Mitä ammattikuntaa halveksut eniten?
Itse halveksun kaikista eniten lääkäreitä, sillä palkka on aivan liian suuri verrattuna todelliseen työn määrään, jonka lisäksi kaikki tuntemani lääkärit muuttuivat jossain välissä opisnellessaan muita ammatteja väheksyviksi, ylimielisiksi idiooteiksi.
Kommentit (167)
Kauneus-meikki-muoti-alaa. Hyi saatana mitä todellisuuden näivettämistä isolla rahalla.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 09:54"]
Kauneus-meikki-muoti-alaa. Hyi saatana mitä todellisuuden näivettämistä isolla rahalla.
[/quote]Ja siellä itkee mamma, jonka miehen on vienyt upea kauneusalan yrittäjä? Kaikkia naamoja kun ei saada edes meikillä pelastettua. :/
Politikot. Ovat suurin osa narsisteja ja kroonisia valehtelijoita. Luulevat kaikkia muita tyhmiksi puhumalla täyttä paskaa joka käänteessä eivätkä edes tajua että kukaan sitä sontaa ei niele.
Huijareita, jotka elävät pettämällä kilttejä, hyväuskoisia ja/tai yksinkertaisia ihmisiä.
Huijareiksi lasken yhtä hyvin "maansa myyjä"-politiikot kuin nigerialaiskirjeiden väkertäjätkin. Sama asia, eri mittakaava.
en halveksu yhtikäs ketään, se on naurettavaa.
läheisriippuvaisia sosiaaliämmiä jotka hoitaa itseään työssään
Konsultteja joiden ainoa ammattitaito on käsienheiluttelu ja fiilisten nostattaminen. Arvostan tietenkin konsultteja jotka oikeasti tuovat osaamista, uusia näkemyksiä ja tekniikkaa asiakkaalle mutta näitä Trainers House tyylin kavereita pidän pelkkinä pelleinä jotka ratsastivat nousukauden ylimääräisellä rahalla.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:57"]Konsultteja joiden ainoa ammattitaito on käsienheiluttelu ja fiilisten nostattaminen. Arvostan tietenkin konsultteja jotka oikeasti tuovat osaamista, uusia näkemyksiä ja tekniikkaa asiakkaalle mutta näitä Trainers House tyylin kavereita pidän pelkkinä pelleinä jotka ratsastivat nousukauden ylimääräisellä rahalla.
[/quote]
Halveksun lastensuojelutyöntekijöitä, vaikka ei ole omia lapsia (enkä ole huostaanotettu tms).
Sote-alan työntekijöitä. Ilkeitä, laiskoja, tyhmiä, valittavat vain pientä palkkaansa ja "työ"päivät kuluu juoruten. Eivätkä osaa mitään.
Henkilöstöä voisi karsia alalta reilusti, niin säästyisi valtion rahat.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:49"]Se on 'halveksia', saatana.
[/quote]
Kuinka tyhmä olet
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:02"]Siivoojia. Turha tulla jeesustelemaan kuinka arvokasta työtä he tekevät, todella tekopyhää. Fakta on että se työ ei tekijältään paljoa vaadi, ja työnjälki on heikohkoa (laiskuus tuntuu olevan tässä ammattikunnassa enemmän sääntö kuin poikkeus).
[/quote]
"Ei paljoa vaadi" kertoo että kirjoittaja ei ole itse kokeillut alaa...
Riippuuhan se varmaan missä siivoaa, mutta ne 2 isoa firmaa joilla itse olin niin voin sanoa että siellä ei laiska pärjää päivääkään...
Valelääkärit