Maito ja vilja pois! Mistä rakkaista asioista luovuit?
Mistä oli vaikeinta luopua? Mitä aloit syömään lisää eli millä korvasit nuo?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:25"]
Viljojen tilalle aamulla kvinoapuuroa, muutoin riisiä, tattarinäkkäriä, itsetehtyjä gluteenittomia (maidottomia, hiivattomia, sokerittomia) sämpylöitä, chiavanukasta (mantelijuomaan).
[/quote]
Eihän tuo ole viljaton. Vain ns. kotimaiset viljat jätetty pois. Kyse siis täysin viljattomasta.
Kahvimaidosta. Kolmosta kompaten lähenteli maailmanloppua ja en siihen missään vaiheessa (imetysdieetin aikana) tottunut tai löytänyt kelpaavaa korviketta.
Välipalaksi hedelmiä ja kananmunaa, nuo korvasivat maidon. Viljojen tilalle aamulla kvinoapuuroa, muutoin riisiä, tattarinäkkäriä, itsetehtyjä gluteenittomia (maidottomia, hiivattomia, sokerittomia) sämpylöitä, chiavanukasta (mantelijuomaan).
Maitoa en siis oikeastaan koskaan ole suuria määriä käyttänyt, joten sen korvaaminen on ollut helppoa. Paitsi jäätelö. Mutta esimerkiksi riisijäätelö on ihan hyvää ja nyt ilmestyi se Virpi Mikkosen ja Tuulia Talvion jäätelökirja, jonka ohjeilla voi sitten jätskihimoa taltuttaa. :)
Mun ei onneksi ole tarvinut noista luopua, mutta vastaan silti että JOS pitäisi luopua. Kaikesta muusta voisin luopua helposti, mutta kahvi ilman maitoa, nounou! Se olis mulle maailmanloppu.
En mistään, minulla ei ole tunnesuhdetta ruokaan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:25"]Välipalaksi hedelmiä ja kananmunaa, nuo korvasivat maidon. Viljojen tilalle aamulla kvinoapuuroa, muutoin riisiä, tattarinäkkäriä, itsetehtyjä gluteenittomia (maidottomia, hiivattomia, sokerittomia) sämpylöitä, chiavanukasta (mantelijuomaan).
Maitoa en siis oikeastaan koskaan ole suuria määriä käyttänyt, joten sen korvaaminen on ollut helppoa. Paitsi jäätelö. Mutta esimerkiksi riisijäätelö on ihan hyvää ja nyt ilmestyi se Virpi Mikkosen ja Tuulia Talvion jäätelökirja, jonka ohjeilla voi sitten jätskihimoa taltuttaa. :)
[/quote]
Toi vaikuttaa gluteenittomalta, ei viljattomalta...