Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 18-vuotias ja olen ihastunut pomooni +60vee

Vierailija
05.07.2015 |

Ei ole provo, valitettavasti.. Pomoni eikä kukaan muukaan siis tiedä siitä. Kun pomoni on kehunut minua ymsyms niin on vaan alkanut iskeä pieni ihastuminen häneen. Ällöttää itsekkin tämä ajatus, mutten voi sille mitään. Miten pääsisin tästä tyhmästä "tunnemyrskystä" eroon? :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikarakkaus, voi jee!!

Vierailija
2/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:35"]

Ei ole provo, valitettavasti.. Pomoni eikä kukaan muukaan siis tiedä siitä. Kun pomoni on kehunut minua ymsyms niin on vaan alkanut iskeä pieni ihastuminen häneen. Ällöttää itsekkin tämä ajatus, mutten voi sille mitään. Miten pääsisin tästä tyhmästä "tunnemyrskystä" eroon? :(

[/quote]No mene sen kanssa treffeille :D mistäs sitä tietää, vaikka mies olisi erittäin hyväkuntoinen ikäisekseen. Mielestäni suhde ei ole mahdoton ajatus, jos vaikka alatte seurustella nyt kun olette 18v ja 60v... niin 20 onnellista vuotta on hyvinkin mahdollista.

t. 22v nainen jonka mies on 54v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole provo" x)))) Lol

Vierailija
4/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaiken ihastumisen tarvi johtaa parisuhteeseen. Ystävyyttäkin voi olla myös eri ikäisten välillä.

Vierailija
5/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta taas täynnä typerää proviilua.

Vierailija
6/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, jep niin varmaan! Pervopertit täällä provoilee yrittäen antaa ymmärtää että on yleistä että nuoret naiset olisivat kiinnostuneita kulahtaneista kuusikymppisistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä heti ajattelin, että ap on 18-vuotias poika!

Vierailija
8/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:35"]

Ei ole provo, valitettavasti.. Pomoni eikä kukaan muukaan siis tiedä siitä. Kun pomoni on kehunut minua ymsyms niin on vaan alkanut iskeä pieni ihastuminen häneen. Ällöttää itsekkin tämä ajatus, mutten voi sille mitään. Miten pääsisin tästä tyhmästä "tunnemyrskystä" eroon? :(

[/quote]No mene sen kanssa treffeille :D mistäs sitä tietää, vaikka mies olisi erittäin hyväkuntoinen ikäisekseen. Mielestäni suhde ei ole mahdoton ajatus, jos vaikka alatte seurustella nyt kun olette 18v ja 60v... niin 20 onnellista vuotta on hyvinkin mahdollista.

t. 22v nainen jonka mies on 54v
[/quote] Provoa huutelevat voivat mennä muualle, kiitos. Ja en tosiaan haluaisi seurustella hänen kanssaan, ällöttää sellainen ajatus, mutta silti olen jollain tasolla kiinnostunut. Pahemmaksi asian tekee vielä sen, että hänellä on vaimo ja lapsi, joka on minua vain noin 6v nuorempi. Huhhuj, typerää tällainen..
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää välttää pomoa mahdollisimman vähän ja alkaa vaikka käymään ulkona nuorempien kanssa. Älä mainitse ainakaan asiasta pomolle.

Vierailija
10/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin apn olevan 18 v sukupuoleton demoni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:35"]

Ei ole provo, valitettavasti.. Pomoni eikä kukaan muukaan siis tiedä siitä. Kun pomoni on kehunut minua ymsyms niin on vaan alkanut iskeä pieni ihastuminen häneen. Ällöttää itsekkin tämä ajatus, mutten voi sille mitään. Miten pääsisin tästä tyhmästä "tunnemyrskystä" eroon? :(

[/quote]

 

Ja tätähän minä en kyllä usko. :D terveisin "M31 + N98"

Vierailija
12/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvia uskoa, mutta te jotka uskotte, kiitos teille ja kaipaan vaan oikeasti hyviä neuvoja!
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, tämä oli provokaatio.

Ap

Vierailija
14/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:22"]Myönnän, tämä oli provokaatio.

Ap
[/quote] Just joo lähes menemään..
Oikea ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tajuta miksi kukaan ei usko, että tällaista ei muka voisi tapahtua. Rehellisesti, eikö kukaan teistä ole koskaan ole ollut kiinnostunut omasta pomosta?
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä