Mutta luulisi jo sentään kolmefemmalla naiselle olisi pokkaa pistää ihan itse poikki, jos ei kiinnosta.
[/quote]
No niinhän sitä luulisi. oon tapaillut täasä muutamaan vuoteen miehiä, iältään 35-42 vuotiata. Ja kellään heistä ei ole ollut pokkaa pistää välejä poikki, vaan aina hävinneet. Tosin en oo kyllä peräänkään huudellut. Jos ei kuulu niin ei kuulu. se on sit siinä se.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 13:14"]Mutta luulisi jo sentään kolmefemmalla naiselle olisi pokkaa pistää ihan itse poikki, jos ei kiinnosta.
[/quote]
No niinhän sitä luulisi. oon tapaillut täasä muutamaan vuoteen miehiä, iältään 35-42 vuotiata. Ja kellään heistä ei ole ollut pokkaa pistää välejä poikki, vaan aina hävinneet. Tosin en oo kyllä peräänkään huudellut. Jos ei kuulu niin ei kuulu. se on sit siinä se.
[/quote]
No, pitänee tässä vaikka viikko odottaa ja laskea sen jälkeen yksinkertainen laskutoimitus, jos ei naisesta kuulu mitään. Soitan kuitenkin varmaan sitten, että ei tainnut synkata yhtään ja parempi lopettaa ajoissa... Kun en ole mikään urpo ja en katoa itse ilmoittamatta...
Varmaan naista ei kiinnosta vakavampi suhde sun kanssa. Kun seurustelin niin joka viikko kyselin milloin tavataan.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 13:33"]Varmaan naista ei kiinnosta vakavampi suhde sun kanssa. Kun seurustelin niin joka viikko kyselin milloin tavataan.
[/quote]
Tällänen fiilis tässä on nyt pari viikkoa ollut. Pitänee lopettaa itse tekstailu, yms.
Sun pitää sanoa suoraan naiselle, että odotat häneltäkin jotain panosta.
Itse olen passiivinen nainen. Harvoin ehdotan itse mitään kun olen tottunut, että miehet aina tekee aloitteet ja ehdottelee tapaamisia. Ehkä on ollut liian hyvä tuuri miesten suhteen ja olen tottunut sitten siihen, että mies on se aktiivinen. Tämä on myös persoonallisuudesta riippuvaa. Nautin enemmän ollessani ns. perinteinen nainen ja jättäytyessäni miehen käsiin.
Joskus olen ottanut aktiivisen roolin mutta silloin tunnen itseni äidiksi joka patistelee poikaansa, se ei oikein sytytä. Muutenkaan en usko tasa-arvoon pari- tai seksisuhteessa, niin miksi pitäisi olla kaikessa tasapuolinen, jos ei siitä nauti? Mieheltä toivon, että jos ei halua olla aina aloitteellinen, sanoo siitä suoraan ja kertoo miltä tuntuu.
Eli siis leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä....Täytyy myös tunnustaa, että ei tässä edes ole yksin varaakaan joka viikonloppu loputtomasti kahden ihmisen ravintolaskuihin, leffalippuihin, yms.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 13:37"]Sun pitää sanoa suoraan naiselle, että odotat häneltäkin jotain panosta.
Itse olen passiivinen nainen. Harvoin ehdotan itse mitään kun olen tottunut, että miehet aina tekee aloitteet ja ehdottelee tapaamisia. Ehkä on ollut liian hyvä tuuri miesten suhteen ja olen tottunut sitten siihen, että mies on se aktiivinen. Tämä on myös persoonallisuudesta riippuvaa. Nautin enemmän ollessani ns. perinteinen nainen ja jättäytyessäni miehen käsiin.
Joskus olen ottanut aktiivisen roolin mutta silloin tunnen itseni äidiksi joka patistelee poikaansa, se ei oikein sytytä. Muutenkaan en usko tasa-arvoon pari- tai seksisuhteessa, niin miksi pitäisi olla kaikessa tasapuolinen, jos ei siitä nauti? Mieheltä toivon, että jos ei halua olla aina aloitteellinen, sanoo siitä suoraan ja kertoo miltä tuntuu.
[/quote]
OK. Pitää vielä sanoa. Ja itsesi kuvailu on juurikin se, mitä en itse ole etsimässä. Kauhean yksipuolista toimintaa seurusteli noin. Varmaan joskus männävuosikymmeninä tuollainen on toiminutkin, mutta se ei tod. ole se mitä itse etsin.
Ja ei mulle joka päivä tarvitsisi tässä vaiheessa tai edes missään vaiheessa tekstailla. Mutta jos toinen ei koskaan ehdota tapaamista, niin se tässä kaivertaa....
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 13:37"]Sun pitää sanoa suoraan naiselle, että odotat häneltäkin jotain panosta. Itse olen passiivinen nainen. Harvoin ehdotan itse mitään kun olen tottunut, että miehet aina tekee aloitteet ja ehdottelee tapaamisia. Ehkä on ollut liian hyvä tuuri miesten suhteen ja olen tottunut sitten siihen, että mies on se aktiivinen. Tämä on myös persoonallisuudesta riippuvaa. Nautin enemmän ollessani ns. perinteinen nainen ja jättäytyessäni miehen käsiin. Joskus olen ottanut aktiivisen roolin mutta silloin tunnen itseni äidiksi joka patistelee poikaansa, se ei oikein sytytä. Muutenkaan en usko tasa-arvoon pari- tai seksisuhteessa, niin miksi pitäisi olla kaikessa tasapuolinen, jos ei siitä nauti? Mieheltä toivon, että jos ei halua olla aina aloitteellinen, sanoo siitä suoraan ja kertoo miltä tuntuu. [/quote] OK. Pitää vielä sanoa. Ja itsesi kuvailu on juurikin se, mitä en itse ole etsimässä. Kauhean yksipuolista toimintaa seurusteli noin. Varmaan joskus männävuosikymmeninä tuollainen on toiminutkin, mutta se ei tod. ole se mitä itse etsin.
[/quote]
No sitten sun pitää puhua sille naiselle suoraan tai etsiä sellainen nainen, joka on aloitteellisempi. Eihän kenenkään tarvitse itseään täysin toisenlaiseksi muuttaa. Nykymiehet vaan aina toivoo, että nainen olisi naisellisen NÄKÖINEN, mutta käyttäytyisi kuin mies. Mutta biologia - eli hormonit - vaikuttaa sekä ulkomuotoon että käytökseen. Jos haluaa naisellisen näköisen naisen, saa hyvin todennäköisesti myös perinteisen naisellisesti käyttäytyvän naisen.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 13:37"]Sun pitää sanoa suoraan naiselle, että odotat häneltäkin jotain panosta. Itse olen passiivinen nainen. Harvoin ehdotan itse mitään kun olen tottunut, että miehet aina tekee aloitteet ja ehdottelee tapaamisia. Ehkä on ollut liian hyvä tuuri miesten suhteen ja olen tottunut sitten siihen, että mies on se aktiivinen. Tämä on myös persoonallisuudesta riippuvaa. Nautin enemmän ollessani ns. perinteinen nainen ja jättäytyessäni miehen käsiin. Joskus olen ottanut aktiivisen roolin mutta silloin tunnen itseni äidiksi joka patistelee poikaansa, se ei oikein sytytä. Muutenkaan en usko tasa-arvoon pari- tai seksisuhteessa, niin miksi pitäisi olla kaikessa tasapuolinen, jos ei siitä nauti? Mieheltä toivon, että jos ei halua olla aina aloitteellinen, sanoo siitä suoraan ja kertoo miltä tuntuu. [/quote] OK. Pitää vielä sanoa. Ja itsesi kuvailu on juurikin se, mitä en itse ole etsimässä. Kauhean yksipuolista toimintaa seurusteli noin. Varmaan joskus männävuosikymmeninä tuollainen on toiminutkin, mutta se ei tod. ole se mitä itse etsin.
[/quote]
No sitten sun pitää puhua sille naiselle suoraan tai etsiä sellainen nainen, joka on aloitteellisempi. Eihän kenenkään tarvitse itseään täysin toisenlaiseksi muuttaa. Nykymiehet vaan aina toivoo, että nainen olisi naisellisen NÄKÖINEN, mutta käyttäytyisi kuin mies. Mutta biologia - eli hormonit - vaikuttaa sekä ulkomuotoon että käytökseen. Jos haluaa naisellisen näköisen naisen, saa hyvin todennäköisesti myös perinteisen naisellisesti käyttäytyvän naisen.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 13:42"]
[/quote]
[/quote].
Ihan tavallisen näköisestä suomalaisesta naisesta on kyse.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 13:42"] [quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 13:37"]Sun pitää sanoa suoraan naiselle, että odotat häneltäkin jotain panosta. Itse olen passiivinen nainen. Harvoin ehdotan itse mitään kun olen tottunut, että miehet aina tekee aloitteet ja ehdottelee tapaamisia. Ehkä on ollut liian hyvä tuuri miesten suhteen ja olen tottunut sitten siihen, että mies on se aktiivinen. Tämä on myös persoonallisuudesta riippuvaa. Nautin enemmän ollessani ns. perinteinen nainen ja jättäytyessäni miehen käsiin. Joskus olen ottanut aktiivisen roolin mutta silloin tunnen itseni äidiksi joka patistelee poikaansa, se ei oikein sytytä. Muutenkaan en usko tasa-arvoon pari- tai seksisuhteessa, niin miksi pitäisi olla kaikessa tasapuolinen, jos ei siitä nauti? Mieheltä toivon, että jos ei halua olla aina aloitteellinen, sanoo siitä suoraan ja kertoo miltä tuntuu. [/quote] OK. Pitää vielä sanoa. Ja itsesi kuvailu on juurikin se, mitä en itse ole etsimässä. Kauhean yksipuolista toimintaa seurusteli noin. Varmaan joskus männävuosikymmeninä tuollainen on toiminutkin, mutta se ei tod. ole se mitä itse etsin. [/quote] No sitten sun pitää puhua sille naiselle suoraan tai etsiä sellainen nainen, joka on aloitteellisempi. Eihän kenenkään tarvitse itseään täysin toisenlaiseksi muuttaa. Nykymiehet vaan aina toivoo, että nainen olisi naisellisen NÄKÖINEN, mutta käyttäytyisi kuin mies. Mutta biologia - eli hormonit - vaikuttaa sekä ulkomuotoon että käytökseen. Jos haluaa naisellisen näköisen naisen, saa hyvin todennäköisesti myös perinteisen naisellisesti käyttäytyvän naisen. [/quote]. Ihan tavallisen näköisestä suomalaisesta naisesta on kyse.
[/quote]
Eli kanatukkainen omppuvartaloinen neitokainen, joka huutaa kuin vääpeli?
Joku mielipide tästä? Olisin kyllä valmis yrittämään, mutta epäilen että nainen pistää poikki tässä kuitenkin, kun "kyllästyy"...