Kumpi on pahempi turn-off naisissa?
Yli 35 vuoden ikä vai alle 160 senttimetrin pituus?
Kommentit (68)
Harvinaisen ärsyttävä provo kun ei tiedä onko ap lyhyt vai vanha. Ei pysty vittuilemaan suoraan vastapalloon.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:57"]
Ei se elämä mihinkään lopu vaikka 35v täyttää. Elämäntavat ratkaisevat miltä näyttää ja millainen olo on. Seksiseuraakin varmasti löytyy mikäli edes vähän viitsii omaan olemukseensa panostaa.
[/quote]T. Itseään pettävä keski-ikäinen tantta
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:47"]
35v on vielä nuori
[/quote]35-vuotias on keski-ikäinen.
[/quote]
Laitapa lähde väitteellesi.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:50"]
Yli 35v ikä. ei ikinä +30v naista.
[/quote]Mitä meinasit tehdä itsellesi kun et saa enää alle kolmekymppistä naista? Olisiko se jo nyt mahdollista tehdä?
[/quote]Kyllähän sitä on parempi olla ilman naista kuin kuluneen ikälopun kanssa sitten.
[/quote]
Olet itsekin ikäloppu.. Miten kukaan vois olla sun kanssa??
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:48"]35v ei ole turn off. Varsinkaan kun itse olen 37, eli olisi oikein hyvä nainen minulle. 160cm nainen olisi kyllä aika lyhyt kun itse olen 186cm mies.
[/quote]
Mun mies on 190 cm. Mä olen 162 cm. Mies aina kehuu, kuinka tykkää että olen pieni :) Mustakin on ihana käpertyä ison miehen kainaloon. 69 on kyllä näillä pituuseroilla hankala asento, myönnetään :D
Vastaus kysymykseesi; kumpikaan vaihtoehdoista ei ole turn-off. Sellainen mies joka pitäisi jompaa kumpaa ehdottomana turn-offina sen sijaan on ;)
T. N31v, 158cm
Mitä vittua?
Alle 160 cm pituus on naisella iso 'asset'. Kuka vajukki on pienessä päässään keksinyt, että se olisi turn off :DD
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:02"]Mitä vittua?
Alle 160 cm pituus on naisella iso 'asset'. Kuka vajukki on pienessä päässään keksinyt, että se olisi turn off :DD
[/quote]
No mallitytöt ovat yleensä jotain 175cm.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:02"]
Mitä vittua?
[/quote]
Niinpä! Ihmettelen itsekin.
Tyhmyys on turn off sekä liika pakkelointi m40
Kumpikaan ei ole millään lailla turn-off.
t. mies
Oh god, olen kumpaakin! :(
And flaunting it, like a fucking pro.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:02"]Mitä vittua?
[/quote]
on turn off, lyhyestä et seksikästä saa tekemälläkään
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:02"]Mitä vittua?
[/quote]
on turn off, lyhyestä et seksikästä saa tekemälläkään
[/quote]
Kyllä se seksikkyys on ihan muussa kuin pituudessa ;)
No jos saisin valita kahden toivomuksen välillä niin ottaisin mielummin 10 senttiä enemmän pituutta kuin 10 vuotta vähemmän ikää.
T: 43v ja 156cm
35v nainen.. Ja vielä kysytään henkkareita. Todennäköisesti elän kuten sukulaiseni, tosi vanhaksi. Eli todennäköinen keski-ikäni on 45-50v kohdalla.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:50"]Yli 35v ikä.
ei ikinä +30v naista.
[/quote]
Jos löydätkin kivan naisen.Mitä jos se kasvaakin aikuiseksi niinkuin me muutkin? Vaihdatko joka kerta ennen kuin ehtii täyttää 30? :D et sä enää 7kymppisenä pappana nuorta naista saa kuin rahalla tai hoivavietin takia.
Ei kumpikaan, tietenkään. Kyllä se on ihan tapauskohtaista ja yleensä yli 35-v on paljon hotimpia petipuuhissa kuin nuoremmat, siis yleensä. Ja pituudella taas ei ole mitään väliä minkään suhteen. m37
Ei se elämä mihinkään lopu vaikka 35v täyttää. Elämäntavat ratkaisevat miltä näyttää ja millainen olo on. Seksiseuraakin varmasti löytyy mikäli edes vähän viitsii omaan olemukseensa panostaa.