<3ystäväni Kanta-Hämeestä, kadotin sinut jälleen
Siellä sinä ja muutkin sielunsiskoni maailmalla vaan tallustelevat, vaikka tässä minä olisin. Madonreikä tapaamisellemme.
Kommentit (17)
Sydänystäväni siellä, rakastat luontoa, matkojen suunnittelua, olet pasifisti mahdollisesti, et valita aina säästä, mutta et ehkä tykkää talvesta...:)
Haluat tutustua minuun. Minulla on ystäviä ja perhe, etsin lähinnä sinua..
Olisitko se sinä.. eei, et se voi olla sinä. Voi kumpa olisit. Toivoisin niin että olisit. Pimeät Kanta-Hämeessä asuvan pääni ajatukseni eivät koskaan saaneet yhtä syvää vastakaikua kuin tältä ystävältä jonka olen jälleen hukannut. Toivon että kohtaamme vielä joskus J.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 23:23"]Olisitko se sinä.. eei, et se voi olla sinä. Voi kumpa olisit. Toivoisin niin että olisit. Pimeät Kanta-Hämeessä asuvan pääni ajatukseni eivät koskaan saaneet yhtä syvää vastakaikua kuin tältä ystävältä jonka olen jälleen hukannut. Toivon että kohtaamme vielä joskus J.
[/quote] voisinko olla uusi sinä? Vastakaikua kaipaan. Ap.
Vastaa, jos rakastat tulppaaneja ja jo suret niiden lakastumista, vastaa, jos sulat satakielen lauluun, vastaa
Pelkäänpä että taidan olla addiktoitunut tähän yhteen enkä osaa vielä päästää irti. Ehkä olen rakastunut tähän kurjaan ikävään ja tyhjyyteen. Olen pahoillani.
Niin minullakin. Mutta suuntaan katseeni nyt muualle, toivottavasti löydät ystäväsi!
Niin minäkin toivon, vasta viime viikonloppuna kertoi asuvansa kanta-hämeessä, muuta en tiedä hänestä.
Up