Mitä ammattikuntaa halveksut eniten?
Itse halveksun kaikista eniten lääkäreitä, sillä palkka on aivan liian suuri verrattuna todelliseen työn määrään, jonka lisäksi kaikki tuntemani lääkärit muuttuivat jossain välissä opisnellessaan muita ammatteja väheksyviksi, ylimielisiksi idiooteiksi.
Kommentit (167)
Siankasvattajia. Sikalassa haisee kauhealta ja ne kasvattajat haisee tietämättään sian kuselta.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:56"]
lottovoittajat, rikkaita vaikka eivät tee mitään sen eteen
[/quote] He ovat tehneet juuri sen ,mitä lottovoiton eteen on tehtävä:merkanneet kierroksen oikeat numerot kuponkiinsa ennen sen palautusajan umpeutumista ,eikä mikään estä sinuakaan tekemästä sitä vaikka jo tämän viikon kierrokselle! Kupongit ja kynätkin löytyvät R-kioskilta. Toivotan onnea yrityksellesi!
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:02"]Siivoojia. Turha tulla jeesustelemaan kuinka arvokasta työtä he tekevät, todella tekopyhää. Fakta on että se työ ei tekijältään paljoa vaadi, ja työnjälki on heikohkoa (laiskuus tuntuu olevan tässä ammattikunnassa enemmän sääntö kuin poikkeus). [/quote] "Ei paljoa vaadi" kertoo että kirjoittaja ei ole itse kokeillut alaa... Riippuuhan se varmaan missä siivoaa, mutta ne 2 isoa firmaa joilla itse olin niin voin sanoa että siellä ei laiska pärjää päivääkään...
[/quote] Kas kun ei halveksinut palomiehiä tai kätilöitä!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:13"]
Kaikki humanistit. t.DI
[/quote]
Mitä teekkari sanoi humanistille?
Puhelinmyyjät, lappuliisa, puhelinpalvelutyöntekijät
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:04"]Selvänäkijät
[/quote]
Kyllä. Tekevät rahaa ihmisen hädällä.
Lähihoitajia. Turhaa paskan pyörittämistä, ja hoitureita ylipäätään. Yöt istutaan chateissa ja vaaditaan parempaa palkkaa vaikka ollaan pölkkypäitä lääkäreihin verrattuna. täysin yliarvostettua paskaa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 10:41"]
Pysäköinninvalvojat !!! Ai että sitä vihan määrää kun näen yhdenkin .
[/quote]
Kannattaisko parkkeerata jonnekin lailliselle paikalle? Parkkisakkoja saa kun auto on väärässä paikassa ja se on ihan omaa syytä, turha siitä on sakonkirjoittajaa syyttää.
Kyllä, halveksun eniten myös lääkäreitä. Hetken mietiskelin, valinta ei ollut vaikea.
Peruste:
-Lääkärit ovat ainoa ammattikunta, joka on onnistunut lobbaamaan itselleen täystyöllisyyden pitämällä koulutusmäärät pieninä. Tämä on tehty ihmisten lääkäriinpääsyn kustannuksella, kunhan vaan lääkärit saivat etunsa eli täystyöllisyyden ja mahdollisuuden pitää palkkansa korkeina, koska on lääkäripula. Joka ei satu tietämään, niin voi tutkia Cia World Factbookista tietoja siitä, millaisia lääkärien määrät ovat eri maissa verrattuna Suomeen. Olen itse tutkinut sitä, ja Suomessa on vähemmän lääkäreitä/ 1000 asukasta, lukuunottamatta juuri yhtäkään Euroopan maata. Esim. Ruotsissa lääkäreitä
Tässä muutamia esimerkkejä lääkärien määristä/ 1000 asukasta:
Norja 4,3 lääkäriä/1000 asukasta
Ruotsi 3,9/1000
Tanska 3,5/1000
Suomi 2,9/1000
Viro 3,2/1000
Saksa 3,9/1000
Venäjä 4,3/1000
Espanja 5,0/1000
Italia 3,8/1000
Miksi siis lääkärit ovat ammattikunta, joka saa lobata itselleen koulutusmäärät, jos sitä ei saa tehdä mitkään muutkaan ammattiryhmät? Eikö tälläinen etuoikeuden vaatiminen ja sen antaminen pikku joukolle ihmisiä ole törkeätä?
https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/fields/2226.html#fi
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:22"]
Palkkamurhaajia ja varkaita.
[/quote]
Miksi varkaita? Jos varkaita ei olisi, niin vakuutusyhtiötkään eivät tarvitsisi niin paljon työntekijöitä. Poliisin työt vähentyisivät oleellisesti. Jokaisella on paikkansa, jopa varkailla.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 01:21"]
Kyllä, halveksun eniten myös lääkäreitä. Hetken mietiskelin, valinta ei ollut vaikea.
Peruste:
-Lääkärit ovat ainoa ammattikunta, joka on onnistunut lobbaamaan itselleen täystyöllisyyden pitämällä koulutusmäärät pieninä. Tämä on tehty ihmisten lääkäriinpääsyn kustannuksella, kunhan vaan lääkärit saivat etunsa eli täystyöllisyyden ja mahdollisuuden pitää palkkansa korkeina, koska on lääkäripula. Joka ei satu tietämään, niin voi tutkia Cia World Factbookista tietoja siitä, millaisia lääkärien määrät ovat eri maissa verrattuna Suomeen. Olen itse tutkinut sitä, ja Suomessa on vähemmän lääkäreitä/ 1000 asukasta, lukuunottamatta juuri yhtäkään Euroopan maata. Esim. Ruotsissa lääkäreitä
Tässä muutamia esimerkkejä lääkärien määristä/ 1000 asukasta:
Norja 4,3 lääkäriä/1000 asukasta
Ruotsi 3,9/1000
Tanska 3,5/1000
Suomi 2,9/1000
Viro 3,2/1000
Saksa 3,9/1000
Venäjä 4,3/1000
Espanja 5,0/1000
Italia 3,8/1000
Miksi siis lääkärit ovat ammattikunta, joka saa lobata itselleen koulutusmäärät, jos sitä ei saa tehdä mitkään muutkaan ammattiryhmät? Eikö tälläinen etuoikeuden vaatiminen ja sen antaminen pikku joukolle ihmisiä ole törkeätä?
https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/fields/2226.html#fi
[/quote]
Lääkärikunnan työ on parhaiten palkattu, mutta myös vaikein työ kaikista. Tai oikeastaan se ei oo edes parhaiten palkattu vrt kapitalistijohtajiin ja joihinkin poliitikkoihi ja heidän työ on siihen nähden peukaloittenpyörittämistä. Esim kirurgi tekee maailman vaikeinta työtä, joten lobbaa sinä rauhassa vaikka anustasi mielipiteinesi.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 00:59"]
Lähihoitajia. Turhaa paskan pyörittämistä, ja hoitureita ylipäätään. Yöt istutaan chateissa ja vaaditaan parempaa palkkaa vaikka ollaan pölkkypäitä lääkäreihin verrattuna. täysin yliarvostettua paskaa.
[/quote]
Ei sullakaan paljon järkeä päässäs ole kun et tiedä lähärin työstä mitään. Taidat olla pahasti katkeroitunut kun et päässyt edes lähihoitajaksi. Ja ilmeisesti sinusta vanhustyö ei ole tärkeää, eivätkä he ansaitse ihmisarvoista elämää? Avaa suusi sitten kun itse teet jotain tärkeää.
Kiinteistönvälittäjät. Siinä on niin vastenmielinen ammattikunta, että huhhuh. Epärehellisiä, juonittelevia, rahvaanomaisia juntteja, jotka eivät vastaa kyselyihin eivätkä tuo mitään lisäarvoa asuntokaupoille. Parasta sen oman asunnon löytämisessä oli se, ettei tarvinnut enää kohdata välittäjiä, jotka olivat pettymyksiä toinen toisensa jälkeen. En edes tiedä miten kestän sitten kun oma asunto pitää joskus myydä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:56"]Entisiä ja nykyisiä opettajia
[/quote]
Heh, harmittaako? Meillä lukion lehtoreilla on hyvät palkat ja pitkät lomat! Ähäkutti! Ikävää kun ei sinulla päätä riittänyt!
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 13:09"]opettajia. Ovat vuodesta puolet lomalla ja silti valittavat palkkojaan.
[/quote]
Ähäkutti, kateellinen siiderivalas! Eipäs sullä älli piusannut ja nyt vituttaa! Tukehdu kateuteesi!
Eipä kyllä ole oikein varaa ketään halveksua. Luoja että olette tekopyhiä. HÄVETKÄÄ!!!!
Isännöitsijät.