Kumpi on pahempi turn-off naisissa?
Yli 35 vuoden ikä vai alle 160 senttimetrin pituus?
Kommentit (68)
Naisen pituudella ei väliä. 35 ei vielä paha, mutta yli 40.....
m28
Joo ei ole kumpikaan noista turn off etenkään jos naisella on puujalat.
No jos kysyttäisiin kumpi olisi pahempi turn off miehissä niin silloin kysymystä pidettäisiin ihan asiallisena.
Tänne vaan kaikki kolmevitoset ihanat neidot, ruodon pituudesta riippumatta! ;*)
Toivoo M 41
Ehdottomasti alle 160cm pituus, se todellakin on turn off. Yli 35v ikä taas ei, jos vaihtoehtona olisi ollut yli 55v ikä olisi ollut edes hankala valita, että kumpi. Nelikymppiset eivät ole vanhoja, se lyhyys nyt on aika p*ska juttu ja pysyy, iässä kuin iässä. Totta hemmetissä otan mieluummin vaikka 166cm ja 46v naisen, kuin 30v ja 158cm, jos molemmat naamasta nättejä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:21"]
Naisen pituudella ei väliä. 35 ei vielä paha, mutta yli 40.....
m28
[/quote]
Minä taas sanoisin, että 30-40 vuotiasta naista en katselisi ikinä. Kauhulla odotan tuota kun 30 lähestyy, että pitääkö olla munkkina kymmenen vuotta.
Tuolla ikävälillä naiset ovat aivan hirveitä: ynseitä, happamia norsunvittuja. Vanhempina naiset taas tuntuvat palaavan normaalimmiksi. En ole IKINÄ nähnyt iloista, kohteliasta ja positiivista tuohon ikähaarukkaan sijoittuvaa naista. Mikä siinä onkin? Joku ikäkriisi iskee, josta sitten on päästy yli neljänkympin vaiheilla?
M26
Kysymys on kai provo. Mutta sinällään olen kyllä sitä mieltä että ikä ja pituus ovat ihan hyväksyttäviä perusteita parinvalinnassa. Kunhan vaatimukset ovat maltillisia ja huomioivat myös henkilön oman iän ja pituuden.
Aivan sama mitä pintaliitäjät ajattelee. Oon onnellinen sikkunainen!
T: 35v / 162cm
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:41"]
Aivan sama mitä pintaliitäjät ajattelee. Oon onnellinen sikkunainen!
T: 35v / 162cm
[/quote]Oops! Siis sinkkunainen! :)
Miehethän juuri haluavat 155-160 cm naisia. Tai ehkä niin on vain parikymppisissä.
35 vuotiailla meno on kyllä aika yksilöllistä. Voi olla tosi timmi tai jo sellainen habitus, että vain kävelykeppi puuttuu kuvasta. Tuossa iässä näkyy se asenne onko lähtenyt olemaan aikuinen vai nuorekas.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:50"]35 vuotiailla meno on kyllä aika yksilöllistä. Voi olla tosi timmi tai jo sellainen habitus, että vain kävelykeppi puuttuu kuvasta. Tuossa iässä näkyy se asenne onko lähtenyt olemaan aikuinen vai nuorekas.
[/quote]
No kaikki naiset eivät ole Haukioita.
Ei siis kumpikaan nainen on vasta tulossa parhaaseen ikään ja pituudella ei väliä periaatteessa lyhyempi on seksikkämpi tosin unohtamatta pitempiä naisia siis molempi parempi!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:50"]
Yli 35v ikä. ei ikinä +30v naista.
[/quote]Mitä meinasit tehdä itsellesi kun et saa enää alle kolmekymppistä naista? Olisiko se jo nyt mahdollista tehdä?
[/quote]Kyllähän sitä on parempi olla ilman naista kuin kuluneen ikälopun kanssa sitten.
[/quote]
Miksi kuvittelet itse ansaitsevan nuoren naisen, kun itse olet jo ikäloppu?
N24
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:48"]
35v ei ole turn off. Varsinkaan kun itse olen 37, eli olisi oikein hyvä nainen minulle. 160cm nainen olisi kyllä aika lyhyt kun itse olen 186cm mies.
[/quote]Olen 158 cm ja mieheni on 185 cm - yhdessä olemme oikein näyttävä pari. Sinä taidat olla aika yksinäinen?
[/quote]
Miehes voi ollq näyttävä,mutta yhdessä olette vain huvittavan näköisiä. :)
Nyt vanhempana en ottaisi ergonomisista syistä lyhyempää. On siinä vaan suukoteltaessa niin solmussa tai reidet kipenä jos joutuu vetämään jotain rock poseraauksia alaraajoilla, jotta pääsee suutelu korkeudelle. Ei jaksa enää mitään lorkeampaa baarijakkaraakaan kantaa mukana.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 22:50"]
35 vuotiailla meno on kyllä aika yksilöllistä. Voi olla tosi timmi tai jo sellainen habitus, että vain kävelykeppi puuttuu kuvasta. Tuossa iässä näkyy se asenne onko lähtenyt olemaan aikuinen vai nuorekas.
[/quote]
Kyllä soisi naisen olevan ennemmin ihan rehdisti aikuinen kuin "nuorekas".
Vanha ihminen ei enää voi olla "nuorekas". Naiset voisivat mennä itseensä ja kysyä olisiko se Bieberin tyyliin pukeutuva - ja käyttäytyvä - 35v mies muuta kuin naurettava. Niin. Miksi sitten nainen oletat, että itse olisit muuta kuin surkuhupaisa teinikuteissasi?
Tän vuoksi pidän lähinnä talouspuolen naisista; niiden on monesti "pakko" pukeutua aikuisesti työnsä vuoksi :D
Siis mikä vika on lyhyissä naisissa? Mikä siitä tekee turn offin? Itsekin kyllä pidän (itseäni) pidemmistä miehistä, mutta haluaisin kuulla silti perustelut tähän. Mä kun olen aina kuullut, että miehetkin juurikin haluaisi pienikokoisen tai ainakin itseään lyhyemmän naisen. Eikä tätä viestiä ole kirjoitettu v*ttuilu-mielessä, sillä tiedän, että jokaisella on erilaiset mieltymykset kumppanin suhteen. T. 157cm
Miksi jotkut 180+ miehet haluaisivat välttämättä jonkun alle 160 naisen? Sen ymmärrän että monellekaan ei pituudella ole väliä, mutta miksi ihmeessä täällä uskotaan että jos pituudella on väliä niin silloin halutaan lyhyt?:o
Alle 160 cm pituus... kuin kääpiö.
Yli 35- vuotias ei ole vanha. Riippuu täysin miten pitää elämänasenteestaan, ulkonäöstään ja kunnostaan huolta. Ikä on vain numeroita.