Koronan sairastamisen vaikutus kuukautisiin?
Onko kellään kokemusta? Voi olla tietysti myös vaihdevuodet mutta ikää vasta 44v. Sairastin koronan marraskuun lopulla eikä sen jälkeen ole tullut kuukautisia. Sairastin rajuna vaikkakin kotona. Onko kellään ollut vastaavaa? Kaksi rokotusta mutta niistä en saanut mitään oireita eivätkä vaikuttaneet kuukautisiin.
Kommentit (144)
Ei vaikuttanut millään tavalla!
Ei yhtään rokotusta, korona oli hyvin lievä flunssa. Ei vaikutusta kuukautisiin eikä mihinkään muuhunkaan.
Kyllä vaikuttaa. Korona lokakuussa lievänä ja menkkoja odottelen yhä, kp 44 nyt, normi kierto noin 30 päivää. Mulla oli tuo korona menkkojen aikaan ja vuoto oli ihan älytöntä, verta vain holahteli päällyshousujenkin läpi.
Kyllä näköjään vaikuttaa. Oma kiertoni pidentyi yli viikolla ja tänään viimein alkoi vuoto. Aina ollut säännölliset kuukautiset, joten en keksi muuta syytä tähän kierron pidentymiseen kuin marraskuun alkupuolella sairastettu korona lievillä oireilla. Pistää kyllä miettimään mitä ihmettä tuo korona voikaan saada aikaan kropassa.
Olen 56 v ja kuukautiset loppuivat 4 vuotta sitten. Koronan sairastamisen jälkeen ne alkoivat uudelleen , ja jatkuneet jo 3 viikkoa. Rokotuksista ei tullut mitään vaikutuksia.
Mulla on ollut aina tarkasti 28 päivän kierto, mutta koronan jälkeen menkat tuli viikon etuajassa. Kaipa ne tästä normalisoituvat.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet.
Ulopiuolsena vstaan alitus:Olen ohittanut vaihdevuodet. Kun sain ensimmäisen korona piikin minulla oli 3 päivää tiputeluvuotoa! Nyt saatu yht. 4 korona piikkiä. Eikä mitään sivu oireita tullut tuon ensimmäisen piikin jälkeen.
Joku ei ilmeisesti osaa lukea. Moni tässä keskustelussa on kertonut, että ongelmat ovat alkaneet koronan sairastamisesta ja, että he ovat olleet rokottamattomia. Rokottamaton tarkoittaa, että ei ole ottanut koronarokotuksia. Millä logiikalla koronarokote on heidän kohdallaan ongelmien syy kun he EIVÄT siis ole ottaneet niitä rokotteita.
Korona ei käytännössä edes ole perinteinen hengitystieinfektio, ainoastaan tarttuu parhaiten sitä kautta. Korona voi aiheuttaa tuhoa paitsi keuhkoille, myös kaikille muille sisäelimille aivot mukaan lukien. Lisäksi se aiheuttaa hyvin usein verihyytymiä ja varsinkin pandemian alkuvaiheessa niihin kuoltiin koska niitä ei ymmärretty hoitaa. Aiheesta on lukuisia tutkimuksia ja tässä vaiheessa ei pitäisi olla enää kenellekään epäselvää, että kyseessä ei todellakaan ole mikään flunssa.
Mulla oli tuplapitkät kuukautiset koronan jälkeen. Seuraavat sitten normaalit.
Totuus on taruakin ihmeellisempää.
En tajua niitä jotka piikkejä on ottaneet ja ihmettelevät niistä tulleita oireita. Ja sanovat vielä ettei ne oireet piikistä johdu! Miten?? Ite en oo ottanu piikkejä ja menkat on ok.
Vierailija kirjoitti:
Joku ei ilmeisesti osaa lukea. Moni tässä keskustelussa on kertonut, että ongelmat ovat alkaneet koronan sairastamisesta ja, että he ovat olleet rokottamattomia. Rokottamaton tarkoittaa, että ei ole ottanut koronarokotuksia. Millä logiikalla koronarokote on heidän kohdallaan ongelmien syy kun he EIVÄT siis ole ottaneet niitä rokotteita.
Korona ei käytännössä edes ole perinteinen hengitystieinfektio, ainoastaan tarttuu parhaiten sitä kautta. Korona voi aiheuttaa tuhoa paitsi keuhkoille, myös kaikille muille sisäelimille aivot mukaan lukien. Lisäksi se aiheuttaa hyvin usein verihyytymiä ja varsinkin pandemian alkuvaiheessa niihin kuoltiin koska niitä ei ymmärretty hoitaa. Aiheesta on lukuisia tutkimuksia ja tässä vaiheessa ei pitäisi olla enää kenellekään epäselvää, että kyseessä ei todellakaan ole mikään flunssa.
Ikävä kyllä THL tekee kaikkensa, jotta suomalaiset kuvittelisivat, että korona on pelkkä flunssa. Motiivia en tiedä, mutta näin se vain on. Ulkomailla tiedotetaan koronasta ja long covidin riskistä edelleen paljon enemmän. Kaikki varmaan huomasivat, että THL julisti eilen koronan olevan kuin flunssa muutamaa tuntia ennen STM:n ja Krista Kiurun tiedotustilaisuutta rokotusten laajentamisesta. Meillä suomalaisilla tehdään nyt jonkinlaista rottakoetta.
Minulla juuri toisin päin. Eli olen ottanut kolme rokotusta, joista kahden ensimmäisen jälkeen tuli hirveät niagarakuukautiset monta kertaa peräkkäin hyvin lyhyellä kierrolla. Sitten tilanne normalisoitui, otin kolmannen rokotteen noin vuosi sitten, jolla ei enää mitään vaikutusta. Tämän vuoden aikana jäi monet kuukautiset välistä, esim. syksyn aikana oli vain yhdet pienet ja lyhyet. Sitten sairastin koronan marraskuussa, ja sen jälkeen on taas tullut lyhyellä välillä kahdet 10 päivän anemiavuodot, ihan hirveää.
Vierailija kirjoitti:
En tajua niitä jotka piikkejä on ottaneet ja ihmettelevät niistä tulleita oireita. Ja sanovat vielä ettei ne oireet piikistä johdu! Miten?? Ite en oo ottanu piikkejä ja menkat on ok.
Kyllä 👍 go my lady!! Pystyt sentään lisäntymään vielä normaalisti tulevaisuudessa. Stay pure! Onneksi porukka herää, kovimman kautta kyllä valitettavasti. Monet herää vasta tehohoidossa ja sillonkin varmaan uskoo, että on siinä "koronan" takia koska lääkärit ja yhteiskunnan mätä järjestelmä kertoo sinulle näin vaikka ne tulee niistä piikeistä ymmärrä jo. Tämä plandemia on suunniteltu jo vuosia sitten ja kaikki todisteetkin siitä on jos on halua nähdä se totuus ja nähdä vaigaa informaation etsimiseen muualtakin kuin valtamediasta joka nimenomaan on agendassa mukana korruptoituneena. Sen takia totuutta ei valtamediasta saa vaan sillä ollaan aivopesty ja saatu monet ihmiset ottamaan myrkyt kehoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää tämä: eikö teillä ikinä ennen ole ollut kuukautisissa epäsäännöllisyyttä? Vai kuvitteletteko vain niin.
Ei koskaan. Pidän kuukautiskalenteria, ovat aina tulleet noin 30 päivän välein 40-vuotiaaksi asti. Tuolloin tulin raskaaksi.
KAksi sairastettua koronaa, molempien aikana aina niin säännölliset kuukautiset alkoi reilusti etuajassa (10 päivää ja viikko). Poikkeuksellisen runsaat ja lyhyet, ei muita oireita, seuraava kierto ajallaan. Toisella kerralla ei ollut flunssan oireita ollenkaan, tein testin kummallisten menkkojen ja väsymyksen takia koska tiesin altistuneeni. Rokotteet ei ole vaikuttaneet mitenkään.
Löysin ketjun, kun googlasin omia kuukautishäiriöitäni. Olen 44-v, ja pre-menopaussi menossa koska kierto lyhentynyt n. 24-25 päivään ollen kuitenkin säännöllinen. Näin ollut jo parin (?) vuoden ajan.
Lokakuussa sairastin koronan aika rajuna, ja silloin seuraava kierto oli suht normin rajoissa 28 pv. Siitä seuraava oli 31 pv, jonka jälkeen tasoittui taas sinne n. 25+-0.
Huhtikuussa tuli taas korona, mutta aika paljon lievempi. Mutta sen jälkeen menkat onkin ollut ihan sekaisin. Eka kierto koronan jälkeen oli 33 pv, nyt menossa kp 38 eikå ole alkaneet.
Rokotteista (3 kpl) ei tullut mitään häiriöitä, raskaana tuskin olen, eikä ole mitään hormonaalista ehkäisyä.
Miten teillä vuosi sitten kirjoittaneilla nyt menee? En usko että olisi vaihdevuodet alkaneet sattumalta koronan jälkeen, ja noin yhtäkkiä. Olen käsittänyt että kierron lyhenemisen jälkeen se pitenee pikkuhiljaa kunnes loppuu sitten aikanaan kokonaan.
Sairastin koronan viime marraskuussa. Sitä ennen kierto ollut vuosia 28 päivää ja koronan jälkeen kierto ollut 30 päivää. Kuukautiset eivät jääneet välistä mutta kaksi lisäpäivää sain kiertoon. Ihme juttu.
Rokotteet vaikuttavat ihan tutkitusti kuukautisiin, aika rajustikkin.
Sairastin koronan lievänä ja nyt kuukautiset kolmatta viikkoa myöhässä. Kuukautiskipua ollut muutamia kertoja, mutta ei vuotoa. En ole raskaana. Rokotukset eivät ole sitä vastoin tehneet mitään kierrolle.