Kuinka saada narsistinen esimies raivon partaalle?
Esimieheni on vuosia piinannut minua ja paria muuta työyhteisön jäsentä nimittelemällä, mitätöimällä ja eristämällä yhteisöstä.
Nyt tyyppi on lyönyt ison vaihteen silmään ja mustamaalaa minua koko ajan, niin että hänen oma toimintansa on kääntymässä häntä itseään vastaan. Ihmiset ovat alkaneet kyllästymään jatkuvaan negatiivisyyteen ja toksiseen ilmapiiriin. Miten saan narsun kilahtamaan niin, että saadaan kylliksi näyttöä hänen soveltumattomuudestaan johtajaksi?
Kommentit (26)
Jos olet sosiaalisesti lahjakas, niin kärsivällisesti voit kääntää muut puolellesi. Minuakin esimies kiusasi ja vähätteli kun kolme vuotta sitten tulin taloon.
Vuoden alusta lukien hänet siirrettiin rivityöntekijäksi ja minä olen nyt hänen esimiehensä.
Kyllä ukkoa kyrsii...
Kysy työsuojelusta tai luottamusmieheltä miten tehdään kirjallinen valitus esimiehen epäsiallisesta käytöksestä.
Väkivalta lopettaa vittuilun ja äärimmäinen väkivalta tekee sen äärimmäisen tehokkaasti.
Kun saat sen toisen työpaikan niin aloitat kostotoimet, vääriä palohälytyksiä ja muita jekkuja kehiin, kyllä lähtee!!!
Nykyään vissiin saa halvalla tilattua esim. napiksi naamioituja piilokameroita Kiinasta. Osta ja käytä sellaista. Kerää todistusaineistoa. Lopuksi lähde työpaikalta pois, editoi video niin, että kuuluu *piip* aina kun jonkun muun paitsi narsun nimi mainitaan ja levitä video nettiin! Niin jokainen saa sitten nähdä millainen hirviö on kyseessä!
Nolaaminen muiden edessä