Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronan sairastamisen vaikutus kuukautisiin?

Vierailija
02.02.2022 |

Onko kellään kokemusta? Voi olla tietysti myös vaihdevuodet mutta ikää vasta 44v. Sairastin koronan marraskuun lopulla eikä sen jälkeen ole tullut kuukautisia. Sairastin rajuna vaikkakin kotona. Onko kellään ollut vastaavaa? Kaksi rokotusta mutta niistä en saanut mitään oireita eivätkä vaikuttaneet kuukautisiin.

Kommentit (144)

Vierailija
61/144 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut penistä tarpeeksi?

Vierailija
62/144 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sairastin Koronan maaliskuun puolen välin jälkeen. Samaan aikaan osui myös ovulaatio. Pari viikkoa sitten alkoi ihan järkyttävä rintojen turvotus ja olivat niin arat ettei ikinä ennen. Nyt menkat myöhässä jo kolme päivää ja rintojen arkuus alkaa helpottaa, mutta menkkoja ei kuulu. Raskaustesti näyttää negaa, mutta alan olla jo aivan paniikissa koska muuten aina kellon tarkat (siis oikeasti tunnilleen) menkat :( N36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/144 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan tutkimustuloksia että sairastettu korona vaikuttaa aivojen niihin osiin mitkä säätelevät naisten hormonitoimintaa ja siten myös kuukautiskiertoa. Aiheesta googlettamalla löytyy, joten on normaalia että laittaa kuukautiskierron sekaisin tai jopa kuukautiset loppuvat hetkellisesti. Myös koronarokote vaikuttaa joillakin kuukautiskiertoon.

Vierailija
64/144 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, itse 43v ja oli sama juttu 2-3kiertoa ja lähdin etsimään neuvoja. Ostin mustakuminansiemeniä ja popsin niitä 1tl/pvä. Menikö kymmenisen päivää ja kuukatiset alkoi. Nyt syönyt niitä siemeniä edelleen päivittäin (huomasin auttavan moneen pikkujuttuun) ja voisin väittää kuukautisten tulevan taas ajallaan.

Vierailija
65/144 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, alkoivat sitten tasan 2vkoa myöhässä eli tämän viikon tiistaina. Meneeköhän sitten seuraaviin se "normaali" kuukausi vai taas yli sen vai alkavatkin jopa nopeammin eli esim.jo 2vkon päästä jolloin olisi sen "oikean" ja normaalin kiertoni mukaisesti taas aika, vaikka vuodankin nyt. Ottaa kupoliin eikä ihan vähän🤬🤔🤔

-58-

Vierailija
66/144 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan tutkimustuloksia että sairastettu korona vaikuttaa aivojen niihin osiin mitkä säätelevät naisten hormonitoimintaa ja siten myös kuukautiskiertoa. Aiheesta googlettamalla löytyy, joten on normaalia että laittaa kuukautiskierron sekaisin tai jopa kuukautiset loppuvat hetkellisesti. Myös koronarokote vaikuttaa joillakin kuukautiskiertoon.

Oikeasti??

Vierailija
67/144 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:n kävi? Vieläkö menkat poissa? Oletko käynyt gynellä asiasta? Itsellä tammikuussa viimeksi menkat, helmikuussa sairastin taudin. Ikää saman verran ja mietin olisko koronasta johtuvaa vai vaihdevuosista.

Vierailija
68/144 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja myös sukulaisellani koronan jälkeen lähes loputtomalta tuntuvat kuukautiset. Jatkuvat edelleen. Välillä joitakin päiviä pois ja taas jatkuu. Sattumalta tuli hänen kanssaan puheeksi ja huomattiin että molemmilla sama juttu. Hän oli käynyt jo lääkärissäkin ja lääkäri arvellut koronan jälki vaikutuksiksi.

Vierailija
69/144 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronatartunnan jälkeen 9/2020 kuukautiset olivat 4kk pois. Aina ennen ollut kellontarkat vaikka elämässä olis ollu mitä stressiä yms. Kun alkoivat pyörimään uudestaan niin on ollut 23-36 päivän kiertoja (ennen vakio 28). Isoja hyytymiä on joka kierrolla PALJON, ennen oli harvoin. Isoja hyytymiä kun tulee siteeseen parikin vaikka 10minsan välein niin tulee housuista läpi, kiva duunissa vaikka on yöside päivälläkin. Muutenkin menkoista tullut todella runsaat, ennen oli niukemmat. Olen 28v kahden lapsen äiti.

Vierailija
70/144 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sairastin koronan ja sen jälkeen ei ole kuukautiset olleet ennallaan. Koko ajan tiputtelua eikä loppua näy. Ja sen verran paljon että täytyy pitää sidettä. Ärsyttää kun rokotehaitoista jaksetaan murista, mutta mulla ainakin korona vaikuttanut kuukautisiin paljon haitallisemmin. 😡 Ja miehet vois pysyä pois keskustelusta älyttömine kommentteineen. Ketuttaa muutenkin ihan tarpeeksi.

Vierailija
71/144 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteista ei tullut mitään muutoksia kuukautisiin, mutta sairastin koronan tuossa pari kk sitten, ja sen jälkeen ensimmäiset kuukautiset tulivat n. Viikon myöhässä, ja seuraavat viikon etuajassa. Normaalisti ovat hyvin säännölliset, mistä todistaa myös kuukautiskalenteri. Vuoto on ollut myös hyvin runsasta, runsaampaa kuin normaalisti

Vierailija
72/144 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin tammikuussa todella lievän koronan, eikä mulle ole tullut menkkoja sen jälkeen. Tähän saakka on ollut säännöllinen kierto. En voi olla raskaana. 

Vierailija
73/144 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös koronan sairastamisen alusta nyt jo kuukauden kestäneet tiputtelukuukautiset. Koskaan ennen ei tällaista ole ollut. Rokotuksista tätä ei seurauksena.

Vierailija
74/144 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli just korona ja tuli kuukautiset viikon etuajassa. Ensimmäisellä sairastamis kerralla tuli kierron mukaan. Ikä on sama kuin ap:lla.

Sama minulla, viikon etuajassa tulivat. Korona sairastettu nyt huhtikuussa. Ikää 46v.

Vierailija
75/144 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona teki mullekin tämän. Pitkistä taisivat alkaa päivän aiemmin tai myöhemmin, mikä menee mulla jo ihan normaalivaihteluun. Mutta nyt joka päivä vuotoa.

Vierailija
76/144 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti??

Etkö sä ole seurannut yhtään minkälainen virus meidän riesaksi päästettiin leviämään? Tai minkälaisia vaikutuksia rokotuksella voi olla?

Tämä ei tosiaan ole vaan "nuha".

Vierailija
77/144 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastin tammikuussa todella lievän koronan, eikä mulle ole tullut menkkoja sen jälkeen. Tähän saakka on ollut säännöllinen kierto. En voi olla raskaana. 

Mulla osui koronatartunta tammikuussa niin kivasti, että samana päivänä alkoi sekä menkat että koronaoireet. Ja sitten jäikin kahden seuraavat menkat väliin, mutta vain vuodon osalta ja sen tilalle tuli menkkakivut joita on ollut viimeksi joskus teininä kun menkat alkoi. Eikä se silloinkaan ollut tällaista vaan nyt olin aivan julmetun kipeä pari päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa sekä sitten sen aikaa kun niiden olisi pitänyt olla. Ja siis normaalisti menkat ei oireile särkynä eikä oikeastaan tunnu miltään. Nyt sitten tosiaan tuntui ja kunnolla, kun koko alavatsaa ja lantiota juimi ja särki sekä kipu säteili reisiinkin, mutta vuoto jäi tulematta. Lopulta sitten kolmannet menkat tuli ihan ajallaan ja tuon saman menkkakivun kera. 

Ei paljon naurata jos tämä jäi nyt pidemmäksikin aikaa. 

Vierailija
78/144 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotuksen jälkeen kuukautiset olivat todella runsaat. Aivan epäluonnollisen runsaat. Tämä tapahtui viime syksynä.

Nyt sairastin koronan ja kuukautiset alkoivat väärään aikaan ja olivat oudon niukat ja tiputtelevat, ikäänkuin vanhaa verta.

Kumpaakaan ei ole aiemmin tapahtunut.

Raskaana en ole.

Vierailija
79/144 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempaa huomattavasti runsaammiksi muuttui koronan sairastamisen jälkeen, mutta kierto on edelleen yhtä tarkka kuin ennenkin.

Nyt ei meinaa etenkään kahtena ekana päivänä riittää mikään side. Loppupäivät on sitten niukempia mutta runsaampia nekin mitä aiemmin.

Ei ole kyllä mikään flunssa _eikä edes se influenssa_ aiheuttanut tällaista. Niitäkin on tullut kaksi sairastettua. Aina on kierto ollut niin tarkka, että kellosta olisi voinut katsoa koska vuoto alkaa eikä sen määräänkään ole mikään ennen vaikuttanut. Ei ilot eikä surutkaan.

Vierailija
80/144 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikutusta. Löytyy paljon tutkimuksia. Tarkkaa syytä ei tiedetä, mistä se johtuu. Vaikutus voi olla jopa yli vuoden.