Hävettää ja itkettää ihan kauheasti :(
Olin viikonloppuna sopinut erään miehen kanssa jota olen tapaillut pari kertaa, että menen hänen luokseen katsomaan elokuvaa. Mies sanoi että tule klo 18. Menin bussilla 20km päähän herkkukassien kanssa ja tekstasin että josko hän tulisi nyt vastaan. Ei edes lukenut viestiä, mutta oli sen jälkeen ollut paikalla tinderissä. Soitin reilun tunnin päästä ja mies sanoi että oli vallan unohtanut, mutta lupasi että toisen kerran sitten. Menin sitten yksin kotiin mussuttamaan yllärinä ostamiani leffaherkkuja.
Menin seuraavana päivänä tinder-treffeille. Yhtäkkiä mies laittoi viestiä että tuli todella äkillinen työmeno, pakko olla töissä koko ilta. Ja poisti minut tinder-pareista. Eli mies siis näki minut, ja lähti paikalta saman tien, 34-vuotias mies. Menin taas kotiin itkemään. Mielestäni olin liikkeellä nättinä ja hyvännäköisissä vaatteissa.
Ei ole ikinä ollut näin kurja olo. Tekisi mieli tappaa itseni, sillä itsetunnostani ei ole jäljellä yhtään mitään. Aiemmin olin kerran treffeillä joilta mies poistui "ulkoiluttamaan kaverinsa koiraa." Surkeaa, olen vieläpä yli 30-vuotias. Hävetti niin paljon, että poistin Tinderin saman tien ja otin tämän päivän saikkua.
Kommentit (66)
Hei, nyt unohdat nuo miehet hetkeksi kokonaan Keskity omaan hyvinvointiisi, ulkoile, käy leffassa, käsihoidossa ym. Eteenpäin sanoi mummo lumessa!!!!
Älä huoli ap, kaikille osuu joskus noita huonoja treffikumppaneita. Nyt vaan häntä pystyyn, luota itseesi ja siihen, että olet varmasti ihana, kaunis ja tutustumisen arvoinen ihminen! Kohdallesi ei vaan ole vielä sattunut sopivaa henkilöä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:04"]
Aiemmin olin kerran treffeillä joilta mies poistui "ulkoiluttamaan kaverinsa koiraa."
[/quote]
Btw, mutkin kerran hylättiin ensitreffeillä, koska miehen piti lähteä kotiin imuroimaan. Olin pari päivää ihan rikki, mutta nyt ollaan seurusteltu jo neljä vuotta. Ei ne "huonot tekosyyt" ole onneksi aina tekosyitä :)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:32"]Ei tosiaan ole ulkonäöstä kiinni, älä edes ajattele niin. Jotkut miehet vaan on mänttejä! [/quote][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:24"]Ap, minä teen mallin hommia eli olen todistetusti nätti ja olen myös sydämellinen ja hauska luonteeltani. Siitä huolimatta olen kokenut paljon pahempaa ja loukkaavampaa käytöstä miehiltä kuin nuo kokemasi asiat. Nyt olen naimisissa brittimiehen kanssa. Ehkä parempi mennä syvemmille vesille kalaan pois törkeiden suomijunttimiesten ulottuvilta. Oman kokemuksen mukaan suomalaiset miehet pelkää sitoutua, ovat varsinaisia pelkureita! [/quote] :D voi oksennus. "Eli olen todistetusti nätti" :"D [/quote] Useimmat mallithan eivät ole edes nättejä ja todellakin kaukana kauniista. Vähän sellaisen kolhon näköisiä ja outoja. Esim. Kate Moss, Naomi Campbell, Cara Delevingne ja Suvi Koponen, ei näitä voi edes näteiksi sanoa. Joten ei tuo "mallin työ" takaa ulkonäöllisesti mitään.
[/quote]
Takaa se sen ettei ole persjalkainen maatuska. Luettelemasi naiset ovat upeita ilmestyksiä, paitsi jos naismaku on nöpönenäinen pikkusöpö kuten vaikkapa Sirpa Selänne, niin silloin joo voi olla että nuo maailmanluokan kaunottaret jotka tehneet omaisuuden ulkonäöllään eivät oikein vetoa av-hiirulaiseen..
Nuo miehet ne tässä typeriä ovat, et tarvitse tuollaisia luusereita mihinkään! Olet varmasti huippu tyyppi, tsemppiä sinulle - älä murehdi turhaan <3 !
Olet tapaillut pari kertaa ja vasta viime kerralla mies näki sinut?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:32"]Ei tosiaan ole ulkonäöstä kiinni, älä edes ajattele niin. Jotkut miehet vaan on mänttejä!
[/quote][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:24"]Ap, minä teen mallin hommia eli olen todistetusti nätti ja olen myös sydämellinen ja hauska luonteeltani. Siitä huolimatta olen kokenut paljon pahempaa ja loukkaavampaa käytöstä miehiltä kuin nuo kokemasi asiat. Nyt olen naimisissa brittimiehen kanssa. Ehkä parempi mennä syvemmille vesille kalaan pois törkeiden suomijunttimiesten ulottuvilta. Oman kokemuksen mukaan suomalaiset miehet pelkää sitoutua, ovat varsinaisia pelkureita!
[/quote]
:D voi oksennus. "Eli olen todistetusti nätti" :"D
[/quote]
Useimmat mallithan eivät ole edes nättejä ja todellakin kaukana kauniista. Vähän sellaisen kolhon näköisiä ja outoja. Esim. Kate Moss, Naomi Campbell, Cara Delevingne ja Suvi Koponen, ei näitä voi edes näteiksi sanoa. Joten ei tuo "mallin työ" takaa ulkonäöllisesti mitään.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:40"]Kiitos tosi paljon kaikesta tsempistä. Iso apu ja lohtu ja piristi. Taidan mennä hakemaan jotain pientä herkkua kaupasta. -ap-
[/quote]
lopeta se herkkujen mässääminen. ei ihme että ei kelpaa ku oot noin läski
Turha masentua. Parempi päästä pöllöstä nyt kun myöhemmin. Ajattele jos olisit vaikka rakastunut ja kahden vuoden kuluttua selviäisi että se idiootti olisi pettänyt sinua koko ajan.
No jos sua yhtään lohduttaa AP niin mun yks treffikumppani juoksi karkuun kesken leffan kattomisen ::D Piti lähtee yhessä käymään ärrällä ja sitku tuun ulko - ovesta ulos niin nään kuinka se juoksee jo kaukana hiekkatiellä :D Laitoin viestiä, että "olinko mä noin kauhee? " ja "kun oikein karkuun piti juosta? :* " ja "seuraavan kerran, kun tapaat vähemmän kiinnostavan henkilön nimi sano suoraan ;) ". Sit poistin sen numeron. Senjälkeen vaan NEXT :D
Että kyllä näin käy muillekin :)
Siis piti kirjottaa : Niin, eikä nimi :D
No jos olitte nähnyt jo pari kertaa, niin miksi mies nyt yhtäkkiä olisi pelästynyt ulkonäköäsi? Jos sulla oli useampi herkkukassi, niin ehkä mies luuli, että suilla on paljon juomia tai olet muuttamassa viikonlopuksi.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:40"]Kiitos tosi paljon kaikesta tsempistä. Iso apu ja lohtu ja piristi. Taidan mennä hakemaan jotain pientä herkkua kaupasta. -ap-
[/quote]
Hehee... Tämä on onnistuneimpia provoja pitkään aikaan :)
Unohda sellaiset paskiaiset ja jatka elämääsi.
Aikuinen mies käyttäytyy noin tökerösti? Toisaalta, onneksi paljasti oman luonteensa ennen kuin homma meni pidemmälle. Eikä sitä kannata ottaa itseensä, jos ulkonäkö ei miellytä jotakuta. Toiset tykkää oranssista ja toiset violetista :) Uutta matoa koukkuun, mutta muualta kun tinderistä!
Hei! Monet miehet on törkeitä, oli nainen millainen vain. Nuorempana harrastin nettitreffejä ja muita treffejä ja laittauduin aina todella hehkeäksi ja olin seksikäs. Miehiä kiinnosti vain tasan seksi, ja sen jälkeen hyvä kun saivat sanotuksi, että moikataan kun törmätään... Sain paljon välinpitämätöntä ja kusipäistä käytöstä osakseni. Joskus erehdyin odottamaan, että saisin läheisyyttä ja hellyyttä, mutta ei. Ja tiesin, että olin silloin fyysisesti todella hyvässä kunnossa. Valitsin vääränlaisia miehiä.
.
Jos mietit oliko ulkonäkösi syynä torjuntoihin, niin voin sanoa, että jokaiselle löytyy se joka tykkää! Ja kuten oma tarinani opetti, niin kaiken näköiset naiset kohtaavat kaikenlaista kohtelua.
.
Kokeile uutta lähestymistapaa: valikoi tarkkaan miehet, laita itsestäsi realistiset kuvat Tinderiin ja kasvata paksu nahka. Olet hyvä juuri tuollaisena, mutta Tinder on luonut raadollisen treffikulttuurin!
Ap:lle provo mitali. Lähti ulkoiluttamaan kaverin koiraa lol. Hyvä mielikuvitus ap. Sitten näille tsemppajille kysymys, että menikö tämä oikeasti täydestä vai suhtaudutteko palstaan kuin johonkin roolileikkiin, jossa tsempataan ap:tä vaikka tiedetään trollauksesta olevan kyse?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 19:40"]
Taidan mennä hakemaan jotain pientä herkkua kaupasta. -ap-[/quote]
Oletko pullukka? Ennen kuin alapeukkusade ryöpsähtää niin sanon, että vaikutat, ap, herttaiselta naiselta. Ansaitset huomattavasti paljon parempaa kohtelua kuin nuo pinnalliset miehet. Tinderistä en tiedä mitään, mutta ilmeisesti se on täynnä joitain ihmetyyppejä. Kannattaa tsekata muita nettideittisivustoja ja vaihtaa ehkä useampi meili tai viesti tulevan treffikumppanin kanssa jo ihan tutustumismielessä.
Tsemppiä jatkoon!!
Ihan sivuhuomautuksena tinderistä huutelijoille: kyseisessä sovelluksessa on kyllä monenmoista hiihtäjää, mutta löytyy sieltä muitakin kuin seksiseuran etsijöitä. Moni ystäväni on löytänyt poikaystävänsä ja nykyisen avopuolisonsa sieltä. :) Mutta vastaavasti olen kuullut aika uskomattoman karuja treffitarinoita, joiden suhteen ei tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa. Tinderi vaatii ihan omanlaisensa asenteen. :D
Älä nyt muutamista pakeista lannistu! Miehet itse saavat paljon enemmän pakkeja ja suoria kommentteja ulkonäöstä kuten: "sori, hukkapätkämiehet ei kuulu tapoihin" tai "oot liian ruma ruma mulle"
Tuossa nyt pari lainia, joilla nainen on kieltäytynyt asiallisesta ja kohteliaasta iskuyrityksestäni.
Kyseessä siis kaksi eri miestä, kaksi eri tapausta. Kiitos taas viesteistä, olo on jo hitusen parempi.
-ap-