Hölmöä, jos aikuinen nainen seurustelee muusikon kanssa.
Kyllä aikuisella naisella pitäisi jo olla jalat maassa. Pitäisi tajuta, että ei tuollainen toimi.
Kommentit (36)
Muusikko kuitenkin pettää keikan jälkeen.
Saitko teininä pakit komealta kitaristipojulta? ;)
No kenen kanssa niiden aikuisten muusikoiden pitäisi seurustella, lasten vai?
Juu näillä kaupunginorkestereilla varsinkin on aivan jumalaton lauma bändäreitä keikan jälkeen odottamassa.
Entä jos ei seukkaa vaan panee vaan?
Ei kannata seurustella rokkareiden kanssa.
Höh, entä jos on itsekin muusikko ja vieläpä rockmuusikko? Parhaat sänkykumppanini ovat olleet muusikoita. Surkein oli tilintarkastaja...
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:34"]Höh, entä jos on itsekin muusikko ja vieläpä rockmuusikko? Parhaat sänkykumppanini ovat olleet muusikoita. Surkein oli tilintarkastaja...
[/quote]
:D
Rokkarit panee useasti aina, jotain kuppasia faneja ja saa kaikki taudit.
Minä olen itse muusikko, ja mieheni on myös. Meidän suhde on vieläkin yhtä tulinen kun sen alkaessa 10 vuotta sitten (oltiin 20v), ja rakkaus musiikkiin yhdistää meitä. Ai niin, vieläpä rock muusikoita ollaan. Jaiks!
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:36"]Rokkarit panee useasti aina, jotain kuppasia faneja ja saa kaikki taudit.
[/quote]
Joo taas tämä idioottimainen klisee. Tuo ei ole totta. Ehkä 70-80-luvulla vedettiin kamaa ja pantiin viiden euron huoria vessassa, mutta nykyään rokkarit ei enää ole sellaisia. Tottakai niitäkin löytyy, mutta ihan normaaleita ihmisiä, normaaleilla parisuhteilla ne rokkaritkin on.
T.15v
Mulla on perhe muusikon kanssa. Tai on hänellä päivätyökin, kun harva muusikko pystyy pelkällä soittamisella Suomessa perhettä elättämään. Ei meillä ainakaan ole ollut mitään vaikeuksia. Eikä hän varmaan kauheesti kerkee pettämään, kun keikan jälkeen roudataan kamat ja lähdetään ajelemaan kotia päin.
Pettää voi ihan missä ammatissa vaan, sen voi hoitaa vaikka ruokkiksella, jos haluaa. Muistaakseni luin tutkimuksen, jossa pahimmat pettämisalat olivat myyntityö, pankki -ja rahoitusala.
70-80-luvulla ei ollut euroja, sori.
Eikö? Olen ollut jo vuosia naimisissa erään kaupunginorkesterin muusikon kanssa ja hyvin on tähän asti toiminut.