Minne teidän perhe matkustaa kesä-, syys- ja hiihtolomalla?
Kiinnostaisi kuulla matkakohteitanne, ja ehkä saada ideoita omiin reissuihin. Minun pitäisi nyt kerralla hoitaa pois alta nuo 2015-16 kouluvuoden varaukset, mutta pää lyö tyhjää. Vain syyslomalle on hahmotelma kaupunkilomasta Keski-Euroopassa, muuten kaikki on auki.
Minne teidän perhe matkustaa seuraavaksi? :)
Kommentit (16)
Ensi vuodelle ei ole suunnitelmia, eikä ketään oikein huvita matkustaa ulkomaille. Viimeksi oltiin syysloma Rivieralla ja talviloma Italiassa. Nyt mennään varmaan ainakin hiihtolomalla johonkin kotimaan kohteeseen.
Mä olen nyt viime lomat matkustanut Suomeen. Tosin nyt kesälomalla vain 10 päiväksi, en jaksa olla siellä kauempaa.
Kesä mökillä, syksy mökillä, talvella kaksi viikkoa Karibialla island hoppingia yhdistettynä shoppailuun Miamissa.
Kesälomalla 5pv Skotlannissa ja 3 vkoa Sisiliassa. Syyslomaa en ole miettinyt, otetaan joku äkkilähtö vaikka Kroatiaan. Joululomalla Thaimaahan. Hiihtoloma kotona kun laskettelukeskus on vieressä eikä viitsitä maksaa tuplahintaa sesongista
Miltä se elämä tuntuu kun on rahaa niin paljon että voi matkustella? Olisi hienoa joskus kokea :)
Ehkä käymme Tallinnassa / Ruotsinristeilyllä.
En oikein pidä matkustelusta.
Kesälomalla mennään Tampereelle, syyslomalla Tukholmaan, jos saan lomaa. Talvilomastas ei ole tietoa niin ei voi suunnitella.
Miksi ne nyt pitäisi varata? Jos ei tiedä mihin haluaa.
Viimeksi oltiin hiihtolomalla 2 viikkoa New York ja Florida. Kesällä Kreetalle. Syyslomalla ehkä Lissabon. Ensi hiihtolomalla vaikka Kanarialle. Ei vielä tiedä
On se hyvä, ettei ole tuotakaan ongelmaa, kun ei ole yhteistä kesälomaa koko perheellä ollenkaan. Ja siitä eteenpäin työt epävarmoja, joten ei tiedä onko rahaa matkustaa tai jos on rahaa, onko sitten lomaa.
Ja vaikka olisi töitä, ei meidän normaaleista lomista riittäisi silti kesä-, syys ja hiihtolomiin kaikkiin päiviä.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:30"]
On se hyvä, ettei ole tuotakaan ongelmaa, kun ei ole yhteistä kesälomaa koko perheellä ollenkaan. Ja siitä eteenpäin työt epävarmoja, joten ei tiedä onko rahaa matkustaa tai jos on rahaa, onko sitten lomaa.
Ja vaikka olisi töitä, ei meidän normaaleista lomista riittäisi silti kesä-, syys ja hiihtolomiin kaikkiin päiviä.
[/quote]
Minulla on 5 viikkoa lomaa kuten aika monella muullakin. 4 kesällä ja 1 viikko talvella. Ja osa pidetään miehen kanssa erikseen että saadaan lapsille pidemmät lomat ja nyt kun vanhin on koulussa niin ihan hyvä että saatiin lomat eri aikaa niin ei ole niin paljon hoidossa mummolassa kesällä.
Eli eipä meillä matkustella.
Kesällä käydään pari päivää Tukholmassa, muuten illan mökillä.
Syyslomalla Lissaboniin. Talvella ei luultavasti lomailla (perheessä silloin varusmies ja abi).
Kesät menee Suomessa (kotona ja mummoloissa). Hiihtoloman aikaan suunnataan joka toinen vuosi lämpöön (viimeksi Kanaria) ja joka toinen laskettelemaan (viimeksi Ischgl, Itävalta). Pääsiäisen tienoo Pohjoiseen laskettelemaan tai kylpylään.
Kesälomalla Berliini, syksyllä New York ja uudeksi vuodeksi Bangkokiin, Thaimaassa olemme pari viikkoa.
kesä vietetään kreikassa ja talviloma kanarialla.