Seksin jälkeen..kauanko odotan yhteydenottoa?
Harrastimme siis seksiä maanantaina, olemme tapailleet säännöllisen epäsäännöllisesti muuten. Mies otti yhteyttä vasta tänään ensimmäisen kerran tuon maanantain jälkeen. Minä en siis hänelle myöskään mitään aiemmin laittanut. Nyt minusta tuntuu vähän omituiselta. Onko tämä ihan normaalia? Siis, aiemmissa suhteissa miehet ovat laittaneet viestiä yleensä melkein heti lähtiessään, viimeistään kuitenkin seuraavana päivänä. Onko tämä nyt tulkittavissa että miestä ei hulluna kiinnosta? :(
Kommentit (8)
Tippurin itämisaika on 1-3 viikkoa niin silloin pitäis viimeistään tulla viestiä.
Ajattelet miestä mutta et ota yhteyttä vaan jäät odottamaan hänen aloitettaan. Miksi?
Ei kiinnosta ei, mutta parempaakaan ei ole tarjolla joten nyt taas yrittää jos sinulta lohkeasi.
Se ottaa yhteyttä, kun se seuraavaksi haluaa seksiä. Sorppa, mutta näin se menee.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 22:42"]
Harrastimme siis seksiä maanantaina, olemme tapailleet säännöllisen epäsäännöllisesti muuten. Mies otti yhteyttä vasta tänään ensimmäisen kerran tuon maanantain jälkeen. Minä en siis hänelle myöskään mitään aiemmin laittanut. Nyt minusta tuntuu vähän omituiselta. Onko tämä ihan normaalia? Siis, aiemmissa suhteissa miehet ovat laittaneet viestiä yleensä melkein heti lähtiessään, viimeistään kuitenkin seuraavana päivänä. Onko tämä nyt tulkittavissa että miestä ei hulluna kiinnosta? :(
[/quote]
Seksi kiinnostaa, ei muu.
Niin, jos kyseessä on sekstailuun keskittyvä suhde, miehestä kuuluu aina silloin kun hänen tekee mieli. Minuakin hiukan naurattaa, kun saan aina säännöllisin väliajoin "moikka, mitä kuuluu" -viestin. Kerran sanoinkin hänelle, että mitä sitä viestin alussa turhia löpisemään, kun kumpikin tietää tasan tarkkaan mikä on homman nimi! ;)
hyi. mä inhion miehiä. Sori, ei liittynyt aiheeseen mitenkään. tuli vaan mieleen.