Hävettää ja itkettää ihan kauheasti :(
Olin viikonloppuna sopinut erään miehen kanssa jota olen tapaillut pari kertaa, että menen hänen luokseen katsomaan elokuvaa. Mies sanoi että tule klo 18. Menin bussilla 20km päähän herkkukassien kanssa ja tekstasin että josko hän tulisi nyt vastaan. Ei edes lukenut viestiä, mutta oli sen jälkeen ollut paikalla tinderissä. Soitin reilun tunnin päästä ja mies sanoi että oli vallan unohtanut, mutta lupasi että toisen kerran sitten. Menin sitten yksin kotiin mussuttamaan yllärinä ostamiani leffaherkkuja.
Menin seuraavana päivänä tinder-treffeille. Yhtäkkiä mies laittoi viestiä että tuli todella äkillinen työmeno, pakko olla töissä koko ilta. Ja poisti minut tinder-pareista. Eli mies siis näki minut, ja lähti paikalta saman tien, 34-vuotias mies. Menin taas kotiin itkemään. Mielestäni olin liikkeellä nättinä ja hyvännäköisissä vaatteissa.
Ei ole ikinä ollut näin kurja olo. Tekisi mieli tappaa itseni, sillä itsetunnostani ei ole jäljellä yhtään mitään. Aiemmin olin kerran treffeillä joilta mies poistui "ulkoiluttamaan kaverinsa koiraa." Surkeaa, olen vieläpä yli 30-vuotias. Hävetti niin paljon, että poistin Tinderin saman tien ja otin tämän päivän saikkua.
Kommentit (66)
Mun kaikki eksät jätti mut enkä todellakaan uskalla mennä mihinkään tinderiin. Tunnen ap:n tuskan niin hyvin. Mutta usko pois, olosi paranee ajan kanssa. Ensinnäkin ihan väärä paikka toi tinder, siellä on vaan pilluhaukat. Oikeasti unohda se. Ja toisekseen oot varmaan ihan hyvä tyyppi.
No, mun mielestä sulla ei ole mitään hävettävää. Olet ollut avoin ja kiinnostunut. Tuo mies on selkärangaton ...ehkä joku kastemato. Mitä tollSeseta, joka ei osaa yksinkertaista ei -sanaa sanoa vaan tekee tollasia kieroja. Ihme säätäjä. En usko, että olisi sinua kauaa kiinnostanut katella tollasta luikertelevaa.
miehiä on niin monenlaisia. On sellaisia suoraselkäisiä ja selkeitä. Nytpä tiedät tuon yhden lajin olemassaolon. Sellasen voi laittaa omaan tulitikkurasiaan mielessään ja antaa olla. Ottaa opiksi.
sinä olet hieno nainen. Ei ylksi sluiba mies miljardista ihmisestä voi sitä kaataa. Etene omaa tietäsi.
ei ole mitään hävettävää. Jos se mies tulee vastaan, niin sanot hei...vaikka kuulostaa siltä, että se matelee johonkin koloon ennakoin huomaat sen. Noloa siltä mieheltä...ei sulta.
lippu korkealle vaan. Nauti kesästä.
Voi, kamalia kokemuksia sulla :( Hyvä, että poistit Tinderin. Aika kyseenalaselta paikalta vaikuttaa... Älä todellakaan anna tollasten kusipäitten vaikuttaa siihen, mitä mieltä itestäs oot! Toivon sulle kivaa ja aurinkoista kesää! :)
Älä ole millänsäkään AP, siis näiden miesten käytös oli huonoa ja he eivät innostuneet sinusta mutta ei se tarkoita sitä että sinussa olisi jotain vikaa! Joskus pitää kahlata kauan sikojen keskellä ennenkuin helmi löytyy. Itse kävin tosi monilla nettitreffeillä ja sain joskus pakitkin ennenkuin se oikea löytyi. Netistä.
Ja joo mäkin jätän noi suomimiehet, sitoutumiskammoisia, tunnevammaisia, itsekkäitä.
Huonoa itsetuntoa ei kannata hoidattaa miehillä yhtä huono vaihtoehto on lohturuoka.