Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kymmeniä hoitajia siirretään sivuun Etelä-Karjalassa – rokotepakko ollut voimassa kaksi päivää

Vierailija
03.02.2022 |

https://yle.fi/uutiset/3-12298344

– On pelkoa, että mitä se tarkoittaa heille, jotka jäävät töihin. Millä palvelut turvataan, ja miten työtaakka jakautuu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla se näkyi tänään siten, että n. 10 tekijää oli poissa, ja ketkä oli paikalla, tekivät niitten kymmenenkin työt. Aika järkkyä menoa, moni sanoi, että tällä vauhdilla laitetaan lappu luukulle ja dörtsi boseen.

Vierailija
2/8 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielläpäin taitaa olla niin vähän koronaa ettei kannata ottaa rokotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anti mennä vaan. Ei voi olla hoitoalalla minä-teoreetikot.

Vierailija
4/8 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan suostu tekemään kahden ihmisen työtä yhden ihmisen palkalla. Hoidan omat potilaani, ja jos hoidan jonkun toisenkin potilaat niin haluan myöshänen palkkansa! Meillä on jokaisella omat vastuupotilaat, joten jako on selkeä. No, tämä on teoreettinen tilanne koska meillä ei ole rokottamattomia hoitajia, mutta todellakaan en alkaisi samalla palkalla tekemään tuplatyötä.

Vierailija
5/8 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa nämä hoitajat aistivat ettei kaikki ole kunnossa.

Vierailija
6/8 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki perustui lain kirjaan , hoitaja ei saa aiheuttaa vaaraa hoidettavalle.....eli kertokaa mitä vaaraa rokottamaton aiheuttaa , kaikki tietävät että rokotetut tartuttavat tauteja ,myös.

Rokote uskonto vailla järkeä on asian ydin .

Vierailija
7/8 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitään mun työpaikalle kuuluu tuon suhteen, kun ole täällä karanteenissa.

Olen niitä harvoja rokotettuja hoitajia työpaikallamme..;D

Vierailija
8/8 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä uskonto todetaan siten että liikunta / ravinto / henkinen tasapaino , niistä ei puhuta mitään , koska kaikki halutaan pyhän rokotteen ylivoimaksi , vain rokote pelastaa nyt ja iänkaikkiaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan