Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kehtaa pitää kesävaatteita pohkeideni takia

Vierailija
08.06.2015 |

Olen hoikka nuori nainen, jonka ongelmana on liian iso pohkeet. Ongelmani on, että en uskalla/kehtaa käyttää mekkoja, shortseja tai capreja koska pohkeet ovat niin paksut. Kyseessä siis liian isot pohjelihakset, joita en ilmeisesti saa pienemmäksi kuin kirurgin veitsen alla. Reiden ja pohkeen erotus on minulla vain 20cm.

Haluaisin kysellä muilta jotka on samassa tilanteessa että kuinka isot pohkeenne ovat leveimmästä kohtaa ja käytätkö huoletta mekkoja yms kesäisin?

Haluaisin todella päästä tästä ongelmasta eroon, mutta en tiedä miten. Olen saanut tosi paljon kommentteja siitä että pohkeeni ovat tosi isot ja lihaksikkaat ja en todellakaan osaa ottaa sitä positiivisena kehuna. En valehtele kun sanon, että aiempina kesinä olen pukeutunut 25 asteen helteessä farkkuihin yms koska tunnen niin suurta häpeää pohkeiden suhteen.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jokin kuva, että millaiset ne ovat :)

Vierailija
2/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsisi laittaa kuvaa tälle palstalle, koska tuntuu että täällä ei saa rehellisiä mielipiteitä. :/ Aina joku provoilemassa ja saattaisi johtaa siihen, että inhoaisin pohkeitani yhä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mielestäni myös paksut pohkeet. Ylhäältä jalka on 52cm ja pohje on 37cm. Lisäksi jalat ovat lyhyet, joten pohje korostuu. Farkuilla ja muilla housuilla mennään kesät talvet.

Vierailija
4/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin myöhemmin mitata pohkeiden ympäryksen, nyt ei ole mittanauhaa käsissä. En silti millään voi uskoa että hoikalla naisella olisi niin paksut pohkeet että näyttäisi rumalta!

Vierailija
5/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, kukaan tuskin kiinnittää huomiota pohkeisiisi, vaikka pukeutuisitkin mekkoihin. Tai vaikka kiinnittäisi, niin mitä sitten, mitä väliä?

Toisekseen, sinulle sopisi varmaan hyvin maksimekot. Ne on ihan paras kesävaate, mukavia päällä ja vilpoisia.

(Ja on olemassa muitakin housuja kuin farkut, esim. pellavahousut on huomattavasti vilpoisammat.)

Vierailija
6/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikkaat pohkeethan on vain hyvä asia. Älä ihmeessä nyt sellasia häpeä. Tuskin ketään kiinnittää ihmeemmin edes huomiota niihin. Monilla muillakin on isot pohkeet, aika yleinen piirre suomalaisilla.

Vierailija
7/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:50"]Minulla on mielestäni myös paksut pohkeet. Ylhäältä jalka on 52cm ja pohje on 37cm. Lisäksi jalat ovat lyhyet, joten pohje korostuu. Farkuilla ja muilla housuilla mennään kesät talvet.
[/quote]

Minkä pituinen olet? -ap

Vierailija
8/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:50"]Minulla on mielestäni myös paksut pohkeet. Ylhäältä jalka on 52cm ja pohje on 37cm. Lisäksi jalat ovat lyhyet, joten pohje korostuu. Farkuilla ja muilla housuilla mennään kesät talvet.
[/quote]

Minkä pituinen olet? -ap
[/quote]

Olen 164 cm.

Vierailija
9/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet shortsit näyttää hyvältä naisella, jolla on lihaksikkaat jalat. 

Vierailija
10/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:52"]Lihaksikkaat pohkeethan on vain hyvä asia. Älä ihmeessä nyt sellasia häpeä. Tuskin ketään kiinnittää ihmeemmin edes huomiota niihin. Monilla muillakin on isot pohkeet, aika yleinen piirre suomalaisilla.
[/quote]

Tuntuu että niihin kiinnitetään liikaa huomiota. On mulla nykyään reidetkin lihaksikkaat, mutta tuntuu että nimenomaan pohkeet vetävät katseita puoleensa. Esim. miehelläni joka on treenannut jo 7v salilla, on vain 4cm paksumpi pohje kuin minulla. :/ - Ap

Vierailija
11/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap paljonko sun pohkeen ympärys on?

Vierailija
12/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:55"]Ap paljonko sun pohkeen ympärys on?
[/quote]

Pohje on 36cm ja reisi 56cm :/ Ja olen myös vain 164cm pitkä. Olen tosiaan tyytyväinen reisiini mutta pohkeita vihaan niin paljon. Ja vihaan sitä että en uskalla käyttää mekkoja yms. -ap

Vierailija
13/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuo kieltämättä paksuhkot...Itselläni (olen keskikokoinen) on pohkeet 32 cm ja reisi paksuimmasta kohdasta 50 cm. Sinuna käyttäisin paljon korkokenkiä ja A-mallisia mekkoja, jotka ulkottuvat juuri pohkeen paksuimman kohdan alapuolelle.

Vierailija
14/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:55"]Ap paljonko sun pohkeen ympärys on?
[/quote]

Pohje on 36cm ja reisi 56cm :/ Ja olen myös vain 164cm pitkä. Olen tosiaan tyytyväinen reisiini mutta pohkeita vihaan niin paljon. Ja vihaan sitä että en uskalla käyttää mekkoja yms. -ap
[/quote] Eihän noi paksua nähneetkään. Ihan sopusuhtaiset mitat on. Enää puuttuu vaan shortsikelit :P

Vierailija
15/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen läski ja pukeudun niin kuin ihan itse haluan. En jaksa välittää muiden mielipiteistä ja tuijotteluista. Jos se jotakuta häiritsee, et pukeudun capreihin, hihattomaan toppiin ja johonkin pitkähihaiseen ylöosaan niin se on hänen häpeänsä.
Joskus häpeilin itseäni enemmänkin, vaan nykyisin olen hyväksynyt osin tämän läskin olemukseni ja elän tämän kanssa. Jos se jonkun silmiä kovinkin korventaa niin aina voi katsoa muualle sitten.

Vierailija
16/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:00"]Onhan nuo kieltämättä paksuhkot...Itselläni (olen keskikokoinen) on pohkeet 32 cm ja reisi paksuimmasta kohdasta 50 cm. Sinuna käyttäisin paljon korkokenkiä ja A-mallisia mekkoja, jotka ulkottuvat juuri pohkeen paksuimman kohdan alapuolelle.
[/quote]

Jos sun reitesi on 50cm niin et voi olla "keskikokoinen", olet melkein lapsen kokoinen!

Ap: sun pohkeet ei ole paksut.

Vierailija
17/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan reilusti pidät vaan, eikä nuo nyt mitkään norsun jalat vielä ole, tuon paksuisia näkee paljon ja ihan joka maassa. Minullakin on vahvat ja lihaksikkaat pohkeet ja minäkin kehtaan. Tosiasiassa vain harva niihin kiinnittää erityisesti huomiota, korkeintaan jotkut kaikkia naisia kyttäävät miehet ja muista naisista vikoja hakemalla hakevat av-mammat.

Vierailija
18/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä! En käytä koskaan uimapukuja (en käy koskaan uimassa), en käytä shortseja enkä hameita jotka eivät yllä nilkkaan. Pohkeet rajoittavat siis elämääni jonkin verran kun en voi käydä uimassa enkä muutenkaan pukeutua miten haluaisin.

Pitkät housut ja maksipituiset hameet - niillä mennään kesät talvet.

Olen 167cm pitkä ja pohkeen ympärys 40 cm (ikää 47v).

Vierailija
19/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita jonka mielestä 36cm pohje ei ole paksu?! Etenkin jos se koostuu lihaksesta. Mä olen nuorempana kilpaurheillut ja pohje paksumpi kuin ap:lla enkä ikinä ole tullu edes ajatelleeksi että olisi liian paksu! :O

Vierailija
20/110 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:02"]

Mä olen läski ja pukeudun niin kuin ihan itse haluan. En jaksa välittää muiden mielipiteistä ja tuijotteluista. Jos se jotakuta häiritsee, et pukeudun capreihin, hihattomaan toppiin ja johonkin pitkähihaiseen ylöosaan niin se on hänen häpeänsä. Joskus häpeilin itseäni enemmänkin, vaan nykyisin olen hyväksynyt osin tämän läskin olemukseni ja elän tämän kanssa. Jos se jonkun silmiä kovinkin korventaa niin aina voi katsoa muualle sitten.

[/quote]

Tämä on oikea asenne.