Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää ja itkettää ihan kauheasti :(

Vierailija
08.06.2015 |

Olin viikonloppuna sopinut erään miehen kanssa jota olen tapaillut pari kertaa, että menen hänen luokseen katsomaan elokuvaa. Mies sanoi että tule klo 18. Menin bussilla 20km päähän herkkukassien kanssa ja tekstasin että josko hän tulisi nyt vastaan. Ei edes lukenut viestiä, mutta oli sen jälkeen ollut paikalla tinderissä. Soitin reilun tunnin päästä ja mies sanoi että oli vallan unohtanut, mutta lupasi että toisen kerran sitten. Menin sitten yksin kotiin mussuttamaan yllärinä ostamiani leffaherkkuja.

Menin seuraavana päivänä tinder-treffeille. Yhtäkkiä mies laittoi viestiä että tuli todella äkillinen työmeno, pakko olla töissä koko ilta. Ja poisti minut tinder-pareista. Eli mies siis näki minut, ja lähti paikalta saman tien, 34-vuotias mies. Menin taas kotiin itkemään. Mielestäni olin liikkeellä nättinä ja hyvännäköisissä vaatteissa.

Ei ole ikinä ollut näin kurja olo. Tekisi mieli tappaa itseni, sillä itsetunnostani ei ole jäljellä yhtään mitään. Aiemmin olin kerran treffeillä joilta mies poistui "ulkoiluttamaan kaverinsa koiraa." Surkeaa, olen vieläpä yli 30-vuotias. Hävetti niin paljon, että poistin Tinderin saman tien ja otin tämän päivän saikkua.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda miehet!

Elä iloista elämää ilman.

Tsemppiä!

Vierailija
22/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jotkut tykkää ja toiset eivät. Älä anna sen lannistaa itseäsi. Mitä väliä? Kannattaako sen takia itkeä? Anna olla. Onhan tuollainen todella törkeää käytöstä, mutta mitä muuta voit odottaa, jos oot jonkun tinderin asiakkaana? Sanotaanko näin, että olet itse soppasi keittänyt. Hommaa miesseurasi paremmista foorumeista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna muiden määritellä itteäs ja "kelpaavuutta". Se on niiden häviö kun eivät tutustuneet lähemmin. Sinussa on paljon mitä kahdenkesken paljastaaa ;)

Vierailija
24/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siellä tinderissä kannata kypsien aikuisten olla. Eikös se ole joku seksinvonkauspaikka?

Vierailija
25/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kauniista sanoista. Tulevat tarpeeseen. Exäkin jätti, kun "ei vain ole kipinää." Siitä asti itsetuntoni on ollut vähän niin ja näin ja nyt kun on ollut useampi tällainen kokemus niin on kyllä todella surkea olo. En tiedä miten tästä tokenen, pystyn uskomaan itseeni ja siihen että joku voisi oikeasti pitää minusta. Hävettää niin paljon. Pitäisi varmaan tunkea pussi päähän. Olen suorastaan masentunut tällä hetkellä. -Ap-

Vierailija
26/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mamma häntä pystyyn, olisi erittäin epätodennäköistä, että kolmesta tarjokkaasta olisi mihinkään... Kyllä ihmisiä tarvii useimmiten kahlata monia läpi, ennenkuin voisi edes kuvitella, että molemmilla kolahtaa.

Nolotuksen kyllä ymmärrän, mutta silti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea päätös, pois tinderistä. Äläkä mene sinne enää. Määrittele itse itsesi, älä anna miesten tehdä sitä. Mitäpä jos unohtaisit treffailut vähäksi aikaa, tekee hyvää.

Vierailija
28/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Älä huoli tommosista kakkapäistä. Kyllä sulle varmasti löytyy joku kiva ja rakastava mies, joka välittää susta just sellasena kun oot. Ei se ulkonäkö niin merkkaa, vaan sisin on tärkein. Eiks jeah :)))

 

Ps. Olet ihana <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:15"]Kiitos kauniista sanoista. Tulevat tarpeeseen. Exäkin jätti, kun "ei vain ole kipinää." Siitä asti itsetuntoni on ollut vähän niin ja näin ja nyt kun on ollut useampi tällainen kokemus niin on kyllä todella surkea olo. En tiedä miten tästä tokenen, pystyn uskomaan itseeni ja siihen että joku voisi oikeasti pitää minusta. Hävettää niin paljon. Pitäisi varmaan tunkea pussi päähän. Olen suorastaan masentunut tällä hetkellä. -Ap-
[/quote]

Vaikutat epätoivoiselta ja surkealta. Sellainen ei ole koskaan viehättävää. Nyt alat itse pitämään itsestäsi, teet mukavia juttuja ja nautit elämästä.

Vierailija
30/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ole mitään hävettävää, tuo mieshän se nolo oli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:15"]Kiitos kauniista sanoista. Tulevat tarpeeseen. Exäkin jätti, kun "ei vain ole kipinää." Siitä asti itsetuntoni on ollut vähän niin ja näin ja nyt kun on ollut useampi tällainen kokemus niin on kyllä todella surkea olo. En tiedä miten tästä tokenen, pystyn uskomaan itseeni ja siihen että joku voisi oikeasti pitää minusta. Hävettää niin paljon. Pitäisi varmaan tunkea pussi päähän. Olen suorastaan masentunut tällä hetkellä. -Ap-
[/quote]

Vaikutat epätoivoiselta ja surkealta. Sellainen ei ole koskaan viehättävää. Nyt alat itse pitämään itsestäsi, teet mukavia juttuja ja nautit elämästä.
[/quote]

Kyllä saa olla surkea, kunhan ei jää rypemään.

Vierailija
32/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:19"]

Ei sulla ole mitään hävettävää, tuo mieshän se nolo oli. 

[/quote]

Niinpä. Millainen häviäjä täytyy olla, että käyttäytyy noin alhaisesti?! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minä teen mallin hommia eli olen todistetusti nätti ja olen myös sydämellinen ja hauska luonteeltani. Siitä huolimatta olen kokenut paljon pahempaa ja loukkaavampaa käytöstä miehiltä kuin nuo kokemasi asiat. Nyt olen naimisissa brittimiehen kanssa. Ehkä parempi mennä syvemmille vesille kalaan pois törkeiden suomijunttimiesten ulottuvilta. Oman kokemuksen mukaan suomalaiset miehet pelkää sitoutua, ovat varsinaisia pelkureita!

Vierailija
34/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

iimeil internet sexi sexi sexi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä "mies", onneksi maailma on muita miehiä täynnä.  Löydät kyllä sen oikean, usko pois.

Vierailija
36/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun huono itsetunto on se mikä ajaa miehet pois?

Vierailija
37/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kolmekymppinen nainen kehtaa jäädä töistä pois jonkun teinidraaman vuoksi??? Vähän ryhtiä nyt siellä, kukaan ei ole kuollut!

Vierailija
38/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan ole ulkonäöstä kiinni, älä edes ajattele niin. Jotkut miehet vaan on mänttejä! 

Vierailija
39/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan idioottimiehiä. Ja valitettavasti meininki on nykyään toi. Pinnallista ja sielutonta. Mene paremmalle deittipalstalle tai unohda deittailu, helpommin sanottu kuin tehty i know. Mitä jos lähtisit yksin matkalle kaukomaille :-)

Vierailija
40/66 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder? Voi itku...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan