*~* MAALIMASUJEN vkonloppu, la-su *~*
Kommentit (22)
Tää mamma on ollut vähän laiska kirjottamaan :( Mutta pitänee korjata asiaa ja pinoutua useammin!
Minulla kanssa kolmas keikka EKKS : aan ja muuta en voi sanoa, kun että innolla taas odotan :) No siis... en toki sitä itse synnyttämistä, mutta sitä kun saa tutustua siellä rauhassa uuteen tulokkaaseen ja sitä valmista hyvää ruokaa jota tarjoillaan usein :) :) :)
Meille ainakin sattunut mukava henkilökunta. Esikoisesta oli vaan vähän tyly kätilö, mutta se nyt johtui varmaan siitä että alkoi olla kiire saada se lapsi sieltä ulos. Itse sitä siinä tilanteessa saattoi ottaa helposti nokkiinsa jos joku yhtään tuli tiuskimaan. Mutta tosiaan, erittäin hyvillä mielillä sinne sitten maaliskuussa menossa :)
Ensi viikolla olisi taas neuvola ja seuraavan viikon maanantaina ultra :) Se vaan on niiiiin jännää mennä sinne... ihan yhtä jännää joka kerta, oli sitten esikoinen tai kolmas! Hieman jännittää siirtyykö la kun on hyvin todennäköistä että se viikolla siirtyisi myöhemmäksi. Mutta kohta sekin sitten selviää. Neuvolan mukaan olisi la 7.3.
Täällä voidaan jo hyvin ja enää ei juurikaan väsymys vaivaa. Toki tulee vielä monesti päivätirsat vetästyä, mutta johtunee siitä että jaloissa pyörii hieman yli 3 vuotias ja 11 kuinen. Ja molemmat sällit kyllä niiiiin vilkkaita ja energisiä että! Päivällä kun samaan aikaan sen pari tuntia nukkuuvat, niin pitäähän se tilaisuus käyttää hyödyksi ;)
Uteliaisuuttaan kyselen, että onko täällä mahdollisesti muita joilla jo useampia lapsukaisia ja pienillä ikäeroilla? Meillä nyt siis ei noilla pojilla kamalan pieni ikäero oli, 2v2kk , mutta nyt tulee sitten vajaa 1v5kk tuohon keskimmäisen ja kuopuksen väliin. Vähän niinkuin " kohtalotovereita" etsimässä :)
Liikkeistä joku taisi mainita. Meillä ei varsinaisesti mitään vauvan liikkeitä vielä tunnu, mutta välillä tuntuu kun joku puhaltaisi ilmapalloa masussa... siis kohtu varmaan liikkuu tai kasvaa... tai jotain. Mutta lienee lähiaikoina pitäisi alkaa jo tuntua liikkeetkin.
Nyt pitänee haukata vielä iltapalaa ja painua unten maille.
t. K@tju rv: 16+4
kyllä jäi multakin huomaamatta tuo kirjoitusvirhe viikonlopun otsikossa. eli Tappert, sä osaat kirjoittaa juuri niin kuin myös minä luen. maalimasut on munkin mielestä oivallinen nimi. tätäkin masua on toivottu jo pitkään, ja lopulta se inseminaatiolla saatiin aikaiseksi. joten maalimasu tosiaan.
tämä masu on nyt oikeasti jo vauvamasun näköinen. jännä huomata ja päästä kokemaan miten oma kroppa muuttuu erilaiseksi. niitä liikkeitä odotan minäkin malttamattomana. muutamana päivänä on jotain tuntemuksia ollut, mutta ainakaan vielä en osaa niitä liikkeiksi tulkita.
ja kolmen viikon päästä on rakenneultra, sitä täällä odotellaan myös. toivon saavani silloin tietää vauvan sukupuolen.
nyt mukavaa illan jatkoa kaikille!
ruusunpiikki rv 16+5