Lue keskustelun säännöt.
Ilmiö jo Suomessa – iPhone sammutettavissa tekstarilla
08.06.2015 |
Tällä viestilläkö se sammuu vai millä?
رً ॣ ॣ ॣ لُلُصّبُلُلصّبُررً ॣ ॣh ॣ ॣ رً ॣ ॣ ॣ 冗 رً ॣ ॣ ॣ
http://www.itviikko.fi/uutiset/2015/05/27/ilmio-jo-suomessa--iphone-sammutettavissa-tekstarilla/20156752/7?pos=related
Kommentit (3)
Taidankin alkaa lähettelemään prepaid liittymästä noita viestejä jatkuvasti kännykkää räpläävälle työkaverilleni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Maksa puhelimesta 800€ saat bugisen paskapuhelimen jota ulkopuolisetkin pystyvät ohjailemaan tekstareilla. Kannattaako?
Taattua Apple laatua....hahhaahahahah :)
Aivan varmasti saa jollain tekstarilla koko puhelimenkin täysin käyttökelvottomaksi. Kyllä sekin vielä paljastuu...