Avioparit facessa
Todella naurettavaa kun aviopari keskustelee facessa tyyliin: Kuva ruuasta ja ukko kyselee vaimoltansa - koskas mennään syömään tällaistä? Ja vaimo vastaa heti - milloin vaan! Just just, kumpikaan ei ole matkoilla vaan kotona!!! Miksi tätä pitää muille jakaa?
Tässä halutaan ainoastaan antaa kuva kuinka me ollaan sit mukavia ja meilläpä menee hyvin. En ole kade vaan ainoastaan nolottaisi, jos meidän kommunikaatio mieheni kanssa olisi tuota luokkaa.
Tämä pari muutenkin päivittää melkeinpä kaiken mitä tekevät. Tekisi mieli poistaa kavereista, mutta kun on yhteisiä tuttuja niin paljon tulisi vain kyselyjä.
Kommentit (22)
Tänä aamuna eräs pariskunta viestitti toisilleen ; hyvää huomenta muru, ja toinen vastaa hyvää huomenta (hymiö), keitetäänkö kahvit. Siis ei voi olla totta! Niiden täytyy vittuilla, muuten ei voi tajuta tätä ällötystä ja typeryyttä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 22:17"]Te olette ehkä itse reppanoita, joita kismittää muiden onnellisuus. Ilmeisesti itsellänne täytyy olla todella vähän iloa elämässä, jos ikääntyvien pariskuntien rakkaudentunnustukset nostattavat niskakarvat pystyyn. Ja jos on niin, että vaimo hehkuttaa onnellista parisuhdetta samaan aikaan kun mies onkin pettämässä jossakin muualla, niin kuka siinä se tyhmä ja halveksittava on? - Pettäjä ja hänen kumppaninsa.
Odottakaa hiukan, että itsellenne tulee ikää. Huomaatte, ettei se nuoruuden huuma ole ainoata oikeutettua rakkautta ja Facebook vain nuorten foorumi ilmaista ajatuksiaan. Suvaitsevaisuus ja laajakatseisuus aukenevat elämänkokemuksne myötä. Palatkaapa vaikka 10v kuluttua lukemaan mitä tähänkin ketjuun kirjoittelitte. Saattaa nolottaakin.
[/quote]
Mulla on kyllä ikää, pidän itse noita keskinäisiä viestejä noloina, joko feikkiä koko auvo tai sitten ovat niitä joita kiinnostaisi se että muut turkistelisivät tämän parin yhteiselämää, yökkistä vaan!