Mitä ammattikuntaa halveksut eniten?
Itse halveksun kaikista eniten lääkäreitä, sillä palkka on aivan liian suuri verrattuna todelliseen työn määrään, jonka lisäksi kaikki tuntemani lääkärit muuttuivat jossain välissä opisnellessaan muita ammatteja väheksyviksi, ylimielisiksi idiooteiksi.
Kommentit (167)
En halveksu mitään ammattikuntaa. Ennustajia ja huuhaa-terpautteja pidän kuitenkin moraalisesti arveluttavina. Ehkä he uskovat itse omiin "kykyihinsä", mutta mielestäni on hyväksikäyttöä pyytää rahaa esim. siitä, että "ennustaa" toiselle jotain ympäripyöreää tai lupaa parantaa taudin joidenkin "energioiden" avulla.
Ampumahiihtäjiä ja sekatyömiehiä.
Rekrytoijia. Joskus mietin että mitähän ne työnhakijalta hakevat? CV voi olla täynnä vaikka minkälaista työ- ja koulutuskokemusta ja sekään ei riitä...
Ainiin nehän palkkavat yleensä omia sukulaisiaan tai kavereitaan.
En halveksu ketään. Mutta eniten ärsyttää autokauppiaat, yrittävät kusettaa AINA. Naisen on myös usein vaikea saada palvelua. Äiti oli ostamassa uutta autoa käteisellä, oli valinnut Volvon. Liikkeessä myyjät kahvittelivat keskenään, ei ollut aikaa myydä mummolle autoa. Äiti meni sitten toiseen liikkeeseen, ja osti Nissanin. Kehui vielä kovasti, kun oli niin innokas ja auttavainen poika myymässä autoa hänelle. No siinä oli tietysti yksi hyvä autokauppias :)
Yleensä johtoportaaseen kuuluu häikäilemättömiä tunnekylmiä ihmisiä.
Puhelin myyjät..ei siis puhelimen myyjät vaan puhelinmyyjät (?)
Aika hyvä toi lääkärit!Ne on tosiaan ylimielisiä.Tänäänkin yks haukku huonokuntoiseksi vaikka olen ihan terhakka kolmekymppinen.Otti niin henkilökohtaisen kannan mun elämäntilanteseen että jäi ammattimaisuus kauas.Odotan meidän neljättä lasta ja tämä on hänen mielestään väärin joten olen huonokuntoinen ja jotenkin huono ihminen joka ei pidä itsestään huolta.
Journalistejä, syytävät ainoastaan valhetta, probagandaa ja viherkommunista aivopesua, ahdistelevat ihmisiä tragedian tai jonkun muun esim. henk.kohtaisen katastrofin kohdatessa.
Ovat ammattiryhmä, joita arvostan lähes pedofiilien kanssa samalle tasolle.
En halveksi mitään työtätekeviä ihmisiä.
Halveksun eniten kouluttamattomia yrittäjiä (juntteja), siivoojia ja kaikenlaisia muitakin työläisiä.
Työnvieroksujia - ammattiryhmästä riippumatta.
Täällä on jo muutamaan kertaan rinnastettu chat-juontajat ja puhelinmyyjät. En ymmärrä rinnastusta. Puhelinmyyjät ovat firmoille edelleen tärkeitä, itse asiassa aika paljonkin tehdään myyntityötä vielä puhelimitse. Chat-juontajista en tiedä mitään.
tiedä ja voita juontajia ja puhelinmyyjiä.
lähihoitajia. Av:lla näkee jo minkälaisia ovat.
Älytöntä halveksia jotain ammattikuntaa. Varsinkin kuk suurin osa täällä mainituista ovat sellaisia joita ilman ei pärjäisi tai ainakin olisi huononpi ilman. Lääkäreitä, pysäköintivalvojia, psykologeja, pienyrittäjiä, poliiseja, juristeja, amiksen käyneitä ja lähes kaikkia muita täällä mainittuja oikeasti tarvitaan. Mielestäni ketään joka tekee rehellistä työtä ei tulisi halveksua. Itse en mitään ammattia halveksu, vaikka rikollista toimintaa en arvosta. Siis varkaat, palkkamurhaajat, huijarit yms. Toki on ammatteja joita ilman pärjäisimme missit yms, mutta ketä se haittaa että on missejä? Onko oikeasti niin väärin olla missi että sinulla on oikeus halveksua? Oletko muka parempi? Joten pliis ennen kuin halveksutte mitään ammattikuntaa miettikää pari kertaa.
Mä olen ite lh ja arvostan lääkäreitä todella paljon!
Osasta tulee kusipäisiä hoitajia kohtaan, toiset taas on erittäin mukavia ja ihmisläheisiä niin hoitajia kuin potilaitakin kohtaan.
Mutta mitä ammattikuntaa halveksin?
Enpäs tiedä, ehkä mainosten jakajat ja puhelinmyyjät.