Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huono omatunto! Syömisistä!

Vierailija
07.06.2015 |

Nyt auttakaa!
Olen syönyt tänään:
-2 äidin leipomaa pientä muffinssia.
(N.3-4cm halkaisija,1 cm korkeus. Eli tosi litteitä.)
-2 dl mannapuuroa.
-4 dl raparperikeittoa.
-2 viipaletta vaasan ruispaloja. (Viipaleet Yht. 120kcl.)

Nyt ahdistaa! Olen syönyt ihan liikaa tänään! Auttakaa :( Lihonko nyt? Jo muutaman sadangramman painonnousu ahdistaa...eikä ole muuten provo!
Haluan oksentaa kaiken ulos :(

Auttaako jos teen kohta rankan treenin?

Ei olisi pitänyt yhtäkään muffinssia!! Mannapuuroakin söin...voisinpa leikata mahastani läskit pois vaikka veitsellä...

Kuntoilen jokapäivä ja mittani on nyt: 167,5cm ja 56.1kg....ahdistaa!!

-15v tyttö.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/34 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo....

Vierailija
4/34 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:45"]Nolo....
[/quote]

Mitenniin nolo? Voitko auttaa, etkö sanoa että "nolo".
Ap

Vierailija
5/34 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No auttakaa nyt!!

Vierailija
6/34 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan oikeasti :(

Vierailija
7/34 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole syönyt enemmän kuin kun kulutat, niin et liho. Onko tuossa nyt syytä panikoida.

Vierailija
8/34 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se auttaa jos nyt kulutat niitä kaloreita. Huoh..

Vierailija
9/34 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:53"]Jos et ole syönyt enemmän kuin kun kulutat, niin et liho. Onko tuossa nyt syytä panikoida.
[/quote]

No pelottaa että en laihdu kun söin noin paljon! Pitikin mennä syömään.
Ap

Vierailija
10/34 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta syöminen kokonaan.

Vierailija
11/34 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:55"]No kyllä se auttaa jos nyt kulutat niitä kaloreita. Huoh..
[/quote]

Hei minua ihan oikeasti ahdistaa.
Ap

Vierailija
12/34 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:59"]Lopeta syöminen kokonaan.
[/quote]

En pysty lopettamaan kokonaan, koska pyörtyisin ja porukat ihmettelisi. Haluaisin kyllä.
Ap

Vierailija
13/34 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.

N16

Vierailija
14/34 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:01"]Huoh.

N16
[/quote]

Ei tuo auta mitään. Minua ahdistaa ihan helvetisti.
Ap

Vierailija
15/34 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoreksia?

Vierailija
16/34 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tää ei oikeesti oo provo, niin voin auttaa sua.

Oot syönyt todella vähän. Ja oot muutenkin joukossa mitoissa.

Jos haluat syödä terveellisesti ja "timmiintyä" (laihduttaa sinun kun ei pidä!!) niin pidät huolta että syöt TARPEEKSI ja usein. Itse syön aamupalan, lounaan, välipalan, päivällisen ja iltapalan.

Esim. Aamulla puuroa ja raejuustoa ja hedelmää

Lounas voi olla reilu, perunaa, riisiä kanaa salaattia pala leipää jne

Välipalana voi olla rahkaa jogurttia näkkäriä pähkinöitä porkkanaa ja hummusta mitä vaan oikeestaan

Päivällinen samaa settiä kuin lounas mutta esim keitotkin kivoja tai kuumalla ilmalla ruokaisa salaatti.

Iltapalaksi marjoja jogurttia rahkaa..

Pääasia kaikessa on että syöt säännöllisesti ja tasapainoisesti. Ennenkaikkea TARPEEKSI. Ei mitään 1200 kcal. Älä missään nimessä mene alle 1500 ja mieluiten sinun ikäisenä vähintään se 2000 kun urheiletkin.

Luulen että sulla on muita asioita mitkä rassaa ja sen takia fokusoit kaiken huomiosi ulkonäköön / ruokaan. Ota rohkeasti ote hankalista asioista. Mikään ei asia ei hoidu laihduttamalla.

Itse kärsin 15 vuotta anoreksiasta. Oon nyt 28. Ja tekisin mitään vaan ettei mulla sitä olisi koskaan ollut. Nyt olen samoissa mitoissa kuin sä, ja yhtään mitään ne laihemmat lukemat ei mulle tuonut. EI. YHTÄÄN. MITÄÄN!

Et varmasti usko mua ja en voi saada sua uskomaan. Sun pitää itse se päättää ettet lähde tolle tielle... toivon että auttoi...

Vierailija
17/34 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis hoikissa mitoissa!

Vierailija
18/34 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan tajuat itsekin ,että tarvitset hoitoa..

Vierailija
19/34 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:08"]jos tää ei oikeesti oo provo, niin voin auttaa sua.

Oot syönyt todella vähän. Ja oot muutenkin joukossa mitoissa.

Jos haluat syödä terveellisesti ja "timmiintyä" (laihduttaa sinun kun ei pidä!!) niin pidät huolta että syöt TARPEEKSI ja usein. Itse syön aamupalan, lounaan, välipalan, päivällisen ja iltapalan.

Esim. Aamulla puuroa ja raejuustoa ja hedelmää

Lounas voi olla reilu, perunaa, riisiä kanaa salaattia pala leipää jne

Välipalana voi olla rahkaa jogurttia näkkäriä pähkinöitä porkkanaa ja hummusta mitä vaan oikeestaan

Päivällinen samaa settiä kuin lounas mutta esim keitotkin kivoja tai kuumalla ilmalla ruokaisa salaatti.

Iltapalaksi marjoja jogurttia rahkaa..

Pääasia kaikessa on että syöt säännöllisesti ja tasapainoisesti. Ennenkaikkea TARPEEKSI. Ei mitään 1200 kcal. Älä missään nimessä mene alle 1500 ja mieluiten sinun ikäisenä vähintään se 2000 kun urheiletkin.

Luulen että sulla on muita asioita mitkä rassaa ja sen takia fokusoit kaiken huomiosi ulkonäköön / ruokaan. Ota rohkeasti ote hankalista asioista. Mikään ei asia ei hoidu laihduttamalla.

Itse kärsin 15 vuotta anoreksiasta. Oon nyt 28. Ja tekisin mitään vaan ettei mulla sitä olisi koskaan ollut. Nyt olen samoissa mitoissa kuin sä, ja yhtään mitään ne laihemmat lukemat ei mulle tuonut. EI. YHTÄÄN. MITÄÄN!

Et varmasti usko mua ja en voi saada sua uskomaan. Sun pitää itse se päättää ettet lähde tolle tielle... toivon että auttoi...
[/quote]

Olen syönyt jo kauan about 500kcl päivässä...
Ap

Vierailija
20/34 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootti ..pitäskö ottaa asioista selvää ennen,kun alkaa pelleillä terveydellään..pahimmillaan kärsit tuosta vielä 10 vuoden jälkeen jos jatkat tuolla menolla..kaikella rakkaudella mee nyt sinne hoitoon jookos?