Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää ja itkettää ihan kauheasti :(

Vierailija
08.06.2015 |

Olin viikonloppuna sopinut erään miehen kanssa jota olen tapaillut pari kertaa, että menen hänen luokseen katsomaan elokuvaa. Mies sanoi että tule klo 18. Menin bussilla 20km päähän herkkukassien kanssa ja tekstasin että josko hän tulisi nyt vastaan. Ei edes lukenut viestiä, mutta oli sen jälkeen ollut paikalla tinderissä. Soitin reilun tunnin päästä ja mies sanoi että oli vallan unohtanut, mutta lupasi että toisen kerran sitten. Menin sitten yksin kotiin mussuttamaan yllärinä ostamiani leffaherkkuja.

Menin seuraavana päivänä tinder-treffeille. Yhtäkkiä mies laittoi viestiä että tuli todella äkillinen työmeno, pakko olla töissä koko ilta. Ja poisti minut tinder-pareista. Eli mies siis näki minut, ja lähti paikalta saman tien, 34-vuotias mies. Menin taas kotiin itkemään. Mielestäni olin liikkeellä nättinä ja hyvännäköisissä vaatteissa.

Ei ole ikinä ollut näin kurja olo. Tekisi mieli tappaa itseni, sillä itsetunnostani ei ole jäljellä yhtään mitään. Aiemmin olin kerran treffeillä joilta mies poistui "ulkoiluttamaan kaverinsa koiraa." Surkeaa, olen vieläpä yli 30-vuotias. Hävetti niin paljon, että poistin Tinderin saman tien ja otin tämän päivän saikkua.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vissii suht ruma :D

Vierailija
42/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:32"]Ei tosiaan ole ulkonäöstä kiinni, älä edes ajattele niin. Jotkut miehet vaan on mänttejä! 
[/quote][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:24"]Ap, minä teen mallin hommia eli olen todistetusti nätti ja olen myös sydämellinen ja hauska luonteeltani. Siitä huolimatta olen kokenut paljon pahempaa ja loukkaavampaa käytöstä miehiltä kuin nuo kokemasi asiat. Nyt olen naimisissa brittimiehen kanssa. Ehkä parempi mennä syvemmille vesille kalaan pois törkeiden suomijunttimiesten ulottuvilta. Oman kokemuksen mukaan suomalaiset miehet pelkää sitoutua, ovat varsinaisia pelkureita!
[/quote]

:D voi oksennus. "Eli olen todistetusti nätti" :"D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:32"]

Ei tosiaan ole ulkonäöstä kiinni, älä edes ajattele niin. Jotkut miehet vaan on mänttejä! 

[/quote]

sanoisin että oli. Makuja monia tosin

mies

Vierailija
44/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi lykky ja ei tarvinnut tuhlata sekunttiakaan noin kehnoihin miehiin.

Tinder ei ole ehkä paras paikka oikeille treffeille?

Vierailija
45/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:28"]

Ehkä sun huono itsetunto on se mikä ajaa miehet pois?

[/quote]

 

Millähän tavoin tämä mies on voitu karkittaa huonolla itsetunnolla jos tämä ei saavu edes paikalle. Kyllä se nyt vaan näyttäisi olevan niin, että ap on törmännyt urpoihin. Ehkä näytitkin ap pikemminkin siltä että et ole helppo nakki tms, mikä on hyväkin juttu! Ehkä itsetunto- tai asenneongelma löytyy miesten omasta päästä.. Häntä pystyyn ap, aurinkoista kesää! Se Oikea tulee vastaan kyllä, joskus adiat saattaa tapahtua ennemmin kuin arvaakaan. :)

Vierailija
46/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, kaikella on tarkoituksensa! Noista ääliöistä olis vaan tullut kuitenkin ongelmia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuka pystyyn ap! Nyt katse eteen ja uusia tuulia kohti. Parempi, että nyt huomasit millasia kusipäitä ne oli, kun sitten vasta myöhemmin. Kyllä sulle vielä joku löytyy älä huoli, mutta nyt suosittelen jättämään hetkeksi kaikki tinderit sun muut pois ja keskityt nyt vain itseesi! Tsemppiä! :)

Vierailija
48/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaikka Okcupidiin, siellä on paljon fiksumpaa porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin mun mieheni jotain 13v sitten netin kautta. Mutta oikeesti tapasin varmaan... no siis kymmeniä miehiä ainakin ennekuin tapasin tämän oikean. Pidä lippu korkealla ja huumori mielessä. Sovi tapaamiset julkiselle paikalle. Niin ja ehkä joku voisi valaista mikä on nykyään oikea foorumi josta voisi tavata jokseenkin paremmin käyttäytyviä yksilöitä kuin mihin ap on törmännyt??

Vierailija
50/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tosi paljon kaikesta tsempistä. Iso apu ja lohtu ja piristi. Taidan mennä hakemaan jotain pientä herkkua kaupasta. -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on tosiaan vain seksiä varten, ja monet noi tinderin kautta seuraa etsivät on todella, todella tautisia, klamydiaa yms. 

Joten saattaa olla, että kohtalo suojeli sua ap.

Kannattaa unohtaa tinder, jos etsii muutakin kuin yhdenillanjuttua. Ja syynä sun "hylkäämiselle" ei välttämättä ollut mikään ulkonäkö, vaan se, että näytit ehkä siltä ettet annakaan heti parin tunnin sisällä.

Vierailija
52/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kyllä varmaan saa itsetunnon alas. Jokainen meistä haluaa ihanan miehen jota tapailla.. Mutta onko sun ulkonäössä jotain joka vois olla syy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niitä hyviä netti-treffipaikkoja sitten on?

Vierailija
54/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärtänyt aloituksesta paljon mitään. Olitko trefffeillä oikeasti vai onko kyse jostain nettiprofiiliavataranimehommista?

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:46"]

Tinder on tosiaan vain seksiä varten, ja monet noi tinderin kautta seuraa etsivät on todella, todella tautisia, klamydiaa yms. 

Joten saattaa olla, että kohtalo suojeli sua ap.

Kannattaa unohtaa tinder, jos etsii muutakin kuin yhdenillanjuttua. Ja syynä sun "hylkäämiselle" ei välttämättä ollut mikään ulkonäkö, vaan se, että näytit ehkä siltä ettet annakaan heti parin tunnin sisällä.

[/quote]

Tämä. Kokemusta on ja nyt elämä on paljon parempaa ilman tota paskasovellusta.

Vierailija
56/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä hei ap!Siellä tinderissä ei todellakaan ole välttämättä se miesten kerma,joten pois nyt sieltä!Ja jätä Se ihme ukko omaan arvoonsa,sehän saatto vaikka housunsa kastella kun ei uskaltanutkaan sua tavata!Nyt kuule etiäpäin ja kesästä nauttimaan:)

Vierailija
57/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sinkkuna pyörineenä haluan lohduttaa, että ei kannata jäädä miettimään epäonnistumisia.

Tämähän johtui vain siitä vastapuolesta, outoa tehdä ensivaikutelma ihmisestä kaukaa, puhumatta mitään. Ethän sellaista pintaliitäjää haluaisi oikeaksi elämänkumppaniksi.

Ala miettiä, minkälaisen puolison haluat ja hakeudu jonnekin missä sen laisia on esim harrastusten parissa.

Minä löysin oman mieheni kaverin häistä. Vanha vanha tuttu, jonka jo tiesin mukavaksi. Kipinä syttyi hiljalleen, varmaan vasta kolmansilla tai neljänsillä treffeillä. Se, joka tosimielessä etsii kumppania katsoo ekat, tokat ja vielä kolmannetkin treffit, tutustuu siis ihmiseen, ei ulkonäköön.

ps. Verkkokauppa.com on ihan täynnä mukavan oloisia miehiä. Mene sinne viettämään aikaasi ja kysymään neuvoja uuden puhelimen ostoon tms :)

Vierailija
58/66 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:32"]Ei tosiaan ole ulkonäöstä kiinni, älä edes ajattele niin. Jotkut miehet vaan on mänttejä!  [/quote][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:24"]Ap, minä teen mallin hommia eli olen todistetusti nätti ja olen myös sydämellinen ja hauska luonteeltani. Siitä huolimatta olen kokenut paljon pahempaa ja loukkaavampaa käytöstä miehiltä kuin nuo kokemasi asiat. Nyt olen naimisissa brittimiehen kanssa. Ehkä parempi mennä syvemmille vesille kalaan pois törkeiden suomijunttimiesten ulottuvilta. Oman kokemuksen mukaan suomalaiset miehet pelkää sitoutua, ovat varsinaisia pelkureita! [/quote] :D voi oksennus. "Eli olen todistetusti nätti" :"D

[/quote]

23, montako sellaista miss universumia olet nähnyt, joka ei ulkonäöltään kelpaisi miehelle kuin miehelle?

Vierailija
59/66 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuut ihan varmasti löytää paljon paremman miehen, joka rakastaa sua sellasena kun oot. :-)

Vierailija
60/66 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:04"]Olin viikonloppuna sopinut erään miehen kanssa jota olen tapaillut pari kertaa, että menen hänen luokseen katsomaan elokuvaa. Mies sanoi että tule klo 18. Menin bussilla 20km päähän herkkukassien kanssa ja tekstasin että josko hän tulisi nyt vastaan. Ei edes lukenut viestiä, mutta oli sen jälkeen ollut paikalla tinderissä. Soitin reilun tunnin päästä ja mies sanoi että oli vallan unohtanut, mutta lupasi että toisen kerran sitten. Menin sitten yksin kotiin mussuttamaan yllärinä ostamiani leffaherkkuja.

Menin seuraavana päivänä tinder-treffeille. Yhtäkkiä mies laittoi viestiä että tuli todella äkillinen työmeno, pakko olla töissä koko ilta. Ja poisti minut tinder-pareista. Eli mies siis näki minut, ja lähti paikalta saman tien, 34-vuotias mies. Menin taas kotiin itkemään. Mielestäni olin liikkeellä nättinä ja hyvännäköisissä vaatteissa.

Ei ole ikinä ollut näin kurja olo. Tekisi mieli tappaa itseni, sillä itsetunnostani ei ole jäljellä yhtään mitään. Aiemmin olin kerran treffeillä joilta mies poistui "ulkoiluttamaan kaverinsa koiraa." Surkeaa, olen vieläpä yli 30-vuotias. Hävetti niin paljon, että poistin Tinderin saman tien ja otin tämän päivän saikkua.
[/quote]
Olet tapaillut aiemmin pari kertaa, mutta nyt näki sinut ensimmäistä kertaa..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi