Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaminen ja miehen lapset

Vierailija
04.04.2026 |

Ollaan seurusteltu vähän päälle vuosi miehen kanssa kanssa, emme asu yhdessä. Olen luonnollisesti viettänyt jonkun verran aikaa myös miehen teini-ikäisten lasten kanssa, minulla ei ole lapsia. Olen päättänyt erota, riittääkö se että keskustelen miehen kanssa erosta ja se siitä, vai pitääkö minun olla mukana kertomassa erosta myös hänen lapsilleen? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette edes asu yhdessä. Mies hoitakoon tiedotuksen lapsilleen.

Vierailija
2/6 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan miten läheisiä olette lasten kanssa. Haluatko puhua heille itse, vai etkö halua? 

Kun itse erosin lapsellisesta miehestä, soitin hänen lapsilleen ja puhuttiin pitkä puhelu, missä kerroin mm. että haluaisin olla heidän kanssaan silti edelleen tekemisissä, ja sopiiko heille. Kerroin että tykkään heistä kovasti, ja minun ja heidän isän ero ei tarkoita, ettei me nähtäisi lasten kanssa enää. Oltiin kyllä oltu kauemmin kuin vuosi, joten tilanne oli eri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kummallista esim. ostaa yo-lahja hänen lapselleen, juhlat on nyt keväällä? 

Vierailija
4/6 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kummallista esim. ostaa yo-lahja hänen lapselleen, juhlat on nyt keväällä? 

Voit ostaa lahjan.

Mutta jos lapsi nakkaa sen roskiin, niin älä syytä kiittämättömyydestä. Jos lapsi sinusta tykkää, niin tietysti on surullinen ja pettynyt kun ei tiedä menettääkö hänkin sinut. 

Vierailija
5/6 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kummallista ostaa lahja lapselle eron jälkeenkin. Olethan ollut osa myös hänen elämäänsä suhteen myötä, ja mikäli olette ehtineet sen aikana lähentyä, se on aivan luonnollista. 

Vierailija
6/6 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fiksu juttu. ja näyttäkää ,että fiksustikin voi ns  erota. olet tyylikäs kun huomioit nuorta  joka kuului ja kuulepas-- voi  kuuluakin sun elämään vielä jatkossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä