Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulkitse minulle mitä mies tarkoittaa tällä viestittelyllä

Vierailija
07.06.2015 |

Eli olen jonkin aikaa tapaillut miestä, jonka kanssa kävin tällaisen tekstarikeskustelun muutama päivä sitten:

Minä: mitä teet viikonloppuna?

Mies: en tiedä vielä, riippuu mihin suuntaan flunssa etenee.

Tässä välissä niitä näitä..

Minä: No ilmoittelehan jos haluat nähdä minua viikonloppuna

Mies: Ok! ;)

Nyt on siis sunnuntai iltapäivä, eikä mitään ole kuulunut. Eli ei se siis halua mua nähdä niinkö? Kai hän olisi jotain viestittänyt jos olisi kipeä edelleen tms.?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu sitä tautiaan, ei jaksa panna.

Vierailija
2/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut sinusta yhtään, tämä on totuus. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua nähdä.

Vierailija
4/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua nähdä, muttaei halua olla epäkohteliaskaan.

Vierailija
5/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ilmoittele jos haluat nähdä minua viikonloppuna" - väärin! Olet aina ja varmasti tarjolla.

Vierailija
6/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit textannu, että mitä hra Penis tekee viikonloppuna?

Vierailija
7/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin arvelinkin. Tuo viimeinen lause lähti minulta vähän turhan spontaanisti, olisi pitänyt jättää kirjoittamatta. Mutta nytpä päätin, että en ota häneen yhteyttä. Odotan josko hän lähestyy minua. Jos ei niin olkoon sitten :( Minusta vain vähän erikoiselta tuntuu, kun nähtiin noin 10 päivää sitten ja silloin hän kovasti kertoili kuinka oli minua ikävöinyt.

AP

Vierailija
8/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä lisäys, meillä ei ole seksisuhde, ei olla vielä oltu sängyssä, joten kannattaa unohtaa nuo panemisjutut :)

AP

Vierailija
9/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävintä on olla joku tuollainen roikkujadeittaaja. Halutut viedään vaikka he itse eivät tekisi juuri mitään sen eteen, kun taas jotkut roikkuvat ja häiriköivät toisia deittimaailmassa tajuamatta ollenkaan miksi tulee pakit kerta toisena jälkeen. Monilla pelaa vaisto, niin se vaan on.

Vierailija
10/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe itseäni roikkujadeittaajaksi, tämä on ensimmäinen tällainen keskustelu, jota olen joutunut miettimään. Ja ymmärsinkin viestin ja jään odottamaan tapahtuuko mitään. Lupaan olla roikkumatta jos mitään ei kuulu :)

AP

Vierailija
11/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et suuremmin kiinnosta ko. miestä, saattaa pahanpäivän varalle pitää ovea auki, mutta ei sinusta ole hänelle sen enempään.

Jos et ole edes antanut vielä, sekin saattaa olla syynä, katselee varmempaa panoa jostakin muualta.

Vierailija
12/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita viestiä ja älä missään tapauksessa jumitu kotiin! Nyt keksit vaikka tikusta asiaa ja lähdet jonnekin, vaikka vain kävelemään. Jos miehestä jotakin kuuluu ja hän sinun viikonlopusta kyselee, niin pääset sanomaan ettet vain odottanut hänen viestiään vaan olit liikenteessä. Jättäisin nyt viestittelyn miehen käsiin, mutta pahalle näyttää.

Vierailija
13/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole mitään omituista ettei mies ole lähettänyt viestiä nyt viikonlopun aikana. Itse voisin käyttäytyä täysin samoin vaikka olisin naisesta kiinnostunut. Ei hyvä suhde tarkoita sitä, että pitäisi olla koko ajan tekemisissä keskenään ja koko ajan lähettelemässä viestejä. Omalle ajalle pitää antaa myös aikaa ja nyt on selvästi hänellä tarve omalle ajalle. Saattaa potea flunssaansa vielä, miksi silloin pitäisi laittaa viestiä että tavataan?

t.mies vantaan martinlaaksosta

Vierailija
14/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä tapauksessa on niin päin, että minä olisin kyllä antanutkin, mutta mies ei. Sanoi olevansa ujo siinä asiassa. En kiirehtinyt,en halua olla kuitenkaan mikään tyrkky. Hän on siis ujo mies muutenkin eikä ole kyllä panojen perässä.

Mutta ehkä mä en kuitenkaan häntä kiinnosta riittävästi. Vaikea kyllä ujosta ottaa selvää, kyllä se on sanonut ikävöivänsä ja haluaa nähdä (ainakin aina tähän asti).

AP

Vierailija
15/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatat edetä nyt liian nopeasti miehen mielestä jos mies on ujohkoa sorttia. hän saattaa tarvita aikaa suhteen alussa käsitellä asioita ja silloin pitää edetä hitaammin.

Vierailija
16/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:03"]No tässä tapauksessa on niin päin, että minä olisin kyllä antanutkin, mutta mies ei. Sanoi olevansa ujo siinä asiassa. En kiirehtinyt,en halua olla kuitenkaan mikään tyrkky. Hän on siis ujo mies muutenkin eikä ole kyllä panojen perässä.

Mutta ehkä mä en kuitenkaan häntä kiinnosta riittävästi. Vaikea kyllä ujosta ottaa selvää, kyllä se on sanonut ikävöivänsä ja haluaa nähdä (ainakin aina tähän asti).

AP
[/quote]

En jaksais tällasta miestä. Peräänny säkin vielä kun voit.

Vierailija
17/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti millaisen kuvan annat itsestäsi jos nyt rupeat tästä asiasta kiukuttelemaan!!!!Ei kuule kannat.Jos haluat sen miehen olet nyt ihan rauhassa etkä rupea akkailemaan!Tyyni,rauhallinen,älä osoita mieltäsi.Ei tää ihmisen elo ole mikään jatkuva ihmissuhde testi vaikka nuoret naiset niin ajatteleekin!!

Vierailija
18/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä melkoista ylitulkintaa. Katsokaapa huviksenne keskustelua ja AP:n viestejä: Mitä teet viikonloppna? - ei tiiä, oon kipeenä - No, kerro jos nähään. - ok :)

Jos mä olisin ujohko mies ja suhde olisi alkamassa, kokisin että AP ei taida olla musa kiinnostunut. Ei mitään valitteluja siitä, että oon kipeä, vain suoraan asiaan: mitä teet, onko susta seuraa, no kerro jos olisi. Jos olo ei ole kaksinen, en kyllä lähtisi tarjoutumaan, kun musta ei ehkä olisi viihdyttäjäksi.

AP ei ole mikään roikkuja. Jos mä olisin AP:n sijassa, lähettäisin nyt viestin (tai soittaisin ennemminkin) ja kysyisin, miten vkl meni, saiko flunssa kiinni ja kertoisin, että näkisin mielelläni, jos mies vain jaksaa.

Ihme pelejä...

Vierailija
19/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikomus alkaa kiukuttelemaan, älä huoli :) Ja nuoruuskin on taakse jäänyttä elämää

AP

Vierailija
20/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin..kysy mikä kunto ja onko kovasti kipee..turha epäillä mitään salaliittoteoriaa heti.

Älä anna mielikuvitukselle valtaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan