Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmiö jo Suomessa – iPhone sammutettavissa tekstarilla

Vierailija
08.06.2015 |

Tällä viestilläkö se sammuu vai millä?


رً ॣ ॣ ॣ لُلُصّبُلُلصّبُررً ॣ ॣh ॣ ॣ رً ॣ ॣ ॣ 冗 رً ॣ ॣ ॣ


http://www.itviikko.fi/uutiset/2015/05/27/ilmio-jo-suomessa--iphone-sammutettavissa-tekstarilla/20156752/7?pos=related

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattua Apple laatua....hahhaahahahah :) 

Aivan varmasti saa jollain tekstarilla koko puhelimenkin täysin käyttökelvottomaksi. Kyllä sekin vielä paljastuu...

Vierailija
2/3 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin alkaa lähettelemään prepaid liittymästä noita viestejä jatkuvasti kännykkää räpläävälle työkaverilleni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa puhelimesta 800€ saat bugisen paskapuhelimen jota ulkopuolisetkin pystyvät ohjailemaan tekstareilla. Kannattaako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän