Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi parempi mökkivaihtoehto?

Vierailija
15.06.2015 |

Mökki leirintäalueelta. Oma suihku+vessa, ei saunaa. Lapsille leikkipaikka. Löytyy grillikatos, uimaranta ja eri aktiviteetteja. Lyhyt matka autolla keskustaan ja esim.huvipuistoihin/ravintoloihin.

Vai

Mökki järven rannalta, oma sauna. Autolla pitkä matka keskustaan ja aktiviteetteja vähemmän. Viettäisimme koko ajan tod.näk. mökillä.

Lapset 3v ja 6v

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisimme reissussa to-su, 4vrk.

Ap

Vierailija
2/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä haluatte lomalta. Itse en menisi leirintäalueelle. Mutta tykkäänkin olla ihan rauhassa, ilman muita ihmisiä koko ajan ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nauttisin rauhasta, mutta lapsia olisi kiva käyttää jossain huvipuistossa tms. Hotelliin emme kuitenkaan halua.

Ap

Vierailija
4/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:13"]Itse nauttisin rauhasta, mutta lapsia olisi kiva käyttää jossain huvipuistossa tms. Hotelliin emme kuitenkaan halua.

Ap
[/quote]

Onko tuo ainoa ajankohta jolloin olisi mahdollista huvipuistoon mennä?

Vierailija
5/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökki järven rannalla ja saunalla.

Vierailija
6/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kyllä. Miehellä tosi vähän lomaa, yrittäjä kun on. Kesä kiireistä aikaa. Olisi kiva saada lapsille jotain kesämuistoja ja tekemistä.

Hitsi kun en osaa päättää.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joka tapauksessa autoilette keskustaan, niin ilman muuta mökki omalla rannalla. Jos taas käytätte kaupunkiliikkumiseen bussia/metroa (Rastilaan kai pääsi metrolla?), niin sitten leirintäalue. Juu, tiedän, leirintäalueita on muuallakin kuin Helsingissä, mutta aika harva taitaa lopulta olla hyvien bussiyhteyksien päässä.

Vierailija
8/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sinä? Etkö sinä voi lähteä lasten kanssa jonnekin, ilman miestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:22"]Entäs sinä? Etkö sinä voi lähteä lasten kanssa jonnekin, ilman miestä?
[/quote]

Voin toki, mutta nyt olisi ideana viettää aikaa perheenä :) Ettei menisi aika vain oleiluun vaan olisi oikeasti jotain sisältöäkin.

Ap

Vierailija
10/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:20"]Oikeastaan kyllä. Miehellä tosi vähän lomaa, yrittäjä kun on. Kesä kiireistä aikaa. Olisi kiva saada lapsille jotain kesämuistoja ja tekemistä.

Hitsi kun en osaa päättää.

Ap
[/quote]

Onko lapset itse paljon hinkuneet johonkin huvipuistoon? Jos ovat ja teillä huvipuisto ei ole ns. usein tapahtuva, normi kokemus niin sitten sinne.
Itse kun melkein lintsin vieressä asuu niin on niin arkipäiväinen juttu, että senkin takia meillä mentäis mökille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleiluhan se juuri parasta onkin. Elämää ilman aikatauluja. Sauna lämmin vaikka koko päivän. Väliin pulahtaa järveen. Hyvää ruokaa. Ja jos siitä huolimatta vielä haluttaa huvipuistoon viedä lapset niin menkää yllätyksenä. Ei niin että vinkuvat koko loman koska mennään. Eli ottaisin 2 vaihtoehdon.

Vierailija
12/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:22"]Entäs sinä? Etkö sinä voi lähteä lasten kanssa jonnekin, ilman miestä?
[/quote]

Voin toki, mutta nyt olisi ideana viettää aikaa perheenä :) Ettei menisi aika vain oleiluun vaan olisi oikeasti jotain sisältöäkin.

Ap
[/quote]
Mun lapsuudestani parhaita muistoja ovat kyllä mökkireissut. Sai olla ihan vain perheen kanssa ja vanhemmilla oli kaikki aika vain meille lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3päivää rauhassa mökillä ja yksi päivä matkan varrella huvipuistoilemassa. Näin tekisin itse. Eikä haittaa vaikka huvipuisto ei oikeasti olisi edes matkan varrella.

Vierailija
14/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:06"]

Ja olisimme reissussa to-su, 4vrk. Ap

[/quote]

Siis neljän päivän vuokramökissä? No eikö se nyt ole aika yhdentekevää noin lyhyellä ajalla? Itse ottaisin sen järvenrantamökin, enkä poistuisi sieltä. Jos haluaisin viettää aikaa kaupungissa, ottaisin hotellista huoneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ideana on viettää aikaa perheenä niin tietty se rauhallinen paikka, jossa voitte todella olla yhdessä!

Vierailija
16/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa voisi olla ideaa, että meno- tai paluumatkalla kävisi huvipuistossa ja loppu aika mökillä :)

Ap

Vierailija
17/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oma rauha olis tärkeintä. Ei jotenki huvittaisi ajoittaa omia grillaamisiakin toisten mukaan. Jotenki tuntuu että se olisi lapsillekin kuitenkin kivempi viettää rauhassa aikaa teidän kanssa varsinkin jos isää ei paljon näy.

Vierailija
18/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa järvenrantamökin 4 päiväksi heinäkuussa? Parhaat on jo vuokrattu ja tarjolla on ylikalliita tai kamalia.

Vierailija
19/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 09:49"]Mistä saa järvenrantamökin 4 päiväksi heinäkuussa? Parhaat on jo vuokrattu ja tarjolla on ylikalliita tai kamalia.
[/quote]

Kyllä niitä saa :) Jopa juhannukseksi on vielä vapaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi