Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän naisystävän passiivis-aggressiiviset "lahjat"

Vierailija
02.02.2022 |

En vain enää tiedä mitä sanoa. Aikuisenakin saan sietää ihmistä johon en ole yhteydessä ja jolle en ole tehnyt ikinä mitään.
Kaikki alkoi siitä kun olin 12-vuotias, ja vanhempieni erottua tämä nainen muutti kotiimme muutaman kuukauden jälkeen. Olin joo ujo ja vetäytyvä mutta en ikinä mitenkään epäystävällinen tai ikävä, on opetettu jo pienestä tavoille. Siitä huolimatta tämä ihminen otti mut hampaisiin, kävi läpi tavarani, pyykkini, tarkisti jos olin jättänyt johonkin kohtaan märän läiskän lattiaan suihkun jälkeen (osasin kyllä kuivata lattian), tarkisti mitä olen syönyt jääkaapista, etsi eteisestä jälkiä siltä varalta että olen "pilannut lattian" jne. Kaikki tämä vaiva jotta vain pystyi raportoimaan isälleni mitä olen hänen mielestään tehnyt väärin. Olin jo valmiiksi varovainen ja siisti, mutta hänen tultuaan rupesin "näkymättömäksi".

Niihin lahjoihin.
Tutkimusretkillään hän huomasi että minulla oli omassa pyyhkeessäni jälki ripsiväristä jota olin n. 13-vuotiaana alkanut kokeilla. Teki siitä valtavan numeron ja sai isänikin ihan raivoihinsa että olen pilannut pyyhkeen. Lopetin meikin kanssa kokeilun jotta mitään vastaavaa ei enää seuraisi. Sain sinä vuonna jouluna lahjaksi meikinpoistolappuja ja uuden pyyhkeen. Lahjaa avatessa tämä nauroi "leikkimielisesti" sukulaisteni edessä miten minä olen sottainen ja meikkaan niin paljon että pyyhkeet on pilalla.

Seuraavana jouluna sain alushousuja ja sukkia, ja saman nolaamisen siitä miten minun housuissani ja sukissani on reikiä. (Jännä että sellaisia tulee kun kukaan ei kustanna uusia).

Sittemmin sain samalla kaavalla tyynyliinoja (hiusväriä oli ollut yhdessä), muotimerkkipaidan (koska pukeuduin kuin "hampuusi"), deodoranttia (koska olin haissut jollain mökkireissulla) ja hajuveden koska hän oli hukannut omansa mutta epäili minua sen varastamisesta. En ollut tietoinen koko hajuvedestä enkä sellaisia käytä, mutta edelleen inhoan Tommy Hilfigerin tuoksua tuon ihanan lahjan takia.

Syy miksi puran tällaista vanhaa asiaa nyt on se, että tänään syntymäpäivänäni sain uuden ihanan eleen. Oven taakse jätettiin purkki ryppyvoidetta. Olen kai asunut liian kauan poissa herrain kartanolta eikä ole ollut ketään kiusattavana, joten hän on laittanut oikein rahaa palamaan kalliiseen naamarasvaan. Voi täten vaikuttaa avokätiseltä ja samalla kettuilla. :D

Tästä ihmisestä olisi NIIN monta ihmeellistä tarinaa mutta jätetään tämä lätinä näihin lahjoihin. Onko vinkkejä miten jaksaa? Vai jatkanko vain ottamatta kantaa, kiittäen ja kumartaen?

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tekemisissä tuollaisen kanssa?

Vierailija
2/106 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännöllisiä, järkeviä lahjoja tarpeeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, näin kai ne olisikin tarkoitus nähdä.

-ap

Vierailija
4/106 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti. Heitä voide heti ulkoroskikseen.

Vierailija
5/106 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota itseesi äläkä pidä yhteyttä. Käytös johtuu persoonallisuushäiriöstä, ei sinusta.

Vierailija
6/106 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aikuinen. Voit vaikka muuttaa antamatta uutta osoitettasi.

Onko sinulla suhetta omaan ätiisi? Oleko saanut siltä taholta tukea?

Muutoin olen sitä mieltä, että lapsia nolaavat aikuiset pitäisi lukita pimeään komeroonriittävän pitkäksi ajaksi.

Vierailija
7/106 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ota itseesi äläkä pidä yhteyttä. Käytös johtuu persoonallisuushäiriöstä, ei sinusta.

Tämä

Vierailija
8/106 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutoin olen sitä mieltä, että lapsia nolaavat aikuiset pitäisi lukita pimeään komeroonriittävän pitkäksi ajaksi.

Totta

Vierailija
9/106 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat käyttäytyvän puutteellisuuden piikkiin ja keskityt ihan siihen omaan elämääsi.

Vierailija
10/106 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne voisivat olla sitä, ilman ylimääräistä kommentointia.

Vierailija
11/106 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa. Ikävää että lapset kärsivät äitipuolista kotonaan, jossa pitäisi saada olla rauhassa. Ja oman äidin kanssa nähdä noin muuten.

Vierailija
12/106 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti kuoli pari vuotta eron jälkeen. Olen ollut isääni hyvin vähällä yhteydellä mutta tämä nainen viestittelee ja on ottanut asiakseen muistuttaa että minun olisi hyvä näyttäytyä edes sukujuhlissa. Sen velvollisuuden suoritankin, mutta ainoastaan vanhan isoäitini vuoksi. Hän ei tiedä mistään minuun kohdistuneesta eikä hänen tarvitsekaan.

Vierailija
13/106 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole missään tekemisissä. Aikuisena et ole onneksi enää heidän armoillaan.

Jos olet tekemisissä niin muista seisoa omilla jaloillasi ja puolustaa itseäsi. Voit suoraan kahvipöydässä kertoa koko suvun läsnäollessa että " kylläpä tulee ikäviä muistoja ja tässä perheessä oli vaikea nuorena kasvaa, onneksi olen selvinnyt. Olisin tarvinnut silloin oikeaa vanhemmuutta ja isäni tukea ja rakkautta mutta en koe sitä saaneeni. Että tuntui kyllä hassulta että ollessani 12 vuotias aikuinen nainen koki minut uhaksi ja oli minua kohtaan vihamielinen. Sellaista vääryyttä on vaikea unohtaa"

Muistakaa tämä!

Kaikkea saa tehdä. Kaikkea pitää tehdä. Kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.

On vain yksi ehto. Elinehto: värisevää sielua EI SAA tallata! -tommy tabermann-

Vierailija
14/106 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti. Heitä voide heti ulkoroskikseen.

Tai palauta...saatesanoilla: täällä tämä tulee suurempaan tarpeeseen.

Vierailija
15/106 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä se rasva takaisin kommentilla ”piti varmaan tulla sinulle, posti toi vahingossa minun osoitteeseeni”

Vierailija
16/106 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä kiitos kortti jossa kiität et hän toimii esimerkkinä sulle et millanen ihminen et halua olla

Vierailija
17/106 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä nämä naiset saavat myös lapsen isän manipuloitua puolelleen =(

Me ihmiset ollaan kyllä pahoja.

Vierailija
18/106 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin mielinkielin kylään ja ostaisin jonkun kalliin ryppyvoiteen sekä tukisukat hänelle. Saatesanoin, että ajattelin sun olevan jo sen verran iäkäs että tälle on tarvetta *oikein ystävällinen ja lämmin hymy*. Lisäksi voisin vielä laittaa mukaan jotain lämmin kuppi -keittoja "kun sulla varmaan alkaa jo tuo pureminen olla vaikeaa tuossa iässä ^__^

Estä sen viestittely. Esitä täysin tietämätöntä asiasta.

Vierailija
19/106 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit palauttaa sen ryppyvoiteen ja sanoa, että on tarpeellisempi lahjoittajalle itselleen. Näin itse tekisin

Vierailija
20/106 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ilmeisesti puhunut isäsikään kanssa aiheesta? Olisi  ehkä aika. Isoäitiä voi nähdä muuallakin kun suvun pakkojuhlissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme