Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulkitse minulle mitä mies tarkoittaa tällä viestittelyllä

Vierailija
07.06.2015 |

Eli olen jonkin aikaa tapaillut miestä, jonka kanssa kävin tällaisen tekstarikeskustelun muutama päivä sitten:

Minä: mitä teet viikonloppuna?

Mies: en tiedä vielä, riippuu mihin suuntaan flunssa etenee.

Tässä välissä niitä näitä..

Minä: No ilmoittelehan jos haluat nähdä minua viikonloppuna

Mies: Ok! ;)

Nyt on siis sunnuntai iltapäivä, eikä mitään ole kuulunut. Eli ei se siis halua mua nähdä niinkö? Kai hän olisi jotain viestittänyt jos olisi kipeä edelleen tms.?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kohdassa Niitä näitä kirjoitin hänelle kyllä, että ai sä olet kipeä jne.ja toivoin nopeaa toipumista, kysyin onko ollut kuitenkin töissä jne. Siihen väliin mahtui myös muuta keskustelua :)

AP

Vierailija
22/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tavanneet vielä ollenaan livenä? Jospa häntä ujostuttaa liikaa taisitten on varattu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:19"]

Tuossa kohdassa Niitä näitä kirjoitin hänelle kyllä, että ai sä olet kipeä jne.ja toivoin nopeaa toipumista, kysyin onko ollut kuitenkin töissä jne. Siihen väliin mahtui myös muuta keskustelua :)

AP

[/quote]

Ai, okei. Mä käsitin, että se kuului miehen vastaukseen.

Siitä huolimatta pidän kiinni ehdotuksestani. Mikset soittaisi ja kysyisi, miten mene, jos kerran pidät miehestä? Tekstareja ei kamalasti kannata tulkita, kun niistä puuttuu kaikki sanaton viestintä eikä lyhyeen tekstiin saa ihmeitä mahtumaan. Ihan hölmö ajatus tuon perusteella laskeskella, että pallo on nyt siellä toisessa päässä ja sen vuoro... Kolmen viikon kuluttua et enää kehtaakaan ottaa yhteyttä.

Rohkeasti vaan. Kiinnostavia ihmisiä ei loppujen lopuksi ole kamalan paljon.

t. 19

Vierailija
24/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan me tavattu muutaman kerran ja olen käynyt hänen luonaankin. Varattu hän ei ole. Ujostuttaa häntä kyllä, sen huomaan joka kerta kun tapaamme. Hän on ujo mutta samalla hirvittävän onnellisen ja iloisen oloinen. Ehkä mä itse nyt vain hötkyilen, taidan olla malttamatonta sorttia. Annetaanpa rauhassa mahdollisuus..

AP

Vierailija
25/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:19"]

AP

[/quote]

Ai, okei. Mä käsitin, että se kuului miehen vastaukseen.

Siitä huolimatta pidän kiinni ehdotuksestani. Mikset soittaisi ja kysyisi, miten mene, jos kerran pidät miehestä? Tekstareja ei kamalasti kannata tulkita, kun niistä puuttuu kaikki sanaton viestintä eikä lyhyeen tekstiin saa ihmeitä mahtumaan. Ihan hölmö ajatus tuon perusteella laskeskella, että pallo on nyt siellä toisessa päässä ja sen vuoro... Kolmen viikon kuluttua et enää kehtaakaan ottaa yhteyttä.

Rohkeasti vaan. Kiinnostavia ihmisiä ei loppujen lopuksi ole kamalan paljon.

t. 19
[/quote]
Ei naisen kannata tyrkyttää itseään ja näyttää olevansa helppo saalis. Ap: odota nyt kiltisti, jos mies itse ottaisi yhteyttä. Soittamalla pilaat mahdollisuutesi!

Vierailija
26/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tarjoutuisit edes viemään kaupasta jotain, jos mies makaa siellä sängyn pohjalla! Jos juttunne ei muutenkaan fyysinen ole, niin mikset voisi antaa miehelle vähän hoivaa? 

Ei ole mikään niin kurjaa kuin yksin sairastaminen!

Vierailija
27/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:19"] Tuossa kohdassa Niitä näitä kirjoitin hänelle kyllä, että ai sä olet kipeä jne.ja toivoin nopeaa toipumista, kysyin onko ollut kuitenkin töissä jne. Siihen väliin mahtui myös muuta keskustelua :)   AP [/quote] Ai, okei. Mä käsitin, että se kuului miehen vastaukseen. Siitä huolimatta pidän kiinni ehdotuksestani. Mikset soittaisi ja kysyisi, miten mene, jos kerran pidät miehestä? Tekstareja ei kamalasti kannata tulkita, kun niistä puuttuu kaikki sanaton viestintä eikä lyhyeen tekstiin saa ihmeitä mahtumaan. Ihan hölmö ajatus tuon perusteella laskeskella, että pallo on nyt siellä toisessa päässä ja sen vuoro... Kolmen viikon kuluttua et enää kehtaakaan ottaa yhteyttä. Rohkeasti vaan. Kiinnostavia ihmisiä ei loppujen lopuksi ole kamalan paljon.  t. 19 [/quote] Ei naisen kannata tyrkyttää itseään ja näyttää olevansa helppo saalis. Ap: odota nyt kiltisti, jos mies itse ottaisi yhteyttä. Soittamalla pilaat mahdollisuutesi!

[/quote]

Vuonna 2015? Oletko sä mies vai nainen? Oletko tosissasi?

Vierailija
28/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laitat sille tietenkin viestin että tiesitkö että nuha lähtee nussimalla?

Vierailija
29/29 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:42"

Nyt on siis sunnuntai iltapäivä, eikä mitään ole kuulunut. Eli ei se siis halua mua nähdä niinkö?

[/quote]

No niin ja  siinä meni täydet pisteet ap:lle oikeasta vastauksesta/arvauksesta. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän