Olen 18-vuotias ja olen ihastunut pomooni +60vee
Ei ole provo, valitettavasti.. Pomoni eikä kukaan muukaan siis tiedä siitä. Kun pomoni on kehunut minua ymsyms niin on vaan alkanut iskeä pieni ihastuminen häneen. Ällöttää itsekkin tämä ajatus, mutten voi sille mitään. Miten pääsisin tästä tyhmästä "tunnemyrskystä" eroon? :(
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:35"]
Ei ole provo, valitettavasti.. Pomoni eikä kukaan muukaan siis tiedä siitä. Kun pomoni on kehunut minua ymsyms niin on vaan alkanut iskeä pieni ihastuminen häneen. Ällöttää itsekkin tämä ajatus, mutten voi sille mitään. Miten pääsisin tästä tyhmästä "tunnemyrskystä" eroon? :(
[/quote]No mene sen kanssa treffeille :D mistäs sitä tietää, vaikka mies olisi erittäin hyväkuntoinen ikäisekseen. Mielestäni suhde ei ole mahdoton ajatus, jos vaikka alatte seurustella nyt kun olette 18v ja 60v... niin 20 onnellista vuotta on hyvinkin mahdollista.
t. 22v nainen jonka mies on 54v
Ei kaiken ihastumisen tarvi johtaa parisuhteeseen. Ystävyyttäkin voi olla myös eri ikäisten välillä.
Palsta taas täynnä typerää proviilua.
Hahaha, jep niin varmaan! Pervopertit täällä provoilee yrittäen antaa ymmärtää että on yleistä että nuoret naiset olisivat kiinnostuneita kulahtaneista kuusikymppisistä...
Minä kyllä heti ajattelin, että ap on 18-vuotias poika!
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:35"]
Ei ole provo, valitettavasti.. Pomoni eikä kukaan muukaan siis tiedä siitä. Kun pomoni on kehunut minua ymsyms niin on vaan alkanut iskeä pieni ihastuminen häneen. Ällöttää itsekkin tämä ajatus, mutten voi sille mitään. Miten pääsisin tästä tyhmästä "tunnemyrskystä" eroon? :(
[/quote]No mene sen kanssa treffeille :D mistäs sitä tietää, vaikka mies olisi erittäin hyväkuntoinen ikäisekseen. Mielestäni suhde ei ole mahdoton ajatus, jos vaikka alatte seurustella nyt kun olette 18v ja 60v... niin 20 onnellista vuotta on hyvinkin mahdollista.
t. 22v nainen jonka mies on 54v
[/quote] Provoa huutelevat voivat mennä muualle, kiitos. Ja en tosiaan haluaisi seurustella hänen kanssaan, ällöttää sellainen ajatus, mutta silti olen jollain tasolla kiinnostunut. Pahemmaksi asian tekee vielä sen, että hänellä on vaimo ja lapsi, joka on minua vain noin 6v nuorempi. Huhhuj, typerää tällainen..
Ap
Kannattaa yrittää välttää pomoa mahdollisimman vähän ja alkaa vaikka käymään ulkona nuorempien kanssa. Älä mainitse ainakaan asiasta pomolle.
Mä ajattelin apn olevan 18 v sukupuoleton demoni
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:35"]
Ei ole provo, valitettavasti.. Pomoni eikä kukaan muukaan siis tiedä siitä. Kun pomoni on kehunut minua ymsyms niin on vaan alkanut iskeä pieni ihastuminen häneen. Ällöttää itsekkin tämä ajatus, mutten voi sille mitään. Miten pääsisin tästä tyhmästä "tunnemyrskystä" eroon? :(
[/quote]
Ja tätähän minä en kyllä usko. :D terveisin "M31 + N98"
Ei tarvia uskoa, mutta te jotka uskotte, kiitos teille ja kaipaan vaan oikeasti hyviä neuvoja!
Ap
Myönnän, tämä oli provokaatio.
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:22"]Myönnän, tämä oli provokaatio.
Ap
[/quote] Just joo lähes menemään..
Oikea ap
En voi tajuta miksi kukaan ei usko, että tällaista ei muka voisi tapahtua. Rehellisesti, eikö kukaan teistä ole koskaan ole ollut kiinnostunut omasta pomosta?
Ap
Poikarakkaus, voi jee!!