Huono omatunto! Syömisistä!
Nyt auttakaa!
Olen syönyt tänään:
-2 äidin leipomaa pientä muffinssia.
(N.3-4cm halkaisija,1 cm korkeus. Eli tosi litteitä.)
-2 dl mannapuuroa.
-4 dl raparperikeittoa.
-2 viipaletta vaasan ruispaloja. (Viipaleet Yht. 120kcl.)
Nyt ahdistaa! Olen syönyt ihan liikaa tänään! Auttakaa :( Lihonko nyt? Jo muutaman sadangramman painonnousu ahdistaa...eikä ole muuten provo!
Haluan oksentaa kaiken ulos :(
Auttaako jos teen kohta rankan treenin?
Ei olisi pitänyt yhtäkään muffinssia!! Mannapuuroakin söin...voisinpa leikata mahastani läskit pois vaikka veitsellä...
Kuntoilen jokapäivä ja mittani on nyt: 167,5cm ja 56.1kg....ahdistaa!!
-15v tyttö.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:16"]idiootti ..pitäskö ottaa asioista selvää ennen,kun alkaa pelleillä terveydellään..pahimmillaan kärsit tuosta vielä 10 vuoden jälkeen jos jatkat tuolla menolla..kaikella rakkaudella mee nyt sinne hoitoon jookos?
[/quote]
Olen ollut näin jo vuoden. En minä koe olevani mitenkään sairas.
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:20"]ok..selvä provo :)
[/quote]
No en ole provo ":)". Onko se niin vaikea ymmärtää että minua oikeasti ahdistaa syöminen?
Ap
Onko se niin vaikea ymmärtää,että olet sairas?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:24"]Onko se niin vaikea ymmärtää,että olet sairas?
[/quote]
En ole mikään anorektikko, koska olen näin lihava. Porukatkin nauraisivat päin naamaa jos väittäisin niin.
Ap
vierailija 17 tässä taas. Ymmärrät varmaan edes sen että jokin on pielessä. Ja noin pienillä määrillä et pitkälle pötki. Jos alkaisit syömään 1500 kcal päivässä niin alkaisit laihtua jos jatkaisit vain. Kokemuksesta voin kertoa. Eka pari viikkoo voi olla turvonnu mutta sitten nesteet lähtee liikkeelle ja hupsis vaaka näyttää vähemmän.. ei mun pitäis TÄLLÄSTÄ edes kertoa mutta ainakin et kuolisi ihan heti.. Syö ole kiltti ! Ymmärrän täysin miten se voi ahdistaa ! Mutta sä tarviit sitä.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:33"]vierailija 17 tässä taas. Ymmärrät varmaan edes sen että jokin on pielessä. Ja noin pienillä määrillä et pitkälle pötki. Jos alkaisit syömään 1500 kcal päivässä niin alkaisit laihtua jos jatkaisit vain. Kokemuksesta voin kertoa. Eka pari viikkoo voi olla turvonnu mutta sitten nesteet lähtee liikkeelle ja hupsis vaaka näyttää vähemmän.. ei mun pitäis TÄLLÄSTÄ edes kertoa mutta ainakin et kuolisi ihan heti.. Syö ole kiltti ! Ymmärrän täysin miten se voi ahdistaa ! Mutta sä tarviit sitä.
[/quote]
Yritin sitä jo 10 vuotiaana, mutta en todellakaan laihtunut. Nyt kun kuntoilen ja syön sen 500kcl niin laihdun.
Ap
okei... en voi auttaa sitten... Mut suosittelen miettii tota ruoan ja ulkonäön "ulkopuolisia" juttuja... miksi sä laihdutat ? Miksi et oo tyytyväinen itseesi? Miksi pidät itseäsi lihavana ? Ootko tyytyväinen sun muuhun elämään ? Näätkö kavereita kuten ennenkin ? Riitaannutko ihmisten kanssa ? Ehditkö muuta ku miettii ruokaa ja urheilua ??
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:56"]okei... en voi auttaa sitten... Mut suosittelen miettii tota ruoan ja ulkonäön "ulkopuolisia" juttuja... miksi sä laihdutat ? Miksi et oo tyytyväinen itseesi? Miksi pidät itseäsi lihavana ? Ootko tyytyväinen sun muuhun elämään ? Näätkö kavereita kuten ennenkin ? Riitaannutko ihmisten kanssa ? Ehditkö muuta ku miettii ruokaa ja urheilua ??
[/quote]
En halua nähdä ketään. Ahdistaa kaikki ihmiset. Koko elämä minun kroppaa on haukuttu. Kyllähän se ruoka on 24/7 mielessä.
Ap
noilla kriteereillä saat jo apua! joko masennukseen tai s.häiriöön.. ota apu vastaan !
Jos olet syönyt vuoden 500kcal/pvä, painosi pitäisi olla huomattavan paljon vähemmän kuin 56kg.. Jokin tässä tarinassa ei täsmää.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:16"]idiootti ..pitäskö ottaa asioista selvää ennen,kun alkaa pelleillä terveydellään..pahimmillaan kärsit tuosta vielä 10 vuoden jälkeen jos jatkat tuolla menolla..kaikella rakkaudella mee nyt sinne hoitoon jookos? [/quote] Olen ollut näin jo vuoden. En minä koe olevani mitenkään sairas. Ap
[/quote]
Jos olisit vuoden syönyt 500 kcal/päivä niin olisit jo hyvän aikaa ollut nenämahaletkuissa sairaalassa. Ja ilman nenämahaletkuja painosi olisi jotain ihan muuta kuin 56 kg.
Seuraavalla kerralla panosta vähän enemmän provoosi. Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:09"]varmaan tajuat itsekin ,että tarvitset hoitoa..
[/quote]
En minä mitään hoitoa tarvitse.
Ap