Miehen lompakosta löytyi..
1/4 osa erektiolääkettä.. Löysin kaapista niitä enemmänkin vaikka viime syksynä lupasi lopettaa niiden käytön.. Eniten ihmetyttää toi lompakossa oleva pillerin osa.. Enpä tiedä mitä pitäs ajatella
Kommentit (34)
Onko teillä ollut tapana panna heti, kun hän tulee töistä? Siinä olisi selitys. Jos ei, niin kaipa hän pettää.
No ei oo tapana. Sillon tällön joo.. Oon joskus myös iteki töissä kun se itse tulee töistä.. Mut hirveen vaikee kuvitella että täällä olis ketään ollu sillä välin kun oon poissa, mut mistäpä voisin tietää..
Ap
Ahdistaa ihan hirveästi jos mies pettääkin. En koskaa olis halunnu kuvitella että niin kävis :( Tulee heti ensimmäisenä mieleen että mitä vikaa mussa on, miksi joku toinen on ollu parempi jne.
Ap
No tsekkaa nyt samaan syssyyn sen puhelin, josko sieltä selviäisi mahdollinen toinen nainen?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:53"]No tsekkaa nyt samaan syssyyn sen puhelin, josko sieltä selviäisi mahdollinen toinen nainen?
[/quote]
Mies on nukkumassa ja puhelin makkarissa myös. Enkä viitsitä sitä tehdä.
Ap
Yksi outo juttu tuossa avauksessa on. Siis miksi miehen piti luvata sulle lopettavansa niiden käytön?
Ehkä ottaa kotiin tullessaan sen sirun, koska pelkää, että huomaat, että hän käyttää niitä, jos ottaa kokonaisen? Ehkä tarvitsee sitä sirua kuitenkin henkiseksi tueksi?
Niin niissä kestää vaikutusaika hieman. Onhan se teidän oman romantiikankin takia hyvä olla pilleri matkassa. Olisit nyt jättänyt sen sinne ja tutkinut milloin se on hävinnyt. Ei ole susta salapoliisiksi ei.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 00:58"]
Yksi outo juttu tuossa avauksessa on. Siis miksi miehen piti luvata sulle lopettavansa niiden käytön?
Ehkä ottaa kotiin tullessaan sen sirun, koska pelkää, että huomaat, että hän käyttää niitä, jos ottaa kokonaisen? Ehkä tarvitsee sitä sirua kuitenkin henkiseksi tueksi?
[/quote]
Äitylit elää valittamisesta. Ei ne halua hyvää seksiä vaan haukkua miestä lerppakulliksi.
Miehet on lerppakulleja. T. äityli
Juu tajusin ton että olis voinu jättää sen sinne lompakkoon :D ja en oo käskenyt lopettaa niiden käyttöä vaan pyytänyt. Mietittyttää vaan että miks niitä pitää käyttää. Tilaa ne kaiken lisäksi netistä eikä voi hoitaa ongelmaa lääkärillä..
Ap
Ap kävi penkomassa roskiksesta sen sirun ja laittoi takas miehen lompsaan.
Nyt seuraa, milloin siru häviää ja ootteko silloin harrastaneet keskenänne seksiä.
blabla... Selvä juttu tässä. Silloin kun hän käy vaikka baarissa hän haluaa ehkä käyttää sen pillerin... Teen ihan samaa, mutta en ole vielä jäänyt kiinni...
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 01:17"]blabla... Selvä juttu tässä. Silloin kun hän käy vaikka baarissa hän haluaa ehkä käyttää sen pillerin... Teen ihan samaa, mutta en ole vielä jäänyt kiinni...
[/quote]
Sitten mun mies on samanlainen sika kun säkin. Ettw ansaitse ketään
Ap
No koska jos se ei olekaan totta niin oon vaan mustasukkainen ja vainoharhainen hullu
Ap