Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua tindertötön kans!!!

Vierailija
10.06.2015 |

Ilmeeni kun olen tavannut joku aika sitten tytyn Tinderistä. Muija on todella ihastunut minuun ja ottaa suhteemme vakavasti. Tyty on kaunis ja luonteeltaan 5/5, älykäs ja kaikinpuolin tyty yde materiaalia. Ainut miinus on, että tytyllä on kropassa hieman ylimääräistä. Itse olen salimake joka on ottanut treenauksen tosissaan useiden vuosien ajan, jonka johdosta omistan täydellisen miesvartalon. Haluaisin naiselta myös samaa, joten tuo tytyn ylimääräinen läski on melko iso miinus. Tyty ei siis ole todellakaan mikään läski, mutta sen verran ylimääräistä että minua, joka on tarkka vartaloiden suhteen häiritsee tuo melko paljon. Pitäisikö tytylle sanoa suoraan, että laihduttaa jotta suhteestamme tulisi jotain vai suuttuuko hän tästä kovasti? Voisin jopa opastaa häntä salilla ja ruokavalion suhteen ja olen varma että saisin hänestä todella hyväkroppaisen.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 11:15"]Ei mulla muuta, mutta "tyty" "yde" "salimake" "töttö". *oksennus* Uusi pohja kielenkäytössä on saavutettu. Jos mun poikaystävä ikinä kutsuu mua tötöksi niin mä heitän sen pihalle.
-N20
[/quote]

Hiljaa lortto

Vierailija
22/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me no speak es-jonne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 11:15"]Ei mulla muuta, mutta "tyty" "yde" "salimake" "töttö". *oksennus* Uusi pohja kielenkäytössä on saavutettu. Jos mun poikaystävä ikinä kutsuu mua tötöksi niin mä heitän sen pihalle.
-N20
[/quote]

Hiljaa lortto
[/quote]
Meeppäs nyt lapsikulta sinne ylilaudalle takaisin. Aikuiset juttelee nyt.

Vierailija
24/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oot sinä salimake :D

Parempaa tötö-onnea jatkossa!

Vierailija
25/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muuten täydellinen niin miksi alkaisit suhteeseen ihmisen kanssa jonka joku piirre inhottaa? Nyt on vielä helppo lopettaa tapailu.
Miksi olla sellaisen henkilön kanssa johon ei täysin rakastu? Itse en ottaisi mistään hinnasta "salimakea" eikä minun onneksi ole pakkokaan.

Vierailija
26/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 11:15"]Ei mulla muuta, mutta "tyty" "yde" "salimake" "töttö". *oksennus* Uusi pohja kielenkäytössä on saavutettu. Jos mun poikaystävä ikinä kutsuu mua tötöksi niin mä heitän sen pihalle.
-N20
[/quote]

Hiljaa lortto
[/quote]
[/quote]

Haista ämmä äitees vittu

Vierailija
27/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 11:15"]Ei mulla muuta, mutta "tyty" "yde" "salimake" "töttö". *oksennus* Uusi pohja kielenkäytössä on saavutettu. Jos mun poikaystävä ikinä kutsuu mua tötöksi niin mä heitän sen pihalle.
-N20
[/quote]

Hiljaa lortto
[/quote]
[/quote]

Haista ämmä äitees vittu
[/quote]
Onko kova olo, uskalsit oikeen vitun sanoa. Hyvä hyvä!

Vierailija
28/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kestää sun rumaa naamasi niin pieni ylipaino ei ole mitään sen rinnalla. Toisaalta olen melko varma, että tyttö jättää sinut heti, kun tajuaa puuttuvan älykkyytesi.

Vierailija
29/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sääliä nyt poika raukalle. Ei oo helppoa, kun ei oo vielä tullut äänenmurros. Jollain pitää päteä, vaikka niillä olemattomilla lihaksilla.

Vierailija
30/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Töttö" paljasti että olet Ylilaudalta :DDD

Ylilauta FTW!

Vierailija
31/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on turha haukkua ap:n verbaalisia taitoja. En itse tykkäisi tuolla tavalla puhuvasta miehestä, mutta ap:n "tötö" varmaan tykkää, jos kerran on niinkin ihastunut kuin ap antaa ymmärtää. On myös hurskastelua sanoa, että toinen pitää hyväksyä ehdoitta. Tosi usein sitä kuitenkin toivoo pieniä muutoksia kumppanissaan. Yleisimmät naisten miehille asettamat toiveet taitavat olla, että mies rajoittaisi alkoholinkäyttöään ja pukeutuisi siististi. Näihin voi vaikuttaa ihan samalla tavoin kuin lievään ylipainoonkin. Eri asia on, kuinka suuresta asiasta lopulta on kyse eli kuinka paljon kompromissien tekeminen toisen mieliksi vaikuttaa omaan hyvinvointiin. Näitä asioitahan juuri punnitaan silloin kun mietitään, ryhtyäkö suhteeseen jonkun kanssa vai ei.

Vierailija
32/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 11:15"]Ei mulla muuta, mutta "tyty" "yde" "salimake" "töttö". *oksennus* Uusi pohja kielenkäytössä on saavutettu. Jos mun poikaystävä ikinä kutsuu mua tötöksi niin mä heitän sen pihalle.
-N20
[/quote]

Hiljaa lortto
[/quote]
[/quote]

Haista ämmä äitees vittu
[/quote]
Onko kova olo, uskalsit oikeen vitun sanoa. Hyvä hyvä!
[/quote]

on kova olo :DDDFFDDDDD

Vierailija
33/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä sano että hän on läski, sitten suhteesta ei tule mitään.
mutta lähtekään yhdessä salille, lenkille, kävelylle ja TEE SINÄ ruokaa ja jos hän tekee jotakin sinun mielestä terveellistä ja hyvää ruokaa kehu häntä. Salli kuitenkin syödä välillä jotakin ei niin terveellistä kans. 

parin kuukauden päästä kun olette jo hetken ollut yhdessä, ehdota jotakin leikkimielistä kisaa, esim kuka saa nostettua maksimipainoa esim penkistä, tai parannettua enemmän sadan metrin juoksumatkaa tms ja aikaraja pari viikkoa max 1kk. ja ANNA HÄNEN VOITTAA ja kehu häntä aina kun edistyy haluamaasi suuntaan. Ja jos hän lähtee esim salille säännöllisesti kanssasi ja edistyy niin osta hänelle joku pieni lahja ja kerro kuinka mukava sinusta on että teillä yhteinen harrastus.

jos hän on taas enemmän ryhmäliikuntatunti tyyppiä niin mene mukaan hänen kanssa sinne vaikket itse tykkäisikään

Vierailija
34/34 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh sanoin sille et se on liian läski ja se alko itkee. Nyt se lähti ovet paukkuen, mitä teen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan