Mitä ammattikuntaa halveksut eniten?
Itse halveksun kaikista eniten lääkäreitä, sillä palkka on aivan liian suuri verrattuna todelliseen työn määrään, jonka lisäksi kaikki tuntemani lääkärit muuttuivat jossain välissä opisnellessaan muita ammatteja väheksyviksi, ylimielisiksi idiooteiksi.
Kommentit (167)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:51"]Puhelin myyjät..ei siis puhelimen myyjät vaan puhelinmyyjät (?)
Aika hyvä toi lääkärit!Ne on tosiaan ylimielisiä.Tänäänkin yks haukku huonokuntoiseksi vaikka olen ihan terhakka kolmekymppinen.Otti niin henkilökohtaisen kannan mun elämäntilanteseen että jäi ammattimaisuus kauas.Odotan meidän neljättä lasta ja tämä on hänen mielestään väärin joten olen huonokuntoinen ja jotenkin huono ihminen joka ei pidä itsestään huolta.
[/quote]
Neljäs mukelo. Ei oo ihme että saat arvostelua osakses.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 14:36"]
En halveksu mitään ammattikuntaa. Ennustajia ja huuhaa-terpautteja pidän kuitenkin moraalisesti arveluttavina. Ehkä he uskovat itse omiin "kykyihinsä", mutta mielestäni on hyväksikäyttöä pyytää rahaa esim. siitä, että "ennustaa" toiselle jotain ympäripyöreää tai lupaa parantaa taudin joidenkin "energioiden" avulla.
[/quote]
Niin eihän energioita ole olemassakaan ja eihän kukaan ole saanut koskaan mitään apua energia hoitajilta. Itse säälin ihmisiä jotka tihrustavat maailmaa pikkuruisen reijän läpi.
Koittakaas olla ilman lääkäreitä, senkin googlediagnosoijat.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 22:50"]
Kokkeja jotka ovat opiskelleet ammattikoulussa
[/quote]
Sinä voisit oikeastaan syödä paskaasi.
En kyllä ymmärrä näitä lääkäreitä haukkuvia. Saisivat sitten itse itsensä googlen avulla diagnosoida ja hoitaa. Taitaa joitakin hieman harmittaa kun ei äo riittänytkään lääkikseen pääsemiseen. Jos itse olisit lääkärin ammatissa tuskin valittelisit että palkkaa on liikaa.
Halveksin perityllä rahalla loisivia sijoittajia jotka sijoittaa esim.aseisiin ja öljy-yhtiöihin. Näitä riittää Suomessakin jos vain joku tutkisi.
Huumekauppiaat ja kansainvälisten pankkien pankkiirit, jotka ajoivat mm.Kreikan konkurssiin.
Mamuhyysäreitä, olivat sitten sosiaalitanttoja tai muita virkamiehiä, jotka käyttävät virka-asemaansa väärin ja lappavat rahaa rikollisille sioille ja jättävät suomalaiset kuolemaan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:57"]Mä olen ite lh ja arvostan lääkäreitä todella paljon!
Osasta tulee kusipäisiä hoitajia kohtaan, toiset taas on erittäin mukavia ja ihmisläheisiä niin hoitajia kuin potilaitakin kohtaan.
Mutta mitä ammattikuntaa halveksin?
Enpäs tiedä, ehkä mainosten jakajat ja puhelinmyyjät.
[/quote]
Halveksit? Useimmiten nuoria tienaamassa pennosia, työuransa alussa ja vaikka olisivat vanhempiakin niin työtä josta maksetaan myös tarvitaan. Nolo olet.
kaikki amiksen autolinjalta valmistuneet
Millä kompetenssein täällä halveksitte? Mikä tekee teistä niin korvaamattoman mahtavia ja suurenmoisia että voitte julistaa jonkun elämänvalinnat halveksuttaviksi?
Toivottavasti teidän omat lapsenne valitsevat halveksimanne ammatin itselleen.
Sutenöörejä. Oikeasti. Niitä työttömiä jotka ei lähde 2605 euron palkalla töihin koska "mulle kuuluu 2610 € palkka"
Vuokratyöfirmojen johtajat ja konsultit
Psykologeja en arvosta. Puhuvat kovalla auktoriteetilla läpiä päähänsä ja pitävät itseään elämän erikoisasiantuntijoina, joiden kuuluu sanella, miltä muista tuntuu ja miten muiden pitää elää.
Turkistarhaajia, turkismyyjiä, lihateollisuuden työntekijöitä (erityisesti teurastajia ja sikalayrittäjiä joilla on tuhansien yksilöiden tehotila, lihateollisuusyritysten johtajia), puhelinmyyntifirmojen omistajia (siirtäisivät markkinoinnin pelkästään nettiin ja printtiin), ravintolayrittäjiä, joiden listoilla on mm. hanhenmaksa tai ravut, ylipäänsä ketään joka riistää muita eläviä olentoja.
Prostituoituja ja psykologeja.
T.Mies
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 23:13"]
työtön. Ei tee mitään ja silti saa palkkaa.
[/quote] EI ole AMMATTI!
Kokkeja jotka ovat opiskelleet ammattikoulussa