Ootteko käyttäneet kesävaatteita tänä kesänä?
Minä en ole vielä ehtinyt, koska koko ajan on viileää, sateista tai tuulista.
Harvemmin heinäkuun alun vaateostokset on olleet pitkähihaisia ja -lahkeisia, mutta sellaisia juuri laitoin ostoskoriin.
Kommentit (39)
Yhden kerran minulla oli toppi ja hame päällä. Toista kertaa ei ole ollut. Ei tarkene.
Joo, viimeks eilen oli hame päällä. Sisällä tarkenee ihan hyvin kesävaatteissa.
Kerran ollut kesämekko ja sandaalit.
Mä vastasin jo eilen. Miksi taas kysyt?
En ole mitään kukkamekkoja kaivanut esiin, kun ei ole ollut niille sopivia ilmoja.
En ole. Ja vielä keväällä ostin ihania kesämekkoja, kaikki käyttämättä😒
Vierailija kirjoitti:
En ole mitään kukkamekkoja kaivanut esiin, kun ei ole ollut niille sopivia ilmoja.
Mä käytän niitä ympäri vuoden, lisään vaan muuta vaatetta sään mukaan :)
Tottakai jostain toukokuusta lähtien ollut sortseissa paria juhlia lukuunottamatta. Upea aurinkoinen kesäpäivä taas tänäänkin. Mukavaa kun ei ole ollut mitään pitkiä hellejaksoja ja tukalaa. Säästänyt rahaa, kun tuuletus riittää, eikä ilmalämpöpumppua ole tarvinnut usein pitää päällä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jostain toukokuusta lähtien ollut sortseissa paria juhlia lukuunottamatta. Upea aurinkoinen kesäpäivä taas tänäänkin. Mukavaa kun ei ole ollut mitään pitkiä hellejaksoja ja tukalaa. Säästänyt rahaa, kun tuuletus riittää, eikä ilmalämpöpumppua ole tarvinnut usein pitää päällä.
Upea aurinkoinen kesäpäivä? Missä? Täällä sataa ja +8 lämmintä.
Vierailija kirjoitti:
Mä vastasin jo eilen. Miksi taas kysyt?
Tulee varmaan yllätyksenä, mutta täällä on useita käyttäjiä ja aloitukset ovat usein samankaltaisia, mutta eivät suinkaan saman henkilön tekemiä.
Ap
Kolmesti. Ekan kerran joskus kesäkuun alussa ja kaksi muuta kertaa tällä viikolla, muuten ollut ihan pitkiä lahkeita ja neuletta päällä
Kyllä, kesämekko on ollut päällä joka päivä. Ei täällä ainakaan niin kylmä ole ollut ettei mekoilla tarkenisi.
Vaihdan kesävaatteisiin toukokuun ensimmäisenä viikonloppuna. Voit siitä laskea montako päivää minulla on ollut kesävaatteet päällä tänä kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea aurinkoinen kesäpäivä? Missä? Täällä sataa ja +8 lämmintä.
Esimerkiksi Turussa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kesämekko on ollut päällä joka päivä. Ei täällä ainakaan niin kylmä ole ollut ettei mekoilla tarkenisi.
Täällä on. Ja tuulisella säällä liehuvat mekot on ihan hanurista. Tai hanurissa.
Ap
Pellavapuku on ollut ylläni jo useamman kerran.
Meillä +5 ja vettä sataa,muutenkin on ollut koko ajan viileää ei ole tarvinnut kesävaatteita,lämpökerrastolle on ollut tarvetta kun tekee ulkotöitä tai pyöräilee.hyvää on se ettei kesävaatteet kulu puhki.
Tälläkin hetkellä olen kesävaatteet päällä ja mittari näyttää 31 astetta. Ulos en menisi näissä vaatteissa.
En ole vielä luopunut edes välihousuista.